На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Дніпро Строк поставки товарів : 28 березня 2024 року Оплата Товару проводиться Покупцем за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Продавця. Вказані документи мають бути оформлені відповідно вимог чинного законодавства України. Оплата за фактично поставлений Товар проводяться Покупцем у безготівковій формі протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) обома Сторонами.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 37941143 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Суббота Валентин Анатолійович |
Телефон | 380612280777 |
Ел. пошта | TENDER_UGSTAL@UKR.NET |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 52005, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Слобожанське, Логістична 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Нішейко Наталія Василівна |
Телефон | 380952155325 |
Ел. пошта | DP.TENDERS@EPICENTRK.COM |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-12-011973-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 140 272.56 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 15 березня, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 19 березня, 09:56 |
Листи сталеві гарячекатані3532 кілограм Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 28.03.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 55.1, Послуги готелів і подібних засобів тимчасового розміщування Профіль: Листи сталеві гарячекатані |
|
Матеріал | сталь |
---|---|
Марка матеріалу | 65Г, ст20, S690QL, 10ХСНД, 40Х, 3 сп|пс, ст45, 30ХГСА, 09Г2С |
Товщина | 1 - 200, мм |
Довжина | 1000 - 6000, мм |
Ширина | 1000 - 3000, мм |
Відповідність стандарту | ГОСТ 1577, ДСТУ 8429, ДСТУ 8541, ДСТУ 8540, EN 10025-6 |
Назва організації | Військова частина А1872 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26615182 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Тетяна Федорець |
Телефон | 380500446472 |
Ел. пошта | a1872@post.mil.gov.ua |