На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
108 000.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-12-013183-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 березня, 17:00 |
Дата останніх змін | 18 квітня, 12:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 108 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 21 березня, 14:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 080.00 UAH без ПДВ |
---|
Борошно пшеничне вищого гатунку7500 кілограм Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15612100-2, Борошно пшеничне |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 39814565 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Вадим Сошніков |
Телефон | 380660101210 |
Ел. пошта | tamerlan.vadym@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44722157 |
---|---|
Поштова адреса | 03131, Україна, м. Київ, місто Київ, Столичне шосе, будинок 104-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Гусінов |
Телефон | +380688733519 |
Ел. пошта | activefoodkyiv@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-11 15:49:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 15:49:58
Опис
Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані Вами у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: - учасник ТОВ "АКТИВ-ФУД" надав витяг з ЄДР, сформований раніше за 30 (тридцять) календарних днів відносно дати його подання, що суперечить вимозі пункту 3 Додатка 3 тендерної документації. Для усунення вищевикладених невідповідностей Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель цього повідомлення завантажити через електронну систему закупівель уточнені або нові документи, а саме: витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі – Єдиний державний реєстр), з обов’язковим зазначенням інформації про кінцевого бенефіціара, сформований не раніше 30 (тридцяти) календарних днів відносно дати його подання.
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки ТОВАРУ за умови реєстрації постачальником податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Лисенко, 6 |
Ім'я |
Олексій Загоруйко |
Телефон | 380443096908 |
Ел. пошта | oleksiizagoruyko@sw.uz.gov.ua |