На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
809 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-05-013050-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 12:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 809 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 13:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 045.00 UAH з ПДВ |
---|
Капуста білокачанна14000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221410-3, Капуста качанна |
Цибуля ріпчаста8000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221113-1, Цибуля |
Морква10000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221112-4, Морква |
Буряк столовий8000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221111-7, Буряк |
Капуста пекінська1000 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03221400-0, Капустяні овочі |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Капуста білокачанна (03221410-3 - Капуста качанна), цибуля ріпчаста (03221113-1 - Цибуля), морква (03221112-4 - Морква), буряк столовий (03221111-7 - Буряк), Капуста пекінська (03221400-0 -Капустяні овочі) ( за кодом ДК 021:2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-05-013050-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учаснику процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) було надано 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження: 1. копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «ВЕТЕРИНАРНИЙ ПАСПОРТ ГАЗ .pdf) з терміном дії до 22.02.2014 року (тобто термін дії недійсний на момент подання тендерної пропозиції). Також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «Довідка обладнання.pdf». - Учасник не надав оригінали або завірені копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, зазначених учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідки мають містити інформацію про номер автомобіля, що проходив санітарну обробку, та підтверджувати здійснення учасником (або перевізником) не менше ніж 1 (одної) санітарної обробки автомобілів, проведених у поточному році. 2. скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником). Учасником надано договір від 02.01.2023 року № 108 на дезінфекції автотранспорту (файл - 4. Договір по Дезінфекції авто.pdf), але відсутня інформація щодо автомобілі стосовно, яких проводяться заходи. 3. оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного згідно Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року, виданого компетентним органом за 2023 р. (документ повинен бути виданий на ім’я Учасника); 4. сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю на підприємстві з оформленням відповідних актів за 2023 рік; 5. якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції надається копія(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) продуктів харчування, що є предметом закупівлі, або копію(-ї) договору(-ів) про співпрацю, який (-і) укладено (-і) між Учасником, з одного боку, та виробником та/або постачальника (дистриб’ютора або імпортера) продуктів харчування, що є предметом закупівлі (або офіційним представником такого виробника*), з іншого боку; 6. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 7. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019; 8. оригінал або копія протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником; 9. копію Експертного висновку бактеріологічних досліджень складу де зберігається товар, а саме стін та вагів за показниками БГКП, виданого на ім’я Учасника. . Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 10. копію Експертного висновку зразку повітря з овочевого складу де зберігаються продукти, за показниками плісняві гриби разом з актом відбору проб повітря на об’єкті для санітарно-мікробіологічного контролю, видані на ім’я Учасника. Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 11. документ (посвідчення та/або свідоцтво), що підтверджує проходження навчання правил охорони праці на автомобільному транспорті, видані водіям, які залучені до поставки товару; 12. оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавача послуг (перевізника): Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»; 13. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 14. заповнений та підписаний Додаток 4; Учасником надано погоджений та підписаний Додаток 4 але без розрахунків тендерної пропозиції (файл - Додаток 4 .pdf) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 7 Додатку 2 до Тендерної Документації; 2. п. 8 Додатку 2 до Тендерної Документації; 3. п. 10 Додатку 2 до Тендерної Документації; 4. п. 11 Додатку 2 до Тендерної Документації; 5. п. 12 Додатку 2 до Тендерної Документації; 6. п.п.13.1 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 7. п.п.13.2 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 8. п.п.13.3 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 9. п. 14 Додатку 2 до Тендерної Документації; 10. п. 15 Додатку 2 до Тендерної Документації; 11. п.п.2.6 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 12. п.п.2.3 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 13. п.4 Додатку 1 до Тендерної Документації; 14. п.п.3.1.1 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Учасником в складі своєї тендерної пропозиції таких відомостей не надано Замовником було надано 24 години з вимогою про усунення невідповідностей для завантаження: 1. копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі - оригінали або завірені копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, зазначених учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідки мають містити інформацію про номер автомобіля, що проходив санітарну обробку, та підтверджувати здійснення учасником (або перевізником) не менше ніж 1 (одної) санітарної обробки автомобілів, проведених у поточному році 2. скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником). 3. оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного згідно Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року, виданого компетентним органом за 2023 р. (документ повинен бути виданий на ім’я Учасника); 4. сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю на підприємстві з оформленням відповідних актів за 2023 рік; 5. якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції надається копія(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) продуктів харчування, що є предметом закупівлі, або копію(-ї) договору(-ів) про співпрацю, який (-і) укладено (-і) між Учасником, з одного боку, та виробником та/або постачальника (дистриб’ютора або імпортера) продуктів харчування, що є предметом закупівлі (або офіційним представником такого виробника*), з іншого боку; 6. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 7. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019; 8. оригінал або копія протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником; 9. копію Експертного висновку бактеріологічних досліджень складу де зберігається товар, а саме стін та вагів за показниками БГКП, виданого на ім’я Учасника. . Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 10. копію Експертного висновку зразку повітря з овочевого складу де зберігаються продукти, за показниками плісняві гриби разом з актом відбору проб повітря на об’єкті для санітарно-мікробіологічного контролю, видані на ім’я Учасника. Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 11. документ (посвідчення та/або свідоцтво), що підтверджує проходження навчання правил охорони праці на автомобільному транспорті, видані водіям, які залучені до поставки товару; 12. оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавача послуг (перевізника): Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»; 13. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 14. заповнений та підписаний Додаток 4; Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Капуста білокачанна (03221410-3 - Капуста качанна), цибуля ріпчаста (03221113-1 - Цибуля), морква (03221112-4 - Морква), буряк столовий (03221111-7 - Буряк), Капуста пекінська (03221400-0 -Капустяні овочі) ( за кодом ДК 021:2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-05-013050-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Учаснику процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) було надано 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження: 1. копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «ВЕТЕРИНАРНИЙ ПАСПОРТ ГАЗ .pdf) з терміном дії до 22.02.2014 року (тобто термін дії недійсний на момент подання тендерної пропозиції). Також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «Довідка обладнання.pdf». - Учасник не надав оригінали або завірені копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, зазначених учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідки мають містити інформацію про номер автомобіля, що проходив санітарну обробку, та підтверджувати здійснення учасником (або перевізником) не менше ніж 1 (одної) санітарної обробки автомобілів, проведених у поточному році. 2. скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником). Учасником надано договір від 02.01.2023 року № 108 на дезінфекції автотранспорту (файл - 4. Договір по Дезінфекції авто.pdf), але відсутня інформація щодо автомобілі стосовно, яких проводяться заходи. 3. оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного згідно Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року, виданого компетентним органом за 2023 р. (документ повинен бути виданий на ім’я Учасника); 4. сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю на підприємстві з оформленням відповідних актів за 2023 рік; 5. якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції надається копія(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) продуктів харчування, що є предметом закупівлі, або копію(-ї) договору(-ів) про співпрацю, який (-і) укладено (-і) між Учасником, з одного боку, та виробником та/або постачальника (дистриб’ютора або імпортера) продуктів харчування, що є предметом закупівлі (або офіційним представником такого виробника*), з іншого боку; 6. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 7. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019; 8. оригінал або копія протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником; 9. копію Експертного висновку бактеріологічних досліджень складу де зберігається товар, а саме стін та вагів за показниками БГКП, виданого на ім’я Учасника. . Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 10. копію Експертного висновку зразку повітря з овочевого складу де зберігаються продукти, за показниками плісняві гриби разом з актом відбору проб повітря на об’єкті для санітарно-мікробіологічного контролю, видані на ім’я Учасника. Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 11. документ (посвідчення та/або свідоцтво), що підтверджує проходження навчання правил охорони праці на автомобільному транспорті, видані водіям, які залучені до поставки товару; 12. оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавача послуг (перевізника): Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»; 13. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 14. заповнений та підписаний Додаток 4; Учасником надано погоджений та підписаний Додаток 4 але без розрахунків тендерної пропозиції (файл - Додаток 4 .pdf) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 7 Додатку 2 до Тендерної Документації; 2. п. 8 Додатку 2 до Тендерної Документації; 3. п. 10 Додатку 2 до Тендерної Документації; 4. п. 11 Додатку 2 до Тендерної Документації; 5. п. 12 Додатку 2 до Тендерної Документації; 6. п.п.13.1 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 7. п.п.13.2 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 8. п.п.13.3 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 9. п. 14 Додатку 2 до Тендерної Документації; 10. п. 15 Додатку 2 до Тендерної Документації; 11. п.п.2.6 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 12. п.