На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
120 175.20 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-07-010065-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 120 175.20 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 7 березня, 15:59 |
---|
Послуги з технічної підтримки програмного забезпечення системи електронного документообігу на базі «АВТОМАТИЗОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ДОКУМЕНТАМИ «ДОК ПРОФ 3» (далі – Система, окрема схема Системи), а саме: 1. Консультативні послуги щодо застосування Системи по телефону, засобами Інтернет (електронним листом): - надання роз’яснень Адміністратору Системи щодо використання Системи; - консультації Адміністратора Системи щодо налаштування довідників; - консультації Адміністратора Системи щодо дій Користувачів Системи. 2. Підтримка функціонування окремої схеми Системи у віддаленому режимі: - перевірка працездатності серверної частини Системи; - перевірка можливості підключення до серверної частини Системи; - перевірка і тестування навантаження на серверну частину Системи; - оптимізація роботи окремої схеми Системи. 3. Розслідування, діагностика та вирішення інцидентів у функціонуванні окремої схеми Системи у віддаленому режимі: - розгляд опису інциденту наданого повноважним представником Замовника у формі, яка дозволяє отримати повну уяву про сутність виконуваних дій і їх результатів; - консультації Адміністратора Системи щодо дій, які привели до виникнення інциденту; - консультації Адміністратора Системи щодо дій по вирішенню інцидентів. 4. Підготовка та впровадження оновленої версії для окремої схеми Системи: - підготовка інформації про реліз нової версії (опису нових і змінених функціональних можливостей Системи в довільному форматі); - ознайомлення з інформацією про реліз Адміністратора Системи Замовника шляхом надсилання електронного листа; - оновлення окремої схеми Системи у віддаленому режимі; - тестування працездатності оновленої версії у віддаленому режимі. 5. Підтримка функціонування окремої схеми бази даних Oracle Замовника у віддаленому режимі через захищений канал зв’язку. За забезпечення захищеного каналу зв’язку, його обслуговування та контроль за його використанням відповідальні уповноважені фахівці Замовника: - підтримка Замовника щодо функціонування окремої схеми бази даних Oracle; - підготовка скриптів для переміщення даних між табличними просторами, для забезпечення достатнього об’єму для роботи окремої схеми Системи; - підтримка Замовника для вирішення аварійних ситуацій з окремою схемою бази даних Oracle. 6. Підтримка та супроводження діючих сервісів для окремої схеми Системи: - підтримка підсистеми обміну між Центральним апаратом та Головним управлінням Держгеокадастру з розширеним квітуванням; - підтримка підсистеми інтеграції з системою електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ ОВВ): - підтримка підсистеми Фонду документації з автоматизованою деперсоналізацією документів.12 послуга Адреса поставки: 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39820689 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Українська, буд. 50 |
Ім'я |
Тетяна Мамаївська |
Телефон | +380669523886 |
Ел. пошта | tanja_25m@ukr.net |