На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Назва предмету закупівлі: Послуги з організації шкільного харчування,Код національного класифікатора України ДК 021:2015: 55510000-8 Послуги їдалень.Місцезнаходження Замовника: Україна, м.Львів, 79071,вул.Пулюя,16. Категорія: Юридична особа,яка забезпечує потреби держави або територіальної громади - орган місцевого самоврядування.Процедура закупівлі:Відкриті торги з особливостями
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-20-009374-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 березня, 15:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 233 420.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 лютого, 16:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 167.10 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації шкільного харчування1 послуга Адреса поставки: 79071, Україна, Львівська область, місто Львів, вул. І.Пулюя,16 Строк: до 31.12.2024 15:01 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання абзацу 2 пункту 5 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» не надано гарантійний лист про придбання картоплечистки та поставлення її на баланс ліцею та використання її в роботі під час приготування страв, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, Вимог щодо надання послуг їдалень не надано гарантійний лист, про те, що якість наданих послуг відповідає визначеним нормативно-правовим актам та відповідно до Додатку 2 до Тендерної пропозиції п. 2 пп. 4 не надано протокол про проходження не раніше 2021 року гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення недоліків. Однак у визначений термін (протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей )Учасником зазначені недоліки не усунуті та відповідно документи не долучено. Відтак, відповідно до абз. 4 пп.1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії військового стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника встановлено, що Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання абзацу 2 пункту 5 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» не надано гарантійний лист про придбання картоплечистки та поставлення її на баланс ліцею та використання її в роботі під час приготування страв, відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації, Вимог щодо надання послуг їдалень не надано гарантійний лист, про те, що якість наданих послуг відповідає визначеним нормативно-правовим актам та відповідно до Додатку 2 до Тендерної пропозиції п. 2 пп. 4 не надано протокол про проходження не раніше 2021 року гігієнічного навчання працівників, які будуть залучені до виконання предмету закупівлі та які зазначені в довідці. Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення недоліків. Однак у визначений термін (протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей )Учасником зазначені недоліки не усунуті та відповідно документи не долучено. Відтак, відповідно до абз. 4 пп.1 п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії військового стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року (далі – Особливості). Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 3214805170 |
---|---|
Поштова адреса | 79049, Україна, Львівська область, Львів, вул.Вернадського, 14, кв.199 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Соколов Олег Володимирович |
Телефон | +380985272991 |
Ел. пошта | ovsokolov@outlook.com |
субпідрядники не залучаються
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1855405208 |
---|---|
Поштова адреса | 81500, Україна, Львівська область, Городок, вулиця Лепкого, будинок 2, квартира 14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кошіль Ольга Іванівна |
Телефон | +380678501792 |
Ел. пошта | olga.koshil@ukr.net |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ліцей імені Івана Пулюя |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20834411 |
Поштова адреса | 79071, Україна, Львівська область, Львів, вул.Пулюя,16 |
Ім'я |
Ковальчук Божена Петрівна ( ) |
Телефон | +380322638227 |
Ел. пошта | school83@ukr.net |