На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
15 600 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-01-007129-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 травня, 09:57 |
Очікувана вартість закупівлі | 15 600 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 15:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 78 000.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Гіпотрофіки)4650 комплект Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Нормо Трофіки)105410 комплект Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Гіпертрофіки)28890 комплект Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (9 стіл (ЦД))12400 комплект Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги щодо забезпечення дієтичним харчуванням хворих (Зонд)4650 комплект Адреса поставки: 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей Постанови
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Київпромсервіс 1» зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 особливостей Постанови
Код ЄДРПОУ | 39796819 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА КАРПИНСЬКОГО, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Римар Борис |
Телефон | 0688414310 |
Ел. пошта | anton.rymar.work@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-04-02 17:09:49
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-03 17:09:49
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника була встановлена невідповідність в наданих документах, а саме: на підтвердження пп.1.3.3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.2-1.3.3. накази працівників.pdf» - Наказ №9 «Про прийняття на роботу» від 29.03.2024 року. В даному Наказі зазначається, на посаду технолога приймається Тригуб Володимир Юрійович з 30 березня 2024 року за основним місцем роботи; на посаду менеджера з управління персоналом приймається Римар Антон Борисович з 30 березня 2024 року за основним місцем роботи. На підтвердження пп.1.3.5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.5. мед книги працівників.pdf». В даному документі зазначається, що Римар Антон Борисович на посаді менеджера з управління персоналом в ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов медогляд 22.12.2023 року; Тригуб Володимир Юрійович на посаді технолога в ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов медогляд 04.03.2024 року. Отже ці працівники перебувають на зазначених посадах раніше, ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.1.3.6. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.6. протокол пожежної безпеки.pdf». В даному документі міститься посвідчення, в якому зазначається, що працівник Римар Антон Борисович на посаді менеджера з управління персоналом за місцем роботи ТОВ «Київпромсервіс 1» пройшов навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки з 08 листопада 2023 року по 09 листопада 2023 року. Отже даний працівник перебуває на посаді менеджера з управління персоналом раніше ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.1.3.7. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «1.3.7. протокол охорони праці.pdf». В даному документі міститься посвідчення, видане 04 грудня 2023 року на працівника Римар Антона Борисовича на посаді менеджера з управління персоналом за місцем роботи ТОВ «Київпромсервіс 1» про проходження відповідного навчання. Отже даний працівник перебуває на посаді менеджера з управління персоналом раніше ніж зазначено в Наказі №9 від 29.03.2024 року. На підтвердження пп.2 п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «14,15. н. Атестат.pdf» - Атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України №80117, який містить додаток на 3 аркушах (сфера акредитації) і який є невід’ємною частиною самого атестату. Проте в даному документі «14,15. н. Атестат.pdf» додаток відсутній. Отже документ наданий не в повному обсязі. На підтвердження пп.3 п.6 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «14.15. Атестат про Акредитацію 24.07.20.PDF» - Атестат про акредитацію, виданий Національним агентством з акредитації України №80117, який містить додаток на 3 аркушах (сфера акредитації) і який є невід’ємною частиною самого атестату. Проте в даному документі «14.15. Атестат про Акредитацію 24.07.20.PDF» цей додаток відсутній. Отже документ наданий не в повному обсязі. Необхідно усунути виявлені невідповідності
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
У встановлений законодавством строк учасник ТОВ «ПОНТЕМ.УА» усунув не всі невідповідності, зазначені в повідомленні
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
У встановлений законодавством строк учасник ТОВ «ПОНТЕМ.УА» усунув не всі невідповідності, зазначені в повідомленні
Код ЄДРПОУ | 40665499 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Ялинкова, будинок 60/1, офіс 53 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Ірина Моргунова |
Телефон | +380503886620 |
Ел. пошта | i.morgunova@pontem.com.ua |
Час публікації: 2024-04-29 10:06:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-30 10:06:01
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника була встановлена невідповідність в наданих документах, а саме: на підтвердження пп.1.3.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «Накази.rar». В даному файлі міститься Наказ (Розпорядження) №123-К від 20.09.2023р про прийняття на роботу з 21.09.2023р Ульянченко Людмила Іванівна на посаду кухаря. На підтвердження пп.1.3.5. п.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник надав документ «Мед.книжки.rar». В даному документі зазначається, що Ульянченко Людмила Іванівна на посаді кухаря в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» пройшла медогляд 28.08.2023 року. Отже даний працівник перебуває на посаді кухаря в ТОВ «ПОНТЕМ.УА» раніше ніж зазначено в Наказі №123-К від 20.09.2023р. Надати документальне обґрунтування. В тендерній пропозиції учасника відсутні документи на підтвердження відповідності: - абз.2 п.2 розділу V тендерної документації; - пп.1.1.1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - абз.4 пп.1.2.2. п.5 розділу ІІІ тендерної документації; - п.2 Таблиці 2 Додатка №1 до тендерної документації; - п.3 Таблиці 2 Додатка №1 до тендерної документації; - пп.7 п.1 розділу ІІІ тендерної документації; - п.8 розділу ІІІ тендерної документації; - абз.13 п.6 розділу VI тендерної документації. Необхідно усунути виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів та інформації
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, за наявності фінансування, після підписання Сторонами Акту наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00184945 |
Поштова адреса | 02166, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БРАТИСЛАВСЬКА, будинок 3 |
Ім'я |
Ахтирцева Альона |
Телефон | 380672986459 |
Ел. пошта | akkrandjamena@ukr.net |