На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 740 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-20-000068-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 лютого, 10:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 09:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 740 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 лютого, 14:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 18 700.00 UAH з ПДВ |
---|
55520000-1:Кейтерингові послуги (послуги з приготування та постачання готових страв (гарячих обідів) для осіб, які перебувають на обліку у Територіальному центрі соціального обслуговування Святошинського району м. Києва)34000 послуга Адреса поставки: 03148, Україна, м. Київ, вул. Жмеринська 22-А Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. В повідомленні вимагалось надати дійсний договір на оренду авто. Під час подання пропозицій 28-02-2024 Учасник завантажив у систему: довідку про МТБ (зазначено VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА); договір про дезінфекційну обробку Договір 29/12 від 29.12.2023 де теж зазначено VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА; договір на оренду авто №12/04 від 12 квітня 2023 року завантажений Учасником 28-02-2024, 09:25:15 на автомобіль VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА не посвідчений нотаріально (вимагалось п10.1. наданого Учасником Договору №12/04), який треба було замінити на дійсний. На повідомлення про невідповідність Учасник надав не завірений нотаріально договір на VOLKSWAGEN а надав договір оренди на інше авто HYUNDAI H350. Після публікації “Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей” 05.03.2024 Учасник завантажив такі файли: 1.2. договір оренди авто.pdf (договір №05/03 оренди автомобіля від 05.03.2024 на HYUNDAI H350 з реєстраційним номером KA 8761 II) з заміною авто, та датою укладення договора що пізніша за Період подачі пропозицій до закупівлі (28.02.2024)); 1.1 Довідка мтб ОНОВЛЕНА.pdf де замінив VOLKSWAGEN на HYUNDAI H350 (спеціалізований вантажний фургон), вантажопідйомність 1155 кг, 2018 рік випуску, з реєстраційним номером КА 8761 ІІ) Договір про дезінфекційну обробку який передбачено на сторінці 40 в розділі Технічні, гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, які використовуються для постачання харчових продуктів тендерної документації на автомобіль HYUNDAI H350 з реєстраційним номером KA 8761 II - відсутній. Висновок - на обидві машини відсутній повний комплект документів: на VOLKSWAGEN - договір оренди, на HYUNDAI H350 - договір про дезінфекційну обробку. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. В повідомленні вимагалось надати дійсний договір на оренду авто. Під час подання пропозицій 28-02-2024 Учасник завантажив у систему: довідку про МТБ (зазначено VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА); договір про дезінфекційну обробку Договір 29/12 від 29.12.2023 де теж зазначено VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА; договір на оренду авто №12/04 від 12 квітня 2023 року завантажений Учасником 28-02-2024, 09:25:15 на автомобіль VOLKSWAGEN TRANSPORTER, з реєстраційним номером АА0928УА не посвідчений нотаріально (вимагалось п10.1. наданого Учасником Договору №12/04), який треба було замінити на дійсний. На повідомлення про невідповідність Учасник надав не завірений нотаріально договір на VOLKSWAGEN а надав договір оренди на інше авто HYUNDAI H350. Після публікації “Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей” 05.03.2024 Учасник завантажив такі файли: 1.2. договір оренди авто.pdf (договір №05/03 оренди автомобіля від 05.03.2024 на HYUNDAI H350 з реєстраційним номером KA 8761 II) з заміною авто, та датою укладення договора що пізніша за Період подачі пропозицій до закупівлі (28.02.2024)); 1.1 Довідка мтб ОНОВЛЕНА.pdf де замінив VOLKSWAGEN на HYUNDAI H350 (спеціалізований вантажний фургон), вантажопідйомність 1155 кг, 2018 рік випуску, з реєстраційним номером КА 8761 ІІ) Договір про дезінфекційну обробку який передбачено на сторінці 40 в розділі Технічні, гігієнічні та інші вимоги до транспортних засобів, які використовуються для постачання харчових продуктів тендерної документації на автомобіль HYUNDAI H350 з реєстраційним номером KA 8761 II - відсутній. Висновок - на обидві машини відсутній повний комплект документів: на VOLKSWAGEN - договір оренди, на HYUNDAI H350 - договір про дезінфекційну обробку. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ХОТКЕВИЧА ГНАТА 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Антон Римар |
Телефон | +380688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2765310029 |
---|---|
Поштова адреса | 03179, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ УШАКОВА, будинок 20-А, квартира 137 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Дженджера |
Телефон | +380674410887 |
Ел. пошта | oksanadomkuh@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41602890 |
---|---|
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярослав Буряков |
Телефон | +380504249424 |
Ел. пошта | ramedas.ukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 21636104 |
---|---|
Поштова адреса | 03146, Україна, м. Київ, вул.Якуба Коласа, 6,15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ковганич Інна Анатоліївна |
Телефон | 380444030815,380672798890 |
Ел. пошта | promin2017@ukr.net |
Не залучається
Усі розрахунки між Сторонами здійснюються у національній валюті України. Оплата по даному Договору буде здійснюватися за рахунок коштів місцевого бюджету. Розрахунки за отримані Послуги здійснюються відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 10 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отримані Послуги здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за Договором оформляються з дотриманням вимог законодавства. Виконавець може надавати акти за виконані послуги одразу так і за період від одного до двох тижнів, сумуючи їх в один акт. Замовник здійснює оплату за отримані Послуги в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальний центр соціального обслуговування Святошинського району м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37674964 |
Поштова адреса | 03148, Україна, Київська область, Київ, вул. Гната Юри, будинок 14-Б |
Ім'я |
Федорова Катерина Валентинівна |
Телефон | 380442905542 |
Ел. пошта | tc_svtgb@ukr.net |