п.2.3 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 13. п.4 Додатку 1 до Тендерної Документації; 14. п.п.3.1.1 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Учасником в складі своєї тендерної пропозиції таких відомостей не надано Замовником було надано 24 години з вимогою про усунення невідповідностей для завантаження: 1. копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі - оригінали або завірені копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, зазначених учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідки мають містити інформацію про номер автомобіля, що проходив санітарну обробку, та підтверджувати здійснення учасником (або перевізником) не менше ніж 1 (одної) санітарної обробки автомобілів, проведених у поточному році 2. скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником). 3. оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного згідно Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року, виданого компетентним органом за 2023 р. (документ повинен бути виданий на ім’я Учасника); 4. сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю на підприємстві з оформленням відповідних актів за 2023 рік; 5. якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції надається копія(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) продуктів харчування, що є предметом закупівлі, або копію(-ї) договору(-ів) про співпрацю, який (-і) укладено (-і) між Учасником, з одного боку, та виробником та/або постачальника (дистриб’ютора або імпортера) продуктів харчування, що є предметом закупівлі (або офіційним представником такого виробника*), з іншого боку; 6. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 7. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019; 8. оригінал або копія протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником; 9. копію Експертного висновку бактеріологічних досліджень складу де зберігається товар, а саме стін та вагів за показниками БГКП, виданого на ім’я Учасника. . Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 10. копію Експертного висновку зразку повітря з овочевого складу де зберігаються продукти, за показниками плісняві гриби разом з актом відбору проб повітря на об’єкті для санітарно-мікробіологічного контролю, видані на ім’я Учасника. Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 11. документ (посвідчення та/або свідоцтво), що підтверджує проходження навчання правил охорони праці на автомобільному транспорті, видані водіям, які залучені до поставки товару; 12. оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавача послуг (перевізника): Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»; 13. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 14. заповнений та підписаний Додаток 4; Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 3813311327 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький р-н, місто Хмельницький, пров.Городній, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Катерина Слюсарчук |
Телефон | +380961442863 |
Ел. пошта | slusarchukk@icloud.com |
Час публікації: 2024-04-10 12:23:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-11 12:23:20
Опис
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Капуста білокачанна (03221410-3 - Капуста качанна), цибуля ріпчаста (03221113-1 - Цибуля), морква (03221112-4 - Морква), буряк столовий (03221111-7 - Буряк), Капуста пекінська (03221400-0 -Капустяні овочі) ( за кодом ДК 021:2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-05-013050-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) не надав: 1. копію ветеринарно – санітарного паспорту на транспортний (ні) засіб (би), яким (и) планується постачання товару згідно предмету закупівлі Учасник надав у складі тендерної пропозиції Ветеринарно – санітарний паспорт на транспортний засіб Opel Movano, реєстраційний номер ВХ 9901 СТ (файл – «ВЕТЕРИНАРНИЙ ПАСПОРТ ГАЗ .pdf) з терміном дії до 22.02.2014 року (тобто термін дії недійсний на момент подання тендерної пропозиції). Також даний транспортний засіб учасник планує залучати до постачання товару згідно файлу «Довідка обладнання.pdf». - Учасник не надав оригінали або завірені копії довідок про санітарну обробку транспортних засобів, зазначених учасником в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (довідки мають містити інформацію про номер автомобіля, що проходив санітарну обробку, та підтверджувати здійснення учасником (або перевізником) не менше ніж 1 (одної) санітарної обробки автомобілів, проведених у поточному році. 2. скан-копію оригіналу договору про виконання дезинфекційних заходів, який має бути чинним протягом усього строку поставки товару, що є предметом закупівлі, укладений Учасником (орендарем, суборендарем, лізингоотримувачем, тощо) або надавачем послуг (перевізником). Учасником надано договір від 02.01.2023 року № 108 на дезінфекції автотранспорту (файл - 4. Договір по Дезінфекції авто.pdf), але відсутня інформація щодо автомобілі стосовно, яких проводяться заходи. 3. оригінал або завірену копію Акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, складеного згідно Наказу Міністерства економіки України №143-22 від 21.01.2022 року, виданого компетентним органом за 2023 р. (документ повинен бути виданий на ім’я Учасника); 4. сканований оригінал листа, виданого на ім’я учасника, територіальним органом Державної служби з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, що містить інформацію про видачу учаснику рішення про державну реєстрацію потужностей, а також інформацію про проведення в учасника заходів державного контролю на підприємстві з оформленням відповідних актів за 2023 рік; 5. якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, то у такому випадку у складі тендерної пропозиції надається копія(-ї) договору(-ів) поставки (купівлі-продажу тощо) продуктів харчування, що є предметом закупівлі, або копію(-ї) договору(-ів) про співпрацю, який (-і) укладено (-і) між Учасником, з одного боку, та виробником та/або постачальника (дистриб’ютора або імпортера) продуктів харчування, що є предметом закупівлі (або офіційним представником такого виробника*), з іншого боку; 6. