На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
243 952.71 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-21-013880-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 лютого, 00:00 |
Дата останніх змін | 31 березня, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 243 952.71 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 лютого, 14:22 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 219.76 UAH з ПДВ |
---|
Система відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання1 комплект Адреса поставки: 31600, Україна, Хмельницька область, смт Чемерівці, вул. Ярослава Мудрого, 3 Строк: до 30.04.2024 19:16 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32320000-2, Телевізійне й аудіовізуальне обладнання |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: на виконання вимог додатку № 1 до тендерної документації Учасник не надав довідку про наявність документального підтвердження аналогічних договорів згідно таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику було запропоновано надати у строк, визначений Особливостями: - довідку (згідно форми наведеної у таблиці № 2) додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Так, Учасником не дотримано вимог таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації, оскільки у вказаному додатку № 1 чітко встановлена вимога, що (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі). Однак Учасник на підтвердження аналогічного досвіду надав 3 договори, предмети яких не відповідають предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та відповідно предмет не відповідає найменуванню предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: на виконання вимог додатку № 1 до тендерної документації Учасник не надав довідку про наявність документального підтвердження аналогічних договорів згідно таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику було запропоновано надати у строк, визначений Особливостями: - довідку (згідно форми наведеної у таблиці № 2) додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Так, Учасником не дотримано вимог таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації, оскільки у вказаному додатку № 1 чітко встановлена вимога, що (під аналогічним договором слід розуміти повністю виконаний договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі). Однак Учасник на підтвердження аналогічного досвіду надав 3 договори, предмети яких не відповідають предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та відповідно предмет не відповідає найменуванню предмета закупівлі. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 43193268 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ ГЕОРГІЯ ГОНГАДЗЕ, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Обломєй |
Телефон | +380507221209 |
Ел. пошта | systemybezpeky@ukr.net |
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання міститься вимога надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так, учасником, в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (документ 2.1. Довідка досвід) в якій учасник підтверджує аналогічний договір 2 договорами № 04-М/24/168 від 26.01.2024 та № 46-ОП/22/1064 від 30.09.2022. Предметом даних договорів є монтаж системи відео нагляду, однак предметом закупівлі є система відеоспостереження зі встановленням. Відтак предмет договорів учасника не відповідає предмету закупівлі замовника, як того вимагає таблиця № 2 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями: - довідку (згідно форми наведеної у таблиці № 2) додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі). 2. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці № 3 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання міститься вимога надати довідку про наявність сервісного/ремонтного центру з копіями підтверджуючих документів. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ 3.4. Лист Зеленецький зі змісту якого вбачається, що ФОП Зеленецький Вадим Олександрович повідомляє, що договір оренди № 1 від 22.08.2022 між ФОП Зеленецький В.О. та ПП «Хмельницьке охоронне підприємство» продовжує свою дію на наступний період відповідно до пункту 7.1 Договору., однак договір поданий учасником датований 25.08.2022 (документ 3.3. Договір оренди № 1 нежитлового приміщення). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було привести у відповідність: 3.4. Лист Зеленецький. 3. Вимога про усунення невідповідностей: У пункті 1.6. додатку № додатку № 2 до тендерної документації міститься вимога: 1.6. Для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - офіційні документ(ти), який(кі) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару (копія сертифікатів відповідностей, паспортів якості та/або інших документів), якщо даний товар не підлягає сертифікації, Учасник надає довідку – пояснення щодо не сертифікації. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції подані сертифікати, які підтверджують лише частину найменувань технічного завдання, а не увесь перелік 44 позицій, які містяться в технічному завданні замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями: - надати належне підтвердження вимоги зазначеної у пункті 1.6. додатку № 2 до тендерної документації або надати довідку – пояснення щодо не сертифікації. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 та пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості). Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, виявлено наступні невідповідності: 1. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання міститься вимога надати довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Так, учасником, в складі тендерної пропозиції подано довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів (документ 2.1. Довідка досвід) в якій учасник підтверджує аналогічний договір 2 договорами № 04-М/24/168 від 26.01.2024 та № 46-ОП/22/1064 від 30.09.2022. Предметом даних договорів є монтаж системи відео нагляду, однак предметом закупівлі є система відеоспостереження зі встановленням. Відтак предмет договорів учасника не відповідає предмету закупівлі замовника, як того вимагає таблиця № 2 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями: - довідку (згідно форми наведеної у таблиці № 2) додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015 та предмет якого відповідає найменуванню предмета закупівлі). 2. Вимога про усунення невідповідностей: У таблиці № 3 додатку № 1 до тендерної документації на закупівлю системи відеоспостереження зі встановленням в адміністративній будівлі ВПД № 1 Кам’янець – Подільського РУП ГУНП в Хмельницькій області (смт Чемерівці) за кодом ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання міститься вимога надати довідку про наявність сервісного/ремонтного центру з копіями підтверджуючих документів. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції надано документ 3.4. Лист Зеленецький зі змісту якого вбачається, що ФОП Зеленецький Вадим Олександрович повідомляє, що договір оренди № 1 від 22.08.2022 між ФОП Зеленецький В.О. та ПП «Хмельницьке охоронне підприємство» продовжує свою дію на наступний період відповідно до пункту 7.1 Договору., однак договір поданий учасником датований 25.08.2022 (документ 3.3. Договір оренди № 1 нежитлового приміщення). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було привести у відповідність: 3.4. Лист Зеленецький. 3. Вимога про усунення невідповідностей: У пункті 1.6. додатку № додатку № 2 до тендерної документації міститься вимога: 1.6. Для підтвердження відповідності предмету закупівлі технічним вимогам учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - офіційні документ(ти), який(кі) засвідчує(ють) відповідні якісні характеристики товару (копія сертифікатів відповідностей, паспортів якості та/або інших документів), якщо даний товар не підлягає сертифікації, Учасник надає довідку – пояснення щодо не сертифікації. Однак, учасником в складі тендерної пропозиції подані сертифікати, які підтверджують лише частину найменувань технічного завдання, а не увесь перелік 44 позицій, які містяться в технічному завданні замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно було надати у строк, визначений Особливостями: - надати належне підтвердження вимоги зазначеної у пункті 1.6. додатку № 2 до тендерної документації або надати довідку – пояснення щодо не сертифікації. Так, відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 36450980 |
---|---|
Поштова адреса | 29016, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Молодіжна, будинок 2/3В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Зеленецький Вадим |
Телефон | 380672713240 |
Ел. пошта | office@lvandp.group |
Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної та пред’явленого рахунку протягом 30 (календарних днів).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108824 |
Поштова адреса | 29017, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вулиця Зарічанська, 7 |
Ім'я |
Ліщишина Наталія Миколаївна ( ) |
Телефон | +380382692436 |
Ел. пошта | Natalia.berladin@ukr.net |