На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк надання послуг: не більше 120 календарних днів після отримання Виконавцем письмової заявки від Замовника на початок виконання робіт та попередньої оплати. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-02-29-009607-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 5 квітня, 09:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 000 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 березня, 15:42 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Комплексна технічна діагностика та ремонт систем автонавантажувачів HYUNDAI 50D7EA в/п 5 т в кількості 2 одиниць1 послуга Адреса поставки: 63460, Україна, Харківська область, Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2, (ремонтна база Виконавця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43438815 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ АВТОПАРКОВА, будинок 7А, нежиле приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | АРТЕМ ЧУМАЧЕНКО |
Телефон | +380671071818 |
Ел. пошта | kurator2020.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32914995 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, м. Київ, Київ |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Негель Володимир Михайлович |
Телефон | +380444689786 |
Ел. пошта | negel@ukr.net |
-
Розрахунки з Виконавцем за даним Договором здійснюються Замовником в наступному порядку: у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця з наступними умовами оплати: - Попередня оплата у розмірі 100% загальної вартості послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату та наданої Замовником заявки на початок надання послуг. При цьому, на момент отримання Замовником рахунку на здійснення передоплати, Виконавець зобов’язаний надати Замовнику банківську гарантію повернення передоплати від банківської установи, що складає 100% від розміру передоплати щодо забезпечення виконання зобов’язань Виконавця з повернення такої попередньої оплати. - У випадку, якщо Виконавець протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дня отримання попередньої оплати не приступив до надання послуг, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику попередню оплату (аванс) протягом 10 банківських днів з останнього дня вищезазначеного п’ятнадцятиденного строку в повному обсязі. - У випадку зменшення вартості послуг за Договором, згідно Акту(ів) прийому-передачі послуг, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику різницю між вартістю авансу (попередньої оплати) та загальною вартістю послуг за Актом(ами) прийому-передачі послуг на розрахунковий рахунок Замовника, зазначеного в Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання останнього Акту прийому-передачі послуг Сторонами.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05471247 |
Поштова адреса | 63460, Україна, Харківська область, смт Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Ім'я |
Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон | 380504479384 |
Ел. пошта | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |