На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товару: до 31.12.2024р. Місце поставки товару: 48751, Україна, Тернопільська область, смт. Мельниця-Подільська, заклади освіти Мельнице-Подільської ТГ (у відповідності до Додатку № 2 до Договору, згідно заявок Замовника) Умови оплати товару: Оплата здійснюється шляхом переказу Покупцем грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, що визначений у цьому Договорі. Розрахунок за фактично одержану партію Товару здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених актів приймання-передачі Товару та/або товарно-транспортних (видаткових) накладних (залежно від умов поставки Товару) Постачальника. Відтермінування платежу за поставлений товар не повинно перевищувати 7 календарних днів. Масло солодко вершкове від 72,5%, жирності ДСТУ 4399, 400 кілограм, розфасоване, 200г. Вершкове масло фасоване по 0,200 кг брусками. Зовнішній вигляд – висококалорійний жировий молочний продукт, якій повинен вироблятися з вершків або продуктів перероблення коров’ячого молока, яке має притаманний йому смак. Окрім жиру, в масло переходять всі складові частини вершків – фосфатиди, білки, лактоза, вітаміни, вода. Жирність – не менше 72,5 %. Органолептичні показники: смак та запах – хороший, консистенція – хороша, пластична, колір – однорідний. Запах - чистий, характерний для вершків, без сторонніх запахів. Смак - чистий, добре виражений вершковий, можливий присмак пастеризації. Без сторонніх присмаків. Строк зберігання вершкового масла у холодильниках та базах складає (з моменту виготовлення): - при температурі – від 0°С до мінус 5°С включно - 60 діб; - при температурі – від мінус 6°С до мінус 11°С включно - 75 діб; - при температурі – від мінус 12°С до мінус 18°С включно - 90 діб; Транспортна та споживча тара повинна бути чиста, неушкоджена, добре запакована, з відповідним маркуванням. Маркування: назва та адреса виробника, повна назва продукту, його склад, кінцева дата споживання або дата виробництва та строк придатності, умови зберігання, маса нетто, брутто, тара, номер партії, інформаційні дані про харчову цінність 100 г. продукту, штрих-код ЕАН та ін. Поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення охолоджених (заморожених) продуктів харчування. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам. - Якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. - Упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам. - Товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, генетично модифіковані організми (ГМО). Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару: - доставка товару; - здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки, до кожного закладу підпорядкованого Замовнику. Загальні умови поставки товарів: - поставка продукції здійснюється окремими партіями, відповідно до наданого Покупцем замовлення на поставку Товару (продукції). Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Покупцем у письмовій формі власноручно або передається факсимільним або поштовим зв'язком (рекомендованим листом) або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону). При поставці товару повинні надаватися супровідні документи, що підтверджують його походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг товару має відповідати обсягу, який зазначена у супровідних документах. Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Поставки товару здійснюється згідно заявки Замовника раз на тиждень або на два тижні. Постачальник самостійно проводить розвантажувальні роботи На момент поставки ,термін придатності товару не повинен складати менш, ніж 95% від терміну для даного товару визначеного виробником
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2899420474 |
---|---|
Поштова адреса | 48201, Україна, Тернопільська область, Гусятин, Гусятинський р-н селище міського типу Гусятин ВУЛИЦЯ САГАЙДАЧНОГО будинок 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Батіг |
Телефон | +380509204571 |
Ел. пошта | batigvit@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-20-013030-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 135 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 23 лютого, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 27 лютого, 16:07 |
Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399, 1 кг400 кілограм Адреса поставки: 48751, Україна, Тернопільська область, смт. Мельниця-Подільська, Заклади освіти Мельнице-Подільської ТГ (у відповідності до Додатку № 2 до Договору, згідно заявок Замовника) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 08.11.20-50.00, Флюс вапняковий, вапняк та інший вапняковий камінь, що його використо-вують для виготовлення вапна чи цементу (крім заповнювача з дробленого вапняку та штучного вапнякового каменю) Профіль: Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399 |
|
Вид | солодковершкове |
---|---|
Вміст жиру | 72.5, % |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4399 |
Назва організації | Мельнице-Подільська селищна рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04396377 |
Поштова адреса | 48751, Україна, Тернопільська область, Чортківський р-н, смт. Мельниця-Подільська, вул. Кудринецька, 1 |
Ім'я |
Олександра Кужіль |
Телефон | +380977729120 |
Ел. пошта | mpsr2008@ukr.net |