На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 375.00 UAH
Замовник
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами проєкту Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року, умови проєкту Договору матимуть перевагу. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дня отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45-й (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ за умови оформлення та реєстрації податкової накладної, у відповідності до вимог законодавства України та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 проєкту Договору.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 18 березня, 14:49
Опис
Відмінити процедуру закупівлі відповідно до пп.1 п.65 Порядку № 822.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-08-000898-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 10 375.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 13 березня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 18 березня, 14:49 |
Фарби акрилові, білих відтінків, 1 кг500 кілограм Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.39.30-00.00, Продукти рослинного походження, рослинні відходи, рослинні залишки та побічні продукти Профіль: Фарби акрилові, білих відтінків, 1 кг |
|
Основа | акрилова, гумова, силіконова, акрилатна, латексна |
---|---|
Відтінок | білий |
Назва організації | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40150237 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Ім'я |
Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон | 380632147739 |
Ел. пошта | yehorova.o.l@uz.gov.ua |