На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
186 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється в умовах дії воєнного стану в Україні відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-06-007695-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 4 квітня, 18:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 186 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 930.00 UAH з ПДВ |
---|
послуги з технічної підтримки комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro» («ІС-ПРО»)100 година Адреса поставки: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 та/або за допомогою захищеного віддаленого доступу через мережу інтернет Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253000-3, Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки |
послуги з розширення функціональних можливостей комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства «IS-pro» («ІС-ПРО»)120 година Адреса поставки: 01001, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Хрещатик, будинок 24 та/або за допомогою захищеного віддаленого доступу через мережу інтернет Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72253000-3, Послуги з підтримки користувачів та з технічної підтримки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 22902418 |
---|---|
Поштова адреса | 03142, Україна, м. Київ, вулиця Ірпінська, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шведов Дмитро |
Телефон | 380634548890 |
Ел. пошта | tender@intelserv.com |
не залучається
Замовник щомісячно сплачує за надані Послуги шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на банківський рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання акта приймання-передавання наданих послуг за попередній розрахунковий період. У разі затримки фінансування розрахунок за надані Послуги здійснюється протягом 3 (трьох) календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник повідомляє Виконавця про вказані обставини (у разі їх виникнення) протягом 3 (трьох) днів з дати, коли про них стало відомо Замовнику
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | МІНІСТЕРСТВО АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТА ПРОДОВОЛЬСТВА УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37471967 |
Поштова адреса | 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 24 |
Ім'я |
Віталій БУДЧЕНКО |
Телефон | +380443630863 |
Ел. пошта | v.budchenko@minagro.gov.ua |