На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
95 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Умови закупівлі викладені в тендерній документації з додатками
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-08-002575-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 15 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 15 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 18 березня, 13:00 |
Дата останніх змін | 25 березня, 00:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 95 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 475.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин49 послуга Адреса поставки: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Танкопія, б. 43 Строк: до 01.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85111000-0, Послуги лікувальних закладів |
Послуги з проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (відповідно до пункту 2, підпункту 9 «медичні працівники закладів охорони здоров’я»; відповідно до пункту 2, підпункту 9 «працівники підприємств громадського харчування, які мають контакт з харчовими продуктами в процесі їх виробництва, зберігання і реалізації»; відповідно до пункту 2, підпункту 9 «працівники закладів охорони здоров’я»)115 послуга Адреса поставки: 61099, Україна, Харківська область, Харків, вул. Танкопія, б. 43 Строк: до 01.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85111000-0, Послуги лікувальних закладів |
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен був надати «Довідку в довільний формі, про те, що форма власності Учасника є державна або комунальна». В даному випадку, Учасник не надав зазначену Довідку, оскільки форма його власності (товариство з обмеженою відповідальністю) не являється державною чи комунальною. Відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).» Зазначені ж вимоги (Довідку в довільний формі, про те, що форма власності Учасника є державна або комунальна) входять до технічних вимог щодо предмету закупівлі, які передбачені в Додатку 2 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а значить відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі. Тому Замовник не може надати Учаснику вимогу про усунення зазначених невідповідностей, а також дана невідповідність не може бути усунена Учасником. З огляду на вищезазначене, наявні підстави для відхилення тендерної пропзиції Учасника згідно до підп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Згідно п. 3 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник повинен був надати «Довідку в довільний формі, про те, що форма власності Учасника є державна або комунальна». В даному випадку, Учасник не надав зазначену Довідку, оскільки форма його власності (товариство з обмеженою відповідальністю) не являється державною чи комунальною. Відповідно до п. 43 Особливостей: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).» Зазначені ж вимоги (Довідку в довільний формі, про те, що форма власності Учасника є державна або комунальна) входять до технічних вимог щодо предмету закупівлі, які передбачені в Додатку 2 до тендерної документації (Технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі), а значить відносяться до технічних характеристик предмета закупівлі. Тому Замовник не може надати Учаснику вимогу про усунення зазначених невідповідностей, а також дана невідповідність не може бути усунена Учасником. З огляду на вищезазначене, наявні підстави для відхилення тендерної пропзиції Учасника згідно до підп. 2 п. 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей).
Код ЄДРПОУ | 44839534 |
---|---|
Поштова адреса | 61052, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Благовіщенська, будинок 30, офіс 1 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Коритцева |
Телефон | +380686800103 |
Ел. пошта | r_smc@ukr.net |
Оплата за надані послуги проводиться Замовником у національній валюті, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, зазначений в цьому Договорі протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Акту наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02003528 |
Поштова адреса | 61099, Україна, Харківська область, Харків, вулиця Танкопія, будинок 43 |
Ім'я |
Шаповалова Наталя |
Телефон | 380577250688 |
Ел. пошта | hmdl-5@ukr.net |