На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 166 868.00 UAH
Замовник
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-14-010840-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 березня, 10:00 |
Дата останніх змін | 23 квітня, 11:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 48 166 868.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 березня, 16:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 240 834.34 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 240 834.34 UAH |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення та штучних споруд на них у Вараському районі Рівненської області (протяжність 447,0 км)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.03.2025 16:10 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63710000-9, Послуги з обслуговування наземних видів транспорту |
Станом на 15 год. 30 хв. 30 березня 2024 року учасник Дочірнє підприємство «Хмельницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Так, на підтвердження «Інформації про наявність матеріально-технічної бази» Учасник надав виправлену Довідку згідно форми Таблиці, визначеної підпунктом 1.2. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації: "ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази". Виходячи зі змісту довідки Учасник в інформації про матеріально-технічні бази зазначає виробничі бази Субпідрядника (Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»), які знаходяться за адресами: - Рівненська обл., Вараський район, смт. Зарічне, вулиця Харківця, будинок 13; - Рівненська обл., Вараський район, смт. Рафалівка, вулиця Пушкіна, будинок 8. В графі 4 Таблиці «Зазначення приналежності**» виробничих баз Учасник вказує власність Субпідрядника, хоча вимогами тендерної документації конкретно передбачено, що якщо Учасник є власником виробничих баз, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування». На підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає наступні документи: - Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна: Рівненська обл., Вараський район, смт. Зарічне, вулиця Харківця, будинок 13 (посвідчує право господарського відання Субпідрядника); - Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна: Рівненська обл., Вараський район, смт. Рафалівка, вулиця Пушкіна, будинок 8 (посвідчує право оперативного управління Субпідрядника). Підсумовуючи викладене вище, наголошуємо, що Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено ряд кваліфікаційних критерії, відповідність яких підтверджує спроможність надання учасником послуг згідно предмету закупівлі. Одним із кваліфікаційних критеріїв визначених Замовником є: «Наявність або спроможність, у разі перемоги Учасника, сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, у кількості не менше 2-х одиниць*, відповідно до форми Таблиці». Відтак, перевірка відповідності учасника кваліфікаційному критерію здійснюється саме на основі відомостей включених до такої Інформаційної довідки. З аналізу поданої учасником на виправлення недоліків тендерної пропозиції «ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ про наявність матеріально-технічної бази» встановлено, що у графі 5 «Документ, підтверджуючий приналежність *** (назва документу, номер, дата)» вказано описані вище інформаційні довідки. На підтвердження реальності відомостей у таких довідках Учасником долучено їх скановані примірники. Майно у таких довідках зареєстроване на праві господарського відання та праві оперативного управління саме за Субпідрядною організацією. Зважаючи, що Уповноваженою особою Замовника здійснюється перевірка документів Учасника саме на відповідність кваліфікаційному критерію в межах поданої у встановлений спосіб інформації (таблична форма), відтак будь-які інші документи долучені до тендерної пропозиції не можуть бути враховані при проведенні оцінки такої пропозиції. На відповідність такому кваліфікаційного критерію, як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник надав уточнену «Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт» згідно форми, визначеної підпунктом 2.1. пункту 2 Додатка 1 до тендерної документації. Проте, при аналізі змісту наданої Довідки знову виявлено невідповідність виконуваної роботи працівників займаним посадам, що зазначені у розпорядчих документах та трудових книжках. Так, у зазначеному у таблиці переліку таких працівників, як машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, встановлено наступне: 1) «Манькевич Руслан Анатолійович» - водій 3 класу закріплений наказом машиністом фрези дорожньої ВІРТГЕН 5 розряду. На підтвердження трудових відносин працівника з учасником згідно вказаної посади в складі тендерної пропозиції були надані скан-копії наказів та трудової книжки. Згідно наказу № 5 від 15.03.2021р. Манькевич Руслан Анатолійович - водій 3 класу ДРП-1 переведений водієм 3 класу на автомобіль ГАЗ-2705-412, про що відповідно було внесено запис в трудову книжку працівника (серія А А №003576, дата заповнення трудової книжки 29.06.2002р.). Щодо закріплення за Манькевичем Русланом Анатолійовичем посади машиніста фрези дорожньої ВІРТГЕН 5 розряду Учасником було надано скан-копію наказу № 48 від 01.07.2020р. «Про роботу фрези дорожньої ВІРТГЕН», яким створено робочу бригаду для виконання робіт по фрезеруванню проїздної частини автомобільних доріг в складі: Манькевич Руслан Анатолійович машиніст фрези дорожньої ВІРТГЕН V роз.; Шлапак Руслан Леонідович помічник машиніста фрези дорожньої ВІРТГЕН V роз.. Наказ № 48 від 01.07.2020р. «Про роботу фрези дорожньої ВІРТГЕН» передує наказу № 5 від 15.03.2021р. про переведення Манькевича Руслана Анатолійовича на посаду водія 3 класу на автомобіль ГАЗ-2705-412, тому актуальною є інформація, зазначена в останньому наказі і саме це бере до уваги Замовник при оцінці тендерної пропозиції Учасника. 2) Крушельницький Микола Петрович - машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 6 розряду. На підтвердження займаній посаді Учасником в складі тендерної пропозиції надано скан-копії наказу та трудової книжки. Водночас цього ж працівника паралельно було віднесено до переліку робітників-будівельників Учасника, де зазначено, що Крушельницький Микола Петрович займає посаду дорожнього робітника. На підтвердження займаній посаді Учасником в складі тендерної пропозиції надано скан-копію наказу про призначення. Виходячи з аналізу наданої інформації стає цілком очевидно, що одна й та ж сама людина не може займати різні посади і виконувати різні види робіт згідно займаних посад одночасно. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Дочірнє підприємство «Хмельницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Станом на 15 год. 30 хв. 30 березня 2024 року учасник Дочірнє підприємство «Хмельницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. Так, на підтвердження «Інформації про наявність матеріально-технічної бази» Учасник надав виправлену Довідку згідно форми Таблиці, визначеної підпунктом 1.2. пункту 1 Додатка 1 до тендерної документації: "ІНФОРМАЦІЙНА ДОВІДКА про наявність матеріально-технічної бази". Виходячи зі змісту довідки Учасник в інформації про матеріально-технічні бази зазначає виробничі бази Субпідрядника (Дочірнє підприємство «Рівненський облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України»), які знаходяться за адресами: - Рівненська обл., Вараський район, смт. Зарічне, вулиця Харківця, будинок 13; - Рівненська обл., Вараський район, смт. Рафалівка, вулиця Пушкіна, будинок 8. В графі 4 Таблиці «Зазначення приналежності**» виробничих баз Учасник вказує власність Субпідрядника, хоча вимогами тендерної документації конкретно передбачено, що якщо Учасник є власником виробничих баз, зазначається «власний», в інших випадках – зазначається «право користування». На підтвердження інформації, викладеної в довідці Учасник надає наступні документи: - Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна: Рівненська обл., Вараський район, смт. Зарічне, вулиця Харківця, будинок 13 (посвідчує право господарського відання Субпідрядника); - Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Реєстру прав власності на нерухоме майно, Державного реєстру Іпотек, Єдиного реєстру заборон відчуження об’єктів нерухомого майна щодо об’єкта нерухомого майна: Рівненська обл., Вараський район, смт. Рафалівка, вулиця Пушкіна, будинок 8 (посвідчує право оперативного управління Субпідрядника). Підсумовуючи викладене вище, наголошуємо, що Додатком 1 до тендерної документації Замовником встановлено ряд кваліфікаційних критерії, відповідність яких підтверджує спроможність надання учасником послуг згідно предмету закупівлі. Одним із кваліфікаційних критеріїв визначених Замовником є: «Наявність або спроможність, у разі перемоги Учасника, сформувати мережу виробничих баз (матеріально - технічної бази), необхідних для зберігання та обслуговування техніки, матеріальних ресурсів, розміщення персоналу тощо, у кількості не менше 2-х одиниць*, відповідно до форми Таблиці». Відтак, перевірка відповідності учасника кваліфікаційному критерію здійснюється саме на основі відомостей включених до такої Інформаційної довідки. З аналізу поданої учасником на виправлення недоліків тендерної пропозиції «ІНФОРМАЦІЙНОЇ ДОВІДКИ про наявність матеріально-технічної бази» встановлено, що у графі 5 «Документ, підтверджуючий приналежність *** (назва документу, номер, дата)» вказано описані вище інформаційні довідки. На підтвердження реальності відомостей у таких довідках Учасником долучено їх скановані примірники. Майно у таких довідках зареєстроване на праві господарського відання та праві оперативного управління саме за Субпідрядною організацією. Зважаючи, що Уповноваженою особою Замовника здійснюється перевірка документів Учасника саме на відповідність кваліфікаційному критерію в межах поданої у встановлений спосіб інформації (таблична форма), відтак будь-які інші документи долучені до тендерної