На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 015 531.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Скасування неуспішне
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 12 квітня, 17:43
Опис
Замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Згідно п. 43 Постанови КМУ №1178 Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовником прийнято рішення про відміну процедури закупівлі у зв’язку завершенням періоду на проведення кваліфікації учасника по даній закупівлі та неможливістю надати у встановлені П. 43 Постанови КМУ №1178 повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель .
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-07-005606-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 015 531.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 077.66 UAH без ПДВ |
---|
«Послуги з організації шкільного харчування» (ДК 021:2015 55510000-8 - Послуги їдалень)1 послуга Адреса поставки: 79016, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Шевченка, 34 Строк: до 31.12.2024 12:33 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Розрахунки здійснюються Замовником протягом 15 робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, при умові наявності відповідного бюджетного фінансування на вказані цілі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Середня загальноосвітня школа №33 м.Львів |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 23888577 |
Поштова адреса | 79016, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Шевченка 34 |
Ім'я |
Гнат Ірина Володимирівна ( ) |
Телефон | +380322330552 |
Ел. пошта | lv_school_33@ukr.net |