На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
928 325.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасовано
23 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 23 березня, 00:04
Опис
На етапі укладання договору виявлено невідповідність пропозиції учасника вимогам Додатку№ 1 до Тендерної документації, п. 7. У разі, якщо учасником не є виробником він надає Замовнику підтверджуючі документи: договір з виробником продукції та оригінал гарантійного листа від виробника, з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією, а саме: відсутній оригінал гарантійного листа від виробника, з підтвердженням можливості постачання товару необхідної кількості та належної якості та у строки передбачені тендерною документацією.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-23-003876-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 23 березня, 00:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 928 325.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 283.25 UAH з ПДВ |
---|
Сир кисломолочний (фасований) не менше 9%2500 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, Юнкерова, 37 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15542200-1, М’який сир |
Сир твердий не менше 45%1000 кілограм Адреса поставки: 04075, Україна, м. Київ, Юнкерова, 37 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15544000-3, Твердий сир |
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання кожної окремої партії Товару з підписаними сторонами Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної, що підтверджують факт поставки товару. Попередня оплата Товару не передбачається.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київський психоневрологічний інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26021206 |
Поштова адреса | 04075, Україна, Київська область, Київ, Юнкерова, 37 |
Ім'я |
Руденко Галина В'ячеславівна |
Телефон | 380444018359,380675077665 |
Ел. пошта | pv_vp@ukr.net |