На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
642 864.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-22-012942-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 лютого, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 травня, 23:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 642 864.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 березня, 12:13 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 214.32 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 000.00 UAH |
Надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва (Опис послуг згідно Технічної специфікації - Додаток 2)1 послуга Адреса поставки: 46020, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, вул.Рєпіна, 11 Строк: до 31.12.2024 17:11 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79110000-8, Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОВА ПЛАТФОРМА» по закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015: 79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва)» на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а саме: Учасник надав «Гарантійний лист 1.PDF», «Гарантійний лист 2.PDF», в якому йдеться, що ТОВ «ПРАВОВА ПЛАТФОРМА» підтверджує факт наявності досвіду в працівників Товариства з юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення ревізії. На підтвердження наявності досвіду в листах вказано, що юридичне консультування та юридичне представництво здійснювалось відповідно до (на підставі) договору про надання правової допомоги №1 від 20 лютого 2019 року та довіреності на представлення інтересів від 03 січня 2023 року (довіреність без номера) в Управлінні житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (надалі Управління) під час проведення ревізії Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області за результатами якої було складено акт ревізії від 21.06.202Зр. № 05-21/3. У зв’язку із тим, що інформація про таку закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua відсутня та відсутні будь які звіти про договір про закупівлю таких послуг, чи інші опубліковані документи, на підставі яких здійснювалось юридичне консультування та юридичне представництво Управління під час проведення ревізії, скориставшись правом, передбаченим п.42 Особливостей, на отримання підтвердження інформації, наданої учасником, Замовник звернувся із відповідним запитом № 260 від 03.04.2024р. до Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради. У відповіді №8750-Ю/2024 від 04.04.2014р. було повідомлено Замовника, що запитувана ним інформація викладена у гарантійних листах щодо надання їм відповідних послуг та укладення з ними договору і видачі ними довіреності в Управлінні відсутня (Запит № 260 від 03.04.2024р. та відповідь №8750-Ю/2024 від 04.04.2014р. додаються). Відтак, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, оскільки він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника відкритих торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАВОВА ПЛАТФОРМА» по закупівлі згідно з предметом закупівлі «ДК 021:2015: 79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (Надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва)» на підставі абзацу 3 підпункту 1 пункту 44 Особливостей: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей, а саме: Учасник надав «Гарантійний лист 1.PDF», «Гарантійний лист 2.PDF», в якому йдеться, що ТОВ «ПРАВОВА ПЛАТФОРМА» підтверджує факт наявності досвіду в працівників Товариства з юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення ревізії. На підтвердження наявності досвіду в листах вказано, що юридичне консультування та юридичне представництво здійснювалось відповідно до (на підставі) договору про надання правової допомоги №1 від 20 лютого 2019 року та довіреності на представлення інтересів від 03 січня 2023 року (довіреність без номера) в Управлінні житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради (надалі Управління) під час проведення ревізії Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області за результатами якої було складено акт ревізії від 21.06.202Зр. № 05-21/3. У зв’язку із тим, що інформація про таку закупівлю на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель https://prozorro.gov.ua відсутня та відсутні будь які звіти про договір про закупівлю таких послуг, чи інші опубліковані документи, на підставі яких здійснювалось юридичне консультування та юридичне представництво Управління під час проведення ревізії, скориставшись правом, передбаченим п.42 Особливостей, на отримання підтвердження інформації, наданої учасником, Замовник звернувся із відповідним запитом № 260 від 03.04.2024р. до Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради. У відповіді №8750-Ю/2024 від 04.04.2014р. було повідомлено Замовника, що запитувана ним інформація викладена у гарантійних листах щодо надання їм відповідних послуг та укладення з ними договору і видачі ними довіреності в Управлінні відсутня (Запит № 260 від 03.04.2024р. та відповідь №8750-Ю/2024 від 04.04.2014р. додаються). Відтак, Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі, оскільки він зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Код ЄДРПОУ | 43440976 |
