На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 660.00 UAH
Замовник
Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах DDP (Delivered Duty Paid) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 5 (п'яти) календарних днів з дня отримання письмової рознарядки ПОСТАЧАЛЬНИКОМ. Умови оплати: На 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки товару та за умови реєстрації контрагентом податкової накладної (якщо контрагент платник ПДВ) або дати документа, який підтверджує факт постачання товарів (якщо контрагент не є платником ПДВ).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2931716025 |
---|---|
Поштова адреса | 15600, Україна, Чернігівська область, Мена, 15600, Чернігівська обл., Менський р-н., м. Мена, вул. Чернігівський шлях 112, кв. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Єкименко Алла Миколаївна |
Телефон | +380464421184 |
Ел. пошта | titovcka@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43540758 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ПИМОНЕНКА, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Віталій Мазаний |
Телефон | +380993721014,+380671203440 |
Ел. пошта | vitsliy2017@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44844146 |
---|---|
Поштова адреса | 36020, Україна, Полтавська область, Полтава, вул.Небесної Сотні, будинок 9/17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Хубова Наталія |
Телефон | 380992721950 |
Ел. пошта | foodgrand@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-12-007061-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 20 660.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 березня, 14:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 22 березня, 09:53 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг1000 кілограм Адреса поставки: 03680, Україна, Київська область, Київ Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 10.11.11-90.00, Яловичина та телятина, свіжа чи охолоджена, у відрубах Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221, 1 кг |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | 1 |
Назва організації | Філія "Центр сервісного забезпечення" Публічного акціонерного товариства "Українська залізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40150237 |
Поштова адреса | 03680, Україна, Київська область, Київ, вул.Тверська,5, кімн.104 |
Ім'я |
Єгорова Ольга Леонідівна |
Телефон | 380632147739 |
Ел. пошта | yehorova.o.l@uz.gov.ua |