На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
929 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Знайдено порушення
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 зі змінами(далі – Особливості) для забезпечення паливом Норинського ліцею Овруцької міської ради
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-20-012739-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 березня, 12:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 929 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 28 лютого, 12:04 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 646.00 UAH з ПДВ |
---|
Деревина дров'яна непромислового використання920 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03410000-7, Деревина |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
У складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначив, що дата закінчення договорів оренди становить 30.09.2024. Тобто, строк закінчення оренди матеріально-технічної бази закінчується до моменту закінчення строку поставки товару, зазначених умовами тендерної пропозиції - 31.12.2024. Підтверджуючих документів про продовження строку оренди учасник не надав. А також у складі Тендерної пропозиції учасника відсутні всі сканкопії договорів оренди, на які йде посилання в довідці.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
У складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідності у інформації та / або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, в якій зазначив, що дата закінчення договорів оренди становить 30.09.2024. Тобто, строк закінчення оренди матеріально-технічної бази закінчується до моменту закінчення строку поставки товару, зазначених умовами тендерної пропозиції - 31.12.2024. Підтверджуючих документів про продовження строку оренди учасник не надав. А також у складі Тендерної пропозиції учасника відсутні всі сканкопії договорів оренди, на які йде посилання в довідці.
Код ЄДРПОУ | 1862508990 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Свердан Богдан Костянтинович |
Телефон | +380687878778 |
Ел. пошта | rvala1973@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45078716 |
---|---|
Поштова адреса | 11122, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Словечне, вул. Лісова, буд. 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Куліш Юлія Леонідівна |
Телефон | +380969987429 |
Ел. пошта | f_forestslov@ukr.net |
Розрахунки за товар (продукцію) проводяться на підставі видаткової накладної в безготівковому порядку на розрахунковий рахунок Продавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дня його отримання на підставі видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Бондарівський ліцей Овруцької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 06670598 |
Поштова адреса | 11152, Україна, Житомирська область, Коростенський район,село Бондарі, вул. Шкільна,будинок 10 |
Ім'я |
Прачук Наталія Володимирівна |
Телефон | 380966443115 |
Ел. пошта | natali27.11@ukr.net |