---|---|
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, вул. Чорновола В'ячеслава, будинок 1А, офіс 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Свірський Тарас |
Телефон | 380674364899 |
Ел. пошта | pravovaplatformastv@gmail.com |
Час публікації: 2024-03-28 08:04:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-03-29 08:04:24
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку No1 до тендерної документації. Цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі "PDF" або "JPEG", зокрема, з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку No1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3.7 розділу 3 Документації Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник встановлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, які містяться у Розділі 1 Додатку №1. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: 1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; Також для підтвердження необхідного досвіду в працівників Учасника процедури закупівлі, працівники Учасника закупівлі (залучені субпідрядники/співвиконавців) повинні мати досвід, щодо юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення інспектування (ревізій) Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами. Для цього необхідно надати гарантійний-лист підтвердження необхідного досвіду, яким підтвердити наявність досвіду здійснення юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення ревізій із обов’язковим зазначенням в ньому назви, номеру і дати документу (договору чи будь-якого іншого документу) відповідно до якого працівниками Учасника (залученими субпідрядниками/співвиконавцями) здійснювалось юридичне консультування та юридичне представництво під час проведення інспектування об'єкта контролю, а також зазначити реквізити об'єкта контролю (найменування, адресу та код ЄДРПОУ) у якого здійснювалось інспекційне відвідування та назву, номер та дату документа (акту ревізії), який був складений за результатами проведення такої ревізії. У складі Пропозиції Скаржника містяться, зокрема: - Довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, відповідно до якої: Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАВОВА ПЛАТФОРМА" на виконання вимог тендерної документації Замовника надає інформацію про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Міститься інформація про посаду, інформацію про освіту та підстава використання праці (штатний працівник або договір підряду чи інший договір надання послуг): 1. Свірський Тарас Володимирович - Директор Вища юридична - Штатний працівник 2. Антонів Андрій Іванович - Юрисконсульт Вища юридична - Штатний працівник 3. Присяжнюк Мар'яна Олександрівна - Юрисконсульт Вища юридична - Штатний працівник (файл "Довідка працівники.PDF"). Враховуючи наведене, у складі Пропозиції Скаржника відсутній гарантійний-лист, яким необхідно підтвердити наявність досвіду здійснення юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення ревізій із обов’язковим зазначенням в ньому назви, номеру і дати документу (договору чи будь-якого іншого документу) відповідно до якого працівниками Учасника здійснювалось юридичне консультування та юридичне представництво під час проведення інспектування об'єкта контролю, а також зазначити реквізити об'єкта контролю (найменування, адресу та код ЄДРПОУ) у якого здійснювалось інспекційне відвідування та назву, номер та дату декумента (акту ревізії), який був складений за результатами проведення такої ревізії. Враховуючи викладене, наявні невідповідності в документах Пропозиції зазначеного учасника, визначених пунктом 43 Особливостей. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 3.2 розділу 3 Документації Пропозиція, яка подається учасником повинна складатися з документів, що передбачені в Додатку No1 до тендерної документації. Додаток 1 Документації містить перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі", зокрема: “для підтвердження необхідного досвіду в працівників Учасника процедури закупівлі, працівники Учасника закупівлі (залучені субпідрядники/співвиконавців) повинні мати досвід, щодо юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення інспектування (ревізій) Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами. Для цього необхідно надати гарантійний-лист підтвердження необхідного досвіду, яким підтвердити наявність досвіду здійснення юридичного консультування та юридичного представництва під час проведення ревізій із обов’язковим зазначенням в ньому назви, номеру і дати документу (договору чи будь-якого іншого документу) відповідно до якого працівниками Учасника (залученими субпідрядниками/співвиконавцями) здійснювалось юридичне консультування та юридичне представництво під час проведення інспектування об'єкта контролю, а також зазначити реквізити об'єкта контролю (найменування, адресу та код ЄДРПОУ) у якого здійснювалось інспекційне відвідування та назву, номер та дату документа (акту ревізії), який був складений за результатами проведення такої ревізії. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Причина дискваліфікації: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Причина дискваліфікації: не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі протягом 24 годин з моменту розміщення замовником повідомлення