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015; 7. скан-копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату Виробника* запропонованого товару на систему управління безпечністю харчових продуктів ДСТУ ISO 22000:2019; 8. оригінал або копія протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником; 9. копію Експертного висновку бактеріологічних досліджень складу де зберігається товар, а саме стін та вагів за показниками БГКП, виданого на ім’я Учасника. . Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 10. копію Експертного висновку зразку повітря з овочевого складу де зберігаються продукти, за показниками плісняві гриби разом з актом відбору проб повітря на об’єкті для санітарно-мікробіологічного контролю, видані на ім’я Учасника. Адреса складу, де проводився відбір зразків для аналізу повинна збігатись з адресою, яку учасник зазначав у довідці про наявність матеріально-технічної бази. Експертний висновок повинен бути виданий органом, що уповноважений проводити відповідні дослідження; 11. документ (посвідчення та/або свідоцтво), що підтверджує проходження навчання правил охорони праці на автомобільному транспорті, видані водіям, які залучені до поставки товару; 12. оригінал або копію свідоцтва про проходження навчання Учасника (орендаря, суборендаря, лізингоотримувача, тощо) або надавача послуг (перевізника): Загальні вимоги та положення ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю. Вимоги»; 13. наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю; 14. заповнений та підписаний Додаток 4; Учасником надано погоджений та підписаний Додаток 4 але без розрахунків тендерної пропозиції (файл - Додаток 4 .pdf) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 7 Додатку 2 до Тендерної Документації; 2. п. 8 Додатку 2 до Тендерної Документації; 3. п. 10 Додатку 2 до Тендерної Документації; 4. п. 11 Додатку 2 до Тендерної Документації; 5. п. 12 Додатку 2 до Тендерної Документації; 6. п.п.13.1 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 7. п.п.13.2 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 8. п.п.13.3 п.13 Додатку 2 до Тендерної Документації; 9. п. 14 Додатку 2 до Тендерної Документації; 10. п. 15 Додатку 2 до Тендерної Документації; 11. п.п.2.6 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 12. п.п.2.3 п.2 Додатку 1 до Тендерної Документації; 13. п.4 Додатку 1 до Тендерної Документації; 14. п.п.3.1.1 п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної Документації Учаснику процедури закупівлі закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «СЛЮСАРЧУК КАТЕРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА» (код ЄДРПОУ 3813311327) надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2669703444 |
---|---|
Поштова адреса | 29028, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Панаса Мирного буд.28/3, квартира 70 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Роїк Людмила |
Телефон | 380671635415 |
Ел. пошта | Kaban6@i.ua |
не залучаються
Час публікації: 2024-04-12 09:10:54
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-13 09:10:54
Опис
Уповноваженою особою Замовника під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «РОЇК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА» (код ЄДРПОУ 2669703444) в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: Капуста білокачанна (03221410-3 - Капуста качанна), цибуля ріпчаста (03221113-1 - Цибуля), морква (03221112-4 - Морква), буряк столовий (03221111-7 - Буряк), Капуста пекінська (03221400-0 -Капустяні овочі) ( за кодом ДК 021:2015-03220000-9 «Овочі, фрукти та горіхи», ідентифікатор закупівлі UA-2024-03-05-013050-a, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник процедури закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «РОЇК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА» (код ЄДРПОУ 2669703444) не надав: 1. Відповідно до п. 13.3 Додатку 2 до ТД, Учасник повинен надати Оригінал або копію протоколів досліджень або протоколів випробувань, які підтверджують відповідність товару, що буде постачатись санітарному законодавству України, що визначені Замовником у розділі «Технічні, якісні та кількісні вимогам до предмета закупівлі» даного додатку до тендерної документації. Вказані документи мають бути видані Виробнику товару або Учаснику процедури закупівлі, не раніше 2023 року або у 2024 році, врожай, який надається на проведення досліджень/випробувань повинен бути 2023 або 2024 року. Протокол досліджень повинен бути виданий компетентним органом, що має атестат про технічну компетентність, який надається у складі пропозиції Учасником. Однак, тендерна пропозиція Учасника не містить атестату про технічну компетентність компетентного органу, який видав протоколи досліджень. Учасник повинен надати атестат про технічну компетентність компетентного органу, який видав протоколи досліджень. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. п. 13.3. Додатку 2 до Тендерної Документації; Учаснику процедури закупівлі закупівлі ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ «РОЇК ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА» (код ЄДРПОУ 2669703444) надається 24 години з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей для завантаження вищезазначених документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2785617845 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Зарічанська, буд. 14А, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сімєнкова Ірина Вікторівна |
Телефон | +380679887147 |
Ел. пошта | Simenkov7@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146920 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул. Грушевського, буд. 53 |
Ім'я |
Рівна Ольга Сергіївна |
Телефон | 380673829330 |
Ел. пошта | rivna.osvita@gmail.com |