На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Спрощена закупівля
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: «Система повинна забезпечувати доступ до даних поточного звітного року та до архівних даних попередніх звітних років (починаючи з 2005-го року) та створення звітних відомостей у форматі відповідного звітного року. Перехід від одного звітного року до іншого повинно реалізовуватись без перезавантаження системи. В 2016-у році система повинна забезпечувати роботу як за КПКВ, так і за ТФКВ. Система повинна враховувати планування та фінансування за “ Кодами плану використання бюджетних коштів ”; створення звітних відомостей Форма 2, Форма 4-1, Форма 4-2, Форма 4-3, Форма 7.» 2. Учасник повинен вміти встановлювати оновлення системи на місці у Замовника У виконавця повинні бути документи які підтверджують його право займатись супроводом системи «МАК» 3. Місце надання послуг:м.Київ, вул. ПрофесораПідвисоцького, буд. 4-а. 4. Налагодження системи під потреби Замовника. 5. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 6. Редагування вихідних форм (довідки, звіти тощо) під потреби Замовника 7. Учасник повинен надати письмове підтвердження досвіду надання відповідних послуг
Ідентифікаційний номер | UA-2016-04-25-000254-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Період уточнень | до 26 квітня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 27 квітня, 16:00 |
Дата останніх змін | 27 квітня, 16:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 38.00 UAH з ПДВ |
---|
«Система повинна забезпечувати доступ до даних поточного звітного року та до архівних даних попередніх звітних років (починаючи з 2005-го року) та створення звітних відомостей у форматі відповідного звітного року. Перехід від одного звітного року до іншого повинно реалізовуватись без перезавантаження системи. В 2016-у році система повинна забезпечувати роботу як за КПКВ, так і за ТФКВ. Система повинна враховувати планування та фінансування за “ Кодами плану використання бюджетних коштів ”; створення звітних відомостей Форма 2, Форма 4-1, Форма 4-2, Форма 4-3, Форма 7.» 2. Учасник повинен вміти встановлювати оновлення системи на місці у Замовника У виконавця повинні бути документи які підтверджують його право займатись супроводом системи «МАК» 3. Місце надання послуг:м.Київ, вул. ПрофесораПідвисоцького, буд. 4-а. 4. Налагодження системи під потреби Замовника. 5. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 6. Редагування вихідних форм (довідки, звіти тощо) під потреби Замовника 7. Учасник повинен надати письмове підтвердження досвіду надання відповідних послуг1 штука Адреса поставки: 01103, Україна, Київ, Київ, Підвисоцького,4а Строк: до Код ДК 021:2015: 71356200-0, Послуги з технічної допомоги Код ДК 016:2010: 62.02.3, Послуги щодо технічної допомоги у сфері інформаційних технологій |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38662970 |
---|---|
Поштова адреса | 04211, Україна, Київська область, Київ, вулиця Приозерна, будинок № 10-Г, к. 155 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сілівра Святослав Онисимович |
Телефон | 0674465153 |
Ел. пошта | silivra_so@voliacable.com |
Назва організації | Управління охорони здоров'я Пчерської районної в місті Києві державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37451503 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, Підвисоцького, 4а |
Ім'я |
Голець Ірина Михайлівна |
Телефон | 380445284052 |
Ел. пошта | ruozpech@ukr.net |