На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
65 422.50 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (* для платників ПДВ); або Для резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ (* для неплатників ПДВ) Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлений ТОВАР. (* для неплатників ПДВ) Постачальник гарантує, що якість Товару відповідає вимогам державних стандартів, що діють в Україні, нормативно-технічній документації, та зазначеним характеристикам. Постачальник гарантує, що термін та умови зберігання ТОВАРУ не порушені. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-28-011835-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 65 422.50 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 березня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 березня, 10:03 |
Молоко коров'яче, ультрапастеризоване, 2,5%, 1кг2379 кілограм Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ, м. Одеса, м. Дніпро, м. Київ, м. Харків (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.11-00.00, Пшениця тверда |
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Галина Міщенко |
Телефон | 380443097731 |
Ел. пошта | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |