На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-07-012146-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 27 березня, 14:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 березня, 14:51 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)1 послуга Адреса поставки: 40000, Україна, Сумська область, Суми Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення побутових відходів на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення рослинних відходів на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки)1 послуга Адреса поставки: Україна, Сумська область, Суми Строк: до 10.07.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки) ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Додатком 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації визначена номенклатура послуг, відповідно до якої учасники повинні надати на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, розрахунок тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації. При поданні пропозиції учасник повинен враховувати включення до вартості пропозиції витрати на виконання послуг зі збирання, сортування (за потреби), навантаження, приведення до належного санітарного стану місць тимчасового складування зібраних відходів (підгрібання, підмітання) та вивезення відходів до місць їх утилізації/захоронення, з урахуванням вартості послуг із захоронення побутових відходів на полігоні ТПВ та вартості розміщення рослинних відходів на майданчику для складування рослинних відходів по вул. М. Лукаша, 75 у м. Суми. На виконання зазначених вимог, учасник ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" надає розрахунок до Договірної ціни, в якій прийняття, складування, зберігання та захоронення ТПВ розраховано за ціною 233,72 грн. за тону без ПДВ, 280,46 грн. з ПДВ. Проте, відповідно до рішення Виконавчого комітету СМР від 29.08.2023 № 421 встановлений тариф на послуги з поводження з побутовими відходами, що утворюються на території Сумської міської територіальної громади в сумі 266,45 грн за тонну (з ПДВ) (Додаток 1 до рішення Виконавчого комітету від 29.08.2023 № 421). Також, при розрахунку ціни тендерної пропозиції, учасником була допущена арифметична помилка. При перевірці Замовником розрахунку договірної ціни учасника, сума тендерної пропозиції з урахуванням затвердженого тарифу та арифметичної помилки повинна складати 1 851 084,71 грн., що на 5 356,79 грн. менше запропонованої ціни. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-03-07-012146-a ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів з Особливостями на закупівлю послуги із благоустрою населених пунктів: збирання та вивезення сміття на території Сумської міської ТГ (після проведення толоки) ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" встановлена невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації. Додатком 3 (інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) тендерної документації визначена номенклатура послуг, відповідно до якої учасники повинні надати на вимогу пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, розрахунок тендерної пропозиції, який виконаний відповідно до договірної ціни, що розраховується на підставі калькуляцій або інших видів розрахунків відповідно до Додатку 3 цієї тендерної документації. При поданні пропозиції учасник повинен враховувати включення до вартості пропозиції витрати на виконання послуг зі збирання, сортування (за потреби), навантаження, приведення до належного санітарного стану місць тимчасового складування зібраних відходів (підгрібання, підмітання) та вивезення відходів до місць їх утилізації/захоронення, з урахуванням вартості послуг із захоронення побутових відходів на полігоні ТПВ та вартості розміщення рослинних відходів на майданчику для складування рослинних відходів по вул. М. Лукаша, 75 у м. Суми. На виконання зазначених вимог, учасник ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ" надає розрахунок до Договірної ціни, в якій прийняття, складування, зберігання та захоронення ТПВ розраховано за ціною 233,72 грн. за тону без ПДВ, 280,46 грн. з ПДВ. Проте, відповідно до рішення Виконавчого комітету СМР від 29.08.2023 № 421 встановлений тариф на послуги з поводження з побутовими відходами, що утворюються на території Сумської міської територіальної громади в сумі 266,45 грн за тонну (з ПДВ) (Додаток 1 до рішення Виконавчого комітету від 29.08.2023 № 421). Також, при розрахунку ціни тендерної пропозиції, учасником була допущена арифметична помилка. При перевірці Замовником розрахунку договірної ціни учасника, сума тендерної пропозиції з урахуванням затвердженого тарифу та арифметичної помилки повинна складати 1 851 084,71 грн., що на 5 356,79 грн. менше запропонованої ціни. Відповідно до п.43 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). З огляду на вищезазначене ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника закупівлі з процедурою відкритих торгів з Особливостями за ідентифікатором № UA-2024-03-07-012146-a ФОП "БІЦАК АНДРІЙ ЮРІЙОВИЧ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до абз.1 пп.2 п.44 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Код ЄДРПОУ | 2643500314 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, місто Суми, ВУЛИЦЯ НИЖНЬОСИРОВАТСЬКА, будинок 61/1, квартира 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Бицак |
Телефон | +380506913708 |
Ел. пошта | bitsak72@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36066951 |
---|---|
Поштова адреса | 40021, Україна, Сумська область, місто Суми,, вул.Кондратьєва Герасима, будинок 140 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | В'ячеслав Никоненко |
Телефон | +380952252036 |
Ел. пошта | chistemisto2021@gmail.com |
Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом перерахунку коштів на розрахунковий рахунок Виконавця після підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг у межах відповідних бюджетних призначень на 2024 рік, передбачених планом фінансування. Оплата за надані послуги здійснюється Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок від Департаменту фінансів, економіки та інвестицій Сумської міської ради на підставі Бюджетного кодексу України. Розрахунки за надані послуги будуть здійснюватися щомісячно на підставі актів здачі-приймання наданих послуг проміжними платежами по мірі надання послуг. Форма розрахунків: за фактом наданих послуг Замовник оплачує надані за цим Договором послуги у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Взаєморозрахунки за надані послуги проводяться на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, підписаного та завіреного печатками Замовника та Виконавця, які готує Виконавець до 10 числа наступного місяця після надання послуг, а Замовник оплачує надані послуги. При відсутності зауважень Замовник зобов’язується підписати акт здачі-приймання наданих послуг або повернути їх Виконавцю з обґрунтуванням причини відмови від їх підписання протягом 3(трьох) робочих днів. Виконання послуг Виконавцем проводиться без авансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інфраструктури міста Сумської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24013674 |
Поштова адреса | 40004, Україна, Сумська область, Суми, вул. Британська, буд.21 |
Ім'я |
Чугай Наталя Миколаївна |
Телефон | 380542700597 |
Ел. пошта | dim@smr.gov.ua |