Час публікації: 2024-04-10 17:30:35
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 38984319 |
---|---|
Поштова адреса | 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, проспект Волі, 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сохацький Андрій Володимирович |
Телефон | +380504382404 |
Ел. пошта | bcn@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-26 16:12:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-27 16:12:24
Опис
Вимога про усунення невідповідностей Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ Західна юридична компанія "Аргумент" в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - п. 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції «сканований оригінал аналогічного договору (договорів), сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці Якщо актів виконаних робіт/надання послуг по аналогічному договору. більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, а також дати та суми кожного акту наданих послуг (виконаних робіт) і назву та реквізити документу(ів), який підтверджує здійстенння/отримання платежу по цьому (цих) акту (ах), На підтвердження здійснення/отримання платежу(ів) по акту(ах) наданих послуг (виконаних робіт), відповідно до аналогічного договору в складі тендерної пропозиції необхідно надати скан-копію документу, що підтверджує повне виконання аналогічного договору Сторонами, а саме здійснення/отримання оплати по аналогічному (аналогічними) договору (договорам), таким документом являється виписка (тощо) по рахунку отримувача коштів або звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель (https://prozorro.gov.ua), в якому відображена «сума оплати за договором про закупівлю». На підтвердження якісного виконання виконання аналогічного поданого(их) договору(ів) надати сканкопiю оригіналу позитивного відгуку Замовника за наданим(и) аналогічним(и) договором(ами), у якому обов’язково має бути зазначено: дата та вихідний номер відгуку, реквізити договору (номер та дата укладання), предмет договору, ціна договору та сума виконання договору, а також інформація про якість виконаних робіт, дотримання термінів виконання, відсутність з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі». Учасник в складі пропозиції надає файли: - Копії документів на підтвердження повного виконання договорів на юридичне обслуговування.pdf.p7s, але у ньому відсутні всі акти (за весь період дії договорів), деякі з наявних листків не містять підписів та печаток сторін, не виконано вимог про надання довідки в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, а також дати та суми кожного акту наданих послуг (виконаних робіт) і назву та реквізити документу(ів), який підтверджує здійстенння/отримання платежу по цьому (цих) акту (ах). - Відгук (Рекомендаційний лист) від 27.02.2024.pdf.p7s, але це лише відгук по одному з аналогічних договорів, відгуку по іншому договору не надано. - Виписка по рахунку оплати КП ЛЦПМД.pdf, є невідповідність між наявними актами та надходженнями по рахунку. - Виписка по рахунку оплати КП ЛЦПМД.pdf.p7s, є невідповідність між наявними листками без підписів сторін та надходженнями по рахунку, виписка лише за 2023 рік, що не підтверджує належного виконання договору за попередні періоди дії договору. Відтак, Учасником не зазначено повної інформації, що міститься у вимозі п. 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність. - п.п. 3.2.5. Ціна тендерної пропозиції. п.3.2. Зміст тендерної пропозиції «Учасник надає у складі тендерної пропозиції заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ», яка наведена в Додатку №4 до тендерної документації, ціна вказуються з двома десятковими знаками, Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Таблиця «Цінова пропозиція (з ПДВ або без ПДВ)» Додатку 4 ФОРМА “ПРОПОЗИЦІЯ”: № Найменування Од. вим Кількість Ціна од, грн.. без ПДВ Ціна од, грн.. з ПДВ Загальна вартість без ПДВ Загальна вартість з ПДВ 1 Загальна вартість тендерної пропозиції ________ ______________ з ПДВ або без ПДВ (вказати суму) Σ та у Технічній специфікації (технічному завдані) до предмета закупівлі Додаток 2 до Тендерної документації міститься таблиця з вимогами: Найменування послуги Одиниця виміру Кількість 1. Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва (надання послуг з юридичного консультування, юридичного представництва тощо) година 1071 Учасник в складі пропозиції надає файл Тендерна пропозиція.docx (2).pdf.p7s, але він не відповідає вищезазначеним вимогам. Відтак, Учасником не зазначено необхідної інформації. Таким чином, просимо привести інформацію та/або документи у відповідність та надати Тендерна пропозиція з відповідними даними. - п.3.2 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису та встановлено наступне: Підписувач СОХАЦЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ П.