На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-06-007874-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 105 990.67 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 березня, 14:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 059.91 UAH без ПДВ |
---|
Напівчоботи чоловічі64 пара Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18830000-6, Захисне взуття |
Напівчеревики62 пара Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18830000-6, Захисне взуття |
Черевики94 пара Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18830000-6, Захисне взуття |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
На виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пп.3.3 п.3 Додатка 2 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Опис предмету закупівлі» № 679/03 від 14.03.2024, у якому відсутня інформація, яка вимагається Замовником у Технічних вимогах (Додатку № 2 до тендерної документації), а саме : «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджуєтся діючим сертифікатом відповідності/ якості виробника або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються при постачанні товару» «Учасник повинен гарантувати належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару, який встановлено виробником такого Товару (не менш ніж 12 (дванадцять) місяців). Гарантійні зобов’язання на Товар почианються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Разом із поставкою (передачею), Товар повинен супроводжуватись документом, підтверджуючим гарантійні зобов’язання». Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому з огляду на вищенаведене, Замовником не застосовується підстава абзацу 2 п.43 Особливостей, оскільки Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та у разі надання виправлення виявлених помилок до технічної специфікації - призведе до зміни предмету закупівлі. Підстава: абзац 2 пп.2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пп.3.3 п.3 Додатка 2 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Опис предмету закупівлі» № 679/03 від 14.03.2024, у якому відсутня інформація, яка вимагається Замовником у Технічних вимогах (Додатку № 2 до тендерної документації), а саме : «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджуєтся діючим сертифікатом відповідності/ якості виробника або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються при постачанні товару» «Учасник повинен гарантувати належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару, який встановлено виробником такого Товару (не менш ніж 12 (дванадцять) місяців). Гарантійні зобов’язання на Товар почианються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Разом із поставкою (передачею), Товар повинен супроводжуватись документом, підтверджуючим гарантійні зобов’язання». Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому з огляду на вищенаведене, Замовником не застосовується підстава абзацу 2 п.43 Особливостей, оскільки Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та у разі надання виправлення виявлених помилок до технічної специфікації - призведе до зміни предмету закупівлі. Підстава: абзац 2 пп.2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;).
Код ЄДРПОУ | 32393877 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, 09100, Київська обл., місто Біла Церква, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гарус Людмила |
Телефон | 380965059459 |
Ел. пошта | garus05@ukr.net |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
На виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пп.3.3 п.3 Додатка 2 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Опис предмету закупівлі» № 679/03 від 14.03.2024, у якому відсутня інформація, яка вимагається Замовником у Технічних вимогах (Додатку № 2 до тендерної документації), а саме : «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджуєтся діючим сертифікатом відповідності/ якості виробника або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються при постачанні товару» «Учасник повинен гарантувати належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару, який встановлено виробником такого Товару (не менш ніж 12 (дванадцять) місяців). Гарантійні зобов’язання на Товар почианються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Разом із поставкою (передачею), Товар повинен супроводжуватись документом, підтверджуючим гарантійні зобов’язання». Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому з огляду на вищенаведене, Замовником не застосовується підстава абзацу 2 п.43 Особливостей, оскільки Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та у разі надання виправлення виявлених помилок до технічної специфікації - призведе до зміни предмету закупівлі. Підстава: абзац 2 пп.2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
На виконання вимог п. 6 розділу ІІІ тендерної документації та пп.3.3 п.3 Додатка 2 до Тендерної документації, Учасником наданий документ «Опис предмету закупівлі» № 679/03 від 14.03.2024, у якому відсутня інформація, яка вимагається Замовником у Технічних вимогах (Додатку № 2 до тендерної документації), а саме : «Якість Товару, що є предметом закупівлі, підтверджуєтся діючим сертифікатом відповідності/ якості виробника або іншими документами у відповідності до чинного законодавства України, які надаються при постачанні товару» «Учасник повинен гарантувати належну, згідно з вимогами виробника, якість Товару, його відповідність діючим стандартам протягом гарантійного строку експлуатації Товару, який встановлено виробником такого Товару (не менш ніж 12 (дванадцять) місяців). Гарантійні зобов’язання на Товар почианються з дати підписання Сторонами належним чином оформленої видаткової накладної. Разом із поставкою (передачею), Товар повинен супроводжуватись документом, підтверджуючим гарантійні зобов’язання». Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому з огляду на вищенаведене, Замовником не застосовується підстава абзацу 2 п.43 Особливостей, оскільки Тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі та у разі надання виправлення виявлених помилок до технічної специфікації - призведе до зміни предмету закупівлі. Підстава: абзац 2 пп.2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;).
Код ЄДРПОУ | 31862978 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чех Оксана Миколаївна |
Телефон | 380442899605 |
Ел. пошта | TALANTENDER@GMAIL.COM |
Підприємство не залучає субпідрядників.
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ) належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |