На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 426 176.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-29-005065-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 19 березня, 00:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 426 176.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 12 130.88 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) в межах Житомирської області (утримання ліфтів, що призначені для користування особами з обмеженими можливостями) протягом 24 місяців1 послуга Адреса поставки: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення М-06 Київ – Чоп (на м. Будапешт через мм. Львів, Мукачево і Ужгород) в межах Житомирської області, _____ Строк: до 28.02.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Житомирліфт-Сервіс» було встановлено наступне: Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником розміщено 12 березня 2024 року о 11:52 в електронній системі закупівель Учаснику ПП «Житомирліфт-Сервіс» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник ПП «Житомирліфт-Сервіс» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1) На виконання вимоги пункту 3.1.8 частини 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.9 част. 1 розділу III документації. 2) На виконання вимоги пункту 3.1.11. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав оновлену згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). 3) Учасник не надав оновлену форму пропозиції про залучення співвиконавців, яка відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації . 4) На виконання вимоги пункту 3.8.2. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав на співвиконавця в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника закупівлі), інформацію щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі шляхом самостійного декларування такого субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) про відсутність таких підстав. 5) На виконання вимоги пункту 3.1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав оновлений вірно завірений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 6) На виконання вимог пункт 1 додатку № 3 до тендерної документації: - Учасник не надав оновлену довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - Учасник не надав документи підтверджуючі приналежність на таль ланцюгову та Мегомметр; - Учасник не надав документи підтверджуючі приналежність на автомобіль DACIA DUSTER реєстр. № АМ 2415НА та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 7) На виконання вимог пункт 2 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання. 8) На виконання вимог пункт 3 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав оновлену довідку про виконання аналогічного договору. 9) На виконання вимог пункт 3 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав аналогічний договір № то-2231/294 від 06.12.2021 р. в повному обсязі. Згiдно абзацу 3 пункry 43 особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. Відхилено тендерну Учасника ПП «Житомирліфт-Сервіс» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Житомирліфт-Сервіс» було встановлено наступне: Згідно п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), які затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 року (у редакції, яка діяла на момент оголошення процедури закупівлі), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником розміщено 12 березня 2024 року о 11:52 в електронній системі закупівель Учаснику ПП «Житомирліфт-Сервіс» повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасник ПП «Житомирліфт-Сервіс» не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, а саме: 1) На виконання вимоги пункту 3.1.8 частини 1 розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція Учасника не містить накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 3.1.9 част. 1 розділу III документації. 2) На виконання вимоги пункту 3.1.11. частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав оновлену згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи/посадових осіб учасника, що підписали документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). 3) Учасник не надав оновлену форму пропозиції про залучення співвиконавців, яка відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації . 4) На виконання вимоги пункту 3.8.2. частини 8 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав на співвиконавця в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини 3 статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника закупівлі), інформацію щодо відсутності підстав визначених у пункті 47 Особливостей у довільній формі шляхом самостійного декларування такого субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) про відсутність таких підстав. 5) На виконання вимоги пункту 3.1.4 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник не надав оновлений вірно завірений Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 6) На виконання вимог пункт 1 додатку № 3 до тендерної документації: - Учасник не надав оновлену довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо); - Учасник не надав документи підтверджуючі приналежність на таль ланцюгову та Мегомметр; - Учасник не надав документи підтверджуючі приналежність на автомобіль DACIA DUSTER реєстр. № АМ 2415НА та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу. 7) На виконання вимог пункт 2 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав оновлену довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання. 8) На виконання вимог пункт 3 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав оновлену довідку про виконання аналогічного договору. 9) На виконання вимог пункт 3 додатку № 3 до тендерної документації Учасник не надав аналогічний договір № то-2231/294 від 06.12.2021 р. в повному обсязі. Згiдно абзацу 3 пункry 43 особливостей, Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. Відхилено тендерну Учасника ПП «Житомирліфт-Сервіс» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей (учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей) та на підставі абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону).
Код ЄДРПОУ | 35099829 |
---|---|
Поштова адреса | 10007, Україна, Житомирська область, Житомир, пров. 3-й транзитний, 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пономарьов Сергій Васильович |
Телефон | +380412427922 |
Ел. пошта | lift7zt@ukr.net |
Приватне підприємство ЕПТ, і.к. 37259687
Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк не більше одного місяця в межах поточного бюджетного періоду. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Фінансові зобов’язання за Договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично надані послуги згідно форми №КБ-2в (УПВ) та форми №КБ-3. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст.530 Цивільного Кодексу України, при умові наявності підписаних Сторонами форми № КБ-2в (УПВ) і форми № КБ-3. Оформлення календарних дат реєстрації форм (форми № КБ-2в (УПВ) та форми № КБ-3) буде здійснюватися відповідно до діючого порядку реєстрації вказаних форм, визначених Державною казначейською службою України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03451526 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Покровська, будинок 16 |
Ім'я |
Савчук Оксана Володимирівна |
Телефон | 380677747897 |
Ел. пошта | savchuk.ov@restoration.gov.ua |