На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
303 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: закупівлі відповідно до постанови КМУ 1178 від 12.10.2022 зі змінами
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-13-007769-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 18 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 1 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 303 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 518.75 UAH з ПДВ |
---|
молоко рідке пастеризоване жирністю 2,5%8100 літр Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
ТП ВКФ «Агромарін» була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації. У процесі розгляду були виявлені наступні невідповідності в інформації (документах) Учасника, у зв’язку з чим Замовником відповідно до п.43 Постанови 1178 та п. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації у системі електронних закупівель 25.03.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, строк усунення невідповідностей був встановлений до 15:02 годин 26 березня 2024. Перелік невідповідностей з вимогою про усунення таких невідповідностей: « 1. Підрозділом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, про що надають відповідну довідку. У складі тендерної пропозиції відсутня зазначена відповідна довідка. 2. Відповідно до Додатка 1 Учасник для підтвердження користування виробничими та/або складськими приміщеннями, адміністративними та іншими приміщеннями повинен був надати документи про право власності, якщо ці приміщення не власні - у складі пропозиції учасник повинен надати сканований оригінал договору оренди, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, та додатково учасник повинен надати сканований оригінал листа від власника такого приміщення щодо дійсності зазначеного договору із зазначенням точної адреси, площі та стану приміщення. У складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази із зазначенням адреси їх розташування – вул. Новомосковська дорога, 23, м. Одеса, на яку видані експлуатаційний дозвіл. Але у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують належне правокористування виробничими приміщеннями за адресою вул. Новомосковська дорога, 23, м. Одеса, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. У складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 1 Тендерної документації частина 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» надана довідка , що містить інформацію про персонал Учасника. У зазначеній довідці наведено перелік працівників, які будуть задіяні у поставці молочних продуктів, серед яких є Мельниченко Галина Анатоліївна, завідуюча складом, але у наданій особистій медичній книжці форми № 1-ОМК, її посада зазначена як комірник, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Просимо надати пояснення стосовно зазначення різних посад Мельниченко Г.А.» Згідно п. 44 Постанови 1178, у випадку , якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Учасник у нормативно визначені строки не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, у зв’язку з чим Замовник відхиляє ТП ВКФ «Агромарін» на підставі абз. 5 ч.1 п. 44 Постанови 1178 (Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
ТП ВКФ «Агромарін» була розглянута на відповідність вимогам тендерної документації. У процесі розгляду були виявлені наступні невідповідності в інформації (документах) Учасника, у зв’язку з чим Замовником відповідно до п.43 Постанови 1178 та п. 2 розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації у системі електронних закупівель 25.03.2024 року було розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, строк усунення невідповідностей був встановлений до 15:02 годин 26 березня 2024. Перелік невідповідностей з вимогою про усунення таких невідповідностей: « 1. Підрозділом 2 «Інша інформація» розділу 5 «Оцінка тендерних пропозицій» Тендерної документації передбачено, що Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, про що надають відповідну довідку. У складі тендерної пропозиції відсутня зазначена відповідна довідка. 2. Відповідно до Додатка 1 Учасник для підтвердження користування виробничими та/або складськими приміщеннями, адміністративними та іншими приміщеннями повинен був надати документи про право власності, якщо ці приміщення не власні - у складі пропозиції учасник повинен надати сканований оригінал договору оренди, чинний на дату розкриття тендерних пропозицій, та додатково учасник повинен надати сканований оригінал листа від власника такого приміщення щодо дійсності зазначеного договору із зазначенням точної адреси, площі та стану приміщення. У складі тендерної пропозиції надана довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази із зазначенням адреси їх розташування – вул. Новомосковська дорога, 23, м. Одеса, на яку видані експлуатаційний дозвіл. Але у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують належне правокористування виробничими приміщеннями за адресою вул. Новомосковська дорога, 23, м. Одеса, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. 3. У складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 1 Тендерної документації частина 3 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору» розділу 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» надана довідка , що містить інформацію про персонал Учасника. У зазначеній довідці наведено перелік працівників, які будуть задіяні у поставці молочних продуктів, серед яких є Мельниченко Галина Анатоліївна, завідуюча складом, але у наданій особистій медичній книжці форми № 1-ОМК, її посада зазначена як комірник, що є невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Просимо надати пояснення стосовно зазначення різних посад Мельниченко Г.А.» Згідно п. 44 Постанови 1178, у випадку , якщо Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію такого Учасника. Учасник у нормативно визначені строки не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, у зв’язку з чим Замовник відхиляє ТП ВКФ «Агромарін» на підставі абз. 5 ч.1 п. 44 Постанови 1178 (Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей)
Код ЄДРПОУ | 13925644 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, НОВОМОСКОВСЬКА ДОРОГА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Єгоров |
Телефон | +380665233255 |
Ел. пошта | agromarin-marketing@ukr.net |
на підставі накладної (видаткової накладної)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеський геріатричний будинок - інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189096 |
Поштова адреса | 67582, Україна, Одеська область, Ілічанка, вул. Шкільна, 25-Б |
Ім'я |
Кіріндас Тетяна Петрівна |
Телефон | 380949457621 |
Ел. пошта | ogdi_2@ukr.net |