І.Б. СОХАЦЬКИЙ АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ Країна Україна РНОКПП 2932106499 Організація (установа) ТОВ ЗАХІДНА ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ АРГУМЕНТ Код ЄДРПОУ 38984319 Посада ДИРЕКТОР Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача) 15:25:50 29.02.2024 Сертифікат виданий КНЕДП АЦСК АТ КБ "ПРИВАТБАНК" Серійний номер 5E984D526F82F38F04000000DD4BE9000613B704 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису З повними даними для перевірки (CAdES-X Long) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи зазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, Учасник вважається таким, що не виконав вимогу, передбачену п.3.2 Розділу 3 Тендерної документації. Відтак, Учасник вважається таким, що не виконав вимоги, передбачені пунктами п. 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації; п.п. 3.2.5. «Ціна тендерної пропозиції» п.3.2. «Зміст тендерної пропозиції» Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Таблиця «Цінова пропозиція (з ПДВ або без ПДВ)» ФОРМА “ПРОПОЗИЦІЯ» Додатку №4 до Тендерної документації; п.3.2 Розділу 3 Тендерної документації. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - п. 2 Розділу 1 Додатку №1 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати всі акти, з наявними підписами та печатками за весь період дії договорів, довідки в довільній формі, в яких зазначатиметься перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, а також дати та суми кожного акту наданих послуг (виконаних робіт) і назву та реквізити документу(ів), який підтверджує здійстенння/отримання платежу по цьому (цих) акту (ах), сканкопiю оригіналу позитивного відгуку Замовника за наданим аналогічним договором №042020/1 від 17.04.20р., виписки по рахунку з наявністю всієї інформації, яка співпадатиме з датами та сумами актів виконаних робіт, та реквізитами договорів. - п.п. 3.2.5. п.3.2. Додатку №4 до Тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати Тендерну пропозицію з дотриманням вимог Тендерної документації (зокрема Додатку 2 до Тендерної документації) за встановленою формою. - п.3.2 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги" (пропозиція учасника повинна бути підписана КЕП). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45086528 |
---|---|
Поштова адреса | 47720, Україна, Тернопільська область, с. Петриків, Тернопільський район, вул. Шептицького, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лихий Богдан |
Телефон | 380682319333 |
Ел. пошта | lykhyiandpartners@gmail.com |
Борова Любов Володимирівна
Час публікації: 2024-05-01 16:52:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-02 16:52:45
Опис
Вимога про усунення невідповідностей. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Лихий і партнери» в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю ДК 021:2015: 79110000-8 - Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією: 1) Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п. 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції «сканований оригінал аналогічного договору (договорів), сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці Якщо актів виконаних робіт/надання послуг по аналогічному договору. більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, а також дати та суми кожного акту наданих послуг (виконаних робіт) і назву та реквізити документу(ів), який підтверджує здійстенння/отримання платежу по цьому (цих) акту (ах). В довідці № 8 від 29.02.2024 р. про перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, не співпадають дати актів виконаних робіт з датами доданих актів виконаних робіт в складі тендерної пропозиції. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно подати довідку відповідно до вимог п. 2 Розділу 1 «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Додатку №1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції «сканований оригінал аналогічного договору (договорів), сканований оригінал акту (ів) приймання виконаних робіт/надання послуг за договором (ами), що зазначений (і) у довідці Якщо актів виконаних робіт/надання послуг по аналогічному договору. більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт (наданих послуг) по кожному аналогічному договору із зазначенням номеру та дати аналогічного договору, а також дати та суми кожного акту наданих послуг (виконаних робіт) і назву та реквізити документу(ів), який підтверджує здійстенння/отримання платежу по цьому (цих) акту (ах). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Тернопільської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14054198 |
Поштова адреса | 46020, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Рєпіна,11 |
Ім'я |
Чабан Лариса Григорівна ( ) |
Телефон | +380352246163 |
Ел. пошта | chabanlarisa@ukr.net |