На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
157 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Молоко – Консистенція -однорідна рідина без осаду, пластівців білка та грудочок жиру. Смак та запах - чисті, без сторонніх, не притаманних свіжому молоку присмаків та запахів з легким присмаком пастеризації. Колір білий, рівномірний за всією масою. Масова частка жиру від 2,50% до 4,55% ДСТУ 2661:2010. Молоко коров’яче питне Пакування пакет або тетрапак. Пакування здійснюють способом, який гарантує зберігання продукту відповідно стандарту. Без ГМО. Маркування Державною мовою згідно з вимогою Закону України «Про безпечність та якість харчових продуктів». 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами. 1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). 1.3. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». 1.4. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. 1.5. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання. 1.6. Замовник у будь-який момент на протязі усього терміну постачання товару може провести лабораторні дослідження товару у державній акредитованій лабораторії на відповідність якості та безпеки товару за рахунок Постачальника. 2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника. 2.1. Поставка (передача) товару здійснюється дрібними партіями, транспортом учасника-переможця (спеціалізованим транспортом учасника-переможця з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару, температурного режиму тощо), один раз на тиждень в період з 09.00 – 12.00 часу, згідно наданих заявок замовником, які можуть бути подані електронною поштою, факсом або телефоном. 2.2. Транспортування товару у заклад здійснюється автотранспортом учасника відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом із маркуванням «Продукти». Кузови машин всередині мають бути покриті цинковим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством Охорони здоров’я України для контактування з продуктами харчування. 2.3. Товар повинен бути поставлений Постачальником до складу Замовника відповідно до вимог діючого законодавства України щодо перевезення швидкопсувних вантажів відповідно до вимог Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затверджених наказом Міністерства транспорту України від 14.10.1997 р. за №363 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 20.02.1998 р. 2.4. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 2.5. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 2.6. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. 2.7. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (надати гарантійний лиcт). 3. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує учасник (постачальник). У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лиcт). 4. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України. 5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено. 5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця. Примітка*** Всі витрати (податки, збори, транспортні на страхування та інші), що несе Учасник у зв’язку з поставкою, включаються до ціни пропозиції. Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник. Дозволяється постачання еквіваленту товару, технічні характеристики якого повинні бути не гіршими ніж викладені вище в таблиці. Ми гарантуємо здійснення поставки товару у встановлені строки та за визначеною кількістю протягом всього терміну дії договору Примітка: У разі якщо учасник пропонує інший товар (аналог, або еквівалент) ніж передбачений цією документацією, учасник повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю, яка підтверджує еквівалентність товару. Невиконання вимог цього додатку тендерної документації у пропозиції Учасника призводить до її відхилення.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2849206596 |
---|---|
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, вул. Васильєва, буд. 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мокрієнко Віталій Андрійович |
Телефон | +380673723837 |
Ел. пошта | MokrienkoVitalii@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32298653 |
---|---|
Поштова адреса | 49008, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Робоча (Чечелівський район), будинок 23В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ірина Сафронова |
Телефон | +380504202804 |
Ел. пошта | optitrade1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39625877 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Кіровоградська область, Долинська, 28500, Кіровоградська обл., Долинський район, місто Долинська, вул. Центральна , буд. 144. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андріасян Михайло |
Телефон | 380678040987 |
Ел. пошта | Sparta_2015i@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40843573 |
---|---|
Поштова адреса | 58032, Україна, Чернівецька область, Чернівці Першотравневий район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЛЕСИНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | БІЛЯВСЬКИЙ РОМАН БОГДАНОВИЧ |
Телефон | +380372570551 |
Ел. пошта | vadimkramskoi35@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-26-001083-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 157 500.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 лютого, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 5 березня, 16:36 |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, 1кг4700 кілограм Адреса поставки: 59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11-00.00, Пшениця тверда |
Назва організації | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190001 |
Поштова адреса | 59031, Україна, Чернівецька область, с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Ім'я |
Holubiak Iryna |
Телефон | +380955515999 |
Ел. пошта | budintern@ukr.net |