На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 4433 (арматура)", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Скасовано
18 березня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 18 березня, 00:03
Опис
відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, у зв’язку із позитивною поставкою за Договором № 7 від 16.02.2024 року, який був укладений за результатами процедури закупівлі UA-2024-01-29-014592-a
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-26-012410-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 96 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 5 березня, 14:07 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 964.00 UAH з ПДВ |
---|
Арматура 10 мм2500 погонний метр Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44331000-9, Прути |
Арматура 12 мм200 погонний метр Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44331000-9, Прути |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Зозуля Ірина Миколаївна |
Телефон | 380674705823 |
Ел. пошта | CH.TENDER@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20971740 |
---|---|
Поштова адреса | 65029, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ НОВОСЕЛЬСЬКОГО, будинок 40 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Волощук |
Телефон | +380972969655 |
Ел. пошта | logis1@ukr.net |
Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А1744 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08088626 |
Поштова адреса | 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ НАДПІЛЬНА, будинок 222 |
Ім'я |
Роман КОСТЕНКО |
Телефон | +380935441766 |
Ел. пошта | tender_ck_ua_1744@ukr.net |