пропозиції не можуть бути враховані при проведенні оцінки такої пропозиції. На відповідність такому кваліфікаційного критерію, як «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», Учасник надав уточнену «Довідку про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та які будуть залучені до виконання робіт» згідно форми, визначеної підпунктом 2.1. пункту 2 Додатка 1 до тендерної документації. Проте, при аналізі змісту наданої Довідки знову виявлено невідповідність виконуваної роботи працівників займаним посадам, що зазначені у розпорядчих документах та трудових книжках. Так, у зазначеному у таблиці переліку таких працівників, як машиністів дорожньо-транспортних машин і механізмів, встановлено наступне: 1) «Манькевич Руслан Анатолійович» - водій 3 класу закріплений наказом машиністом фрези дорожньої ВІРТГЕН 5 розряду. На підтвердження трудових відносин працівника з учасником згідно вказаної посади в складі тендерної пропозиції були надані скан-копії наказів та трудової книжки. Згідно наказу № 5 від 15.03.2021р. Манькевич Руслан Анатолійович - водій 3 класу ДРП-1 переведений водієм 3 класу на автомобіль ГАЗ-2705-412, про що відповідно було внесено запис в трудову книжку працівника (серія А А №003576, дата заповнення трудової книжки 29.06.2002р.). Щодо закріплення за Манькевичем Русланом Анатолійовичем посади машиніста фрези дорожньої ВІРТГЕН 5 розряду Учасником було надано скан-копію наказу № 48 від 01.07.2020р. «Про роботу фрези дорожньої ВІРТГЕН», яким створено робочу бригаду для виконання робіт по фрезеруванню проїздної частини автомобільних доріг в складі: Манькевич Руслан Анатолійович машиніст фрези дорожньої ВІРТГЕН V роз.; Шлапак Руслан Леонідович помічник машиніста фрези дорожньої ВІРТГЕН V роз.. Наказ № 48 від 01.07.2020р. «Про роботу фрези дорожньої ВІРТГЕН» передує наказу № 5 від 15.03.2021р. про переведення Манькевича Руслана Анатолійовича на посаду водія 3 класу на автомобіль ГАЗ-2705-412, тому актуальною є інформація, зазначена в останньому наказі і саме це бере до уваги Замовник при оцінці тендерної пропозиції Учасника. 2) Крушельницький Микола Петрович - машиніст маркірувальної машини для розмічання автомобільних доріг 6 розряду. На підтвердження займаній посаді Учасником в складі тендерної пропозиції надано скан-копії наказу та трудової книжки. Водночас цього ж працівника паралельно було віднесено до переліку робітників-будівельників Учасника, де зазначено, що Крушельницький Микола Петрович займає посаду дорожнього робітника. На підтвердження займаній посаді Учасником в складі тендерної пропозиції надано скан-копію наказу про призначення. Виходячи з аналізу наданої інформації стає цілком очевидно, що одна й та ж сама людина не може займати різні посади і виконувати різні види робіт згідно займаних посад одночасно. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі Дочірнє підприємство «Хмельницький облавтодор» Відкритого акціонерного товариства «Державна акціонерна компанія «Автомобільні дороги України» на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 31100492 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вулиця Свободи, будинок 77 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Скорбатюк Лілія Богданівна |
Телефон | 380977904852 |
Ел. пошта | koshtoris_hmeln12@ukr.net |
Дочірнє підприємство "Рівненський облавтодор" Відкритого акціонерного товариства "Державна акціонерна компанія "Автомобільні дороги України"
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33353494 |
---|---|
Поштова адреса | 45201, Україна, Волинська область, Ківерці, вулиця Грушевського, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Корнійчук |
Телефон | 380673629684 |
Ел. пошта | abyankor@gmail.com |
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами Актів приймання виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг за укрупненими показниками вартості (Форма №КБ-2в(УПВ) (далі - форма №КБ-2в(УПВ) і Довідок про вартість виконаних дорожніх робіт та/або наданих послуг і витрат» (форма №КБ-3) (далі - форма №КБ-3), складених відповідно до Додатків 30 та 31 МЕТОДИКИ (п 7.2) відповідно. Взаєморозрахунки за виконані роботи/надані послуги проводяться на підставі обсягів виконаних робіт/наданих послуг та їх вартості, визначеної у договірній ціні, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше, як за 5(п’ять) робочих днів до кінця звітного місяця або шляхом поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.2019 № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти”, від 27 грудня 2001р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» зі змінами, терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ БУДІВНИЦТВА ТА АРХІТЕКТУРИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36565276 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, майдан Просвіти, 1 |
Ім'я |
Жилка Олександр Володимирович (Zhylka Alexander ) |
Телефон | +380362266863 |
Ел. пошта | zhylka.sasha2021@gmail.com |