На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-16-011825-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 березня, 14:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 лютого, 16:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 252.00 UAH з ПДВ |
---|
Мастило М10Г2К360 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09210000-4, Мастильні засоби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням пункту 43 Особливостей. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна документація містить такі вимоги: 2.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі. (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (них) договору (ів) за період 2021-2022 років. Аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: № Предмет договору Ціна договору Назва Замовника та його реквізити, адреса номер телефону Замовника, П.І.П. керівника Дата виконання Договору Примітка (за потреби) Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%. 2.1.1. Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.2. цього додатку до тендерної документації. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. 2.2. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «3. аналогічний договір», однак в ньому міститься аналогічний договір за 2023 рік, відтак На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Завантажити Аналогічний договір 2021-2022 років, замість аналогічного договору 2023 року Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. І відповідно заповнити коректними даними та завантажити Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Учасник повинен надати у складі пропозиції: 2.3. Довідка, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Надати Довідку, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме не завантажив Аналогічний договір 2021-2022 років, замість аналогічного договору 2023 року Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. І відповідно заповнити коректними даними та завантажити Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням пункту 43 Особливостей. Згідно пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тендерна документація містить такі вимоги: 2.1. Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є договір на поставку учасником товару, аналогічного предмету закупівлі. (формулювання не обов’язково має бути дослівним, а має бути таким по суті). Учасник повинен володіти успішним досвідом виконання аналогічного (них) договору (ів) за період 2021-2022 років. Аналогічний договір повинен бути виконаний у повному обсязі. Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у формі нижченаведеної таблиці: № Предмет договору Ціна договору Назва Замовника та його реквізити, адреса номер телефону Замовника, П.І.П. керівника Дата виконання Договору Примітка (за потреби) Під підтвердженням досвіду слід розуміти виконання «аналогічного за предметом закупівлі» в розумінні тендерної документації договору (договорів) в обсязі 100%. 2.1.1. Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.2. цього додатку до тендерної документації. Поданням скан-копії договору у повному обсязі слід вважати подання скан-копії тексту основного договору з усіма додатками, які зазначені в тексті цього договору саме як додатки (додаток). А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. 2.2. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник у складі пропозиції надає файл під назвою «3. аналогічний договір», однак в ньому міститься аналогічний договір за 2023 рік, відтак На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Завантажити Аналогічний договір 2021-2022 років, замість аналогічного договору 2023 року Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. І відповідно заповнити коректними даними та завантажити Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Учасник повинен надати у складі пропозиції: 2.3. Довідка, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього. На підставі ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням вимог пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та з метою усунення виявлених невідповідностей, просимо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей, а саме: Надати Довідку, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме не завантажив Аналогічний договір 2021-2022 років, замість аналогічного договору 2023 року Скан-копії не менше одного аналогічного за предметом закупівлі договору у повному обсязі, зазначеного учасником А також до не менше одного поданого аналогічного за предметом закупівлі договору надати скан-копії - документу (документів), що засвідчує факт постачання товару (виконання робіт/послуг), наприклад – акту (актів) про виконання до аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів) зазначеного учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. Лист - відгук від Замовника щодо повного та якісного виконання договору (договорів) зазначеного (-них) Учасником в таблиці заповненій згідно із формою, що наведено в п.2.1. цього додатку до тендерної документації. І відповідно заповнити коректними даними та завантажити Інформація щодо підтвердження досвіду у виконанні аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з підпунктом 1 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 42369657 |
---|---|
Поштова адреса | 08132, Україна, Київська область, Бучанський район, місто Вишневе, вулиця Святошинська, будинок 46, 259 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Молько |
Телефон | +380673599787 |
Ел. пошта | tovnfagro@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31852954 |
---|---|
Поштова адреса | 69014, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Базова, 3-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Вікторія Олександрівна |
Телефон | 380507677506 |
Ел. пошта | bondarenko@yukoil.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37325707 |
---|---|
Поштова адреса | 81100, Україна, Львівська область, Пустомитівський район, місто Пустомити, ВУЛИЦЯ ФАБРИЧНА, будинок 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Шнир |
Телефон | +380968367661,+380968367661 |
Ел. пошта | tender@cityline.in.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33190684 |
---|---|
Поштова адреса | 36010, Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ ПОЛОВКИ, будинок 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Бабич |
Телефон | +380992426892 |
Ел. пошта | tender@gpl.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37398817 |
---|---|
Поштова адреса | 81100, Україна, Львівська область, Пустомити, вул. Козацька, буд 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кузь Павло |
Телефон | 380676222428 |
Ел. пошта | PAVLO.KUZ@VIP-OIL.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38912806 |
---|---|
Поштова адреса | 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Можайська, будинок 63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Спину Денис Леонідович |
Телефон | +380506135838 |
Ел. пошта | zaporozhprom-oil@ukr.net |
не застосовується
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське комунальне підприємство "Зелений Львів" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05472519 |
Поштова адреса | 79020, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ Варшавська, БУДИНОК 49 |
Ім'я |
Чень Андрій Романович |
Телефон | 380972107731 |
Ел. пошта | greenworkplace7@gmail.com |