На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Оплата товару проводиться у національній валюті України. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій рахунок. Поставка товару за цим Договором здійснюється, за адресами зазначеними в п. 5.2. Договору, в строк до 20 грудня 2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.), за адресою: Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Володимира великого, 2а.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 33667686 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вулиця Артільна, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Тарасова Людмила |
Телефон | 380975305338 |
Ел. пошта | ispolinplus@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39234010 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, місто Київ, пров.Шевченка (Солом'янський р-н), будинок 1А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитро Гапоненко |
Телефон | +380954323892 |
Ел. пошта | regionprodukt2014@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-14-011460-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 720 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 19 березня, 17:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 березня, 14:13 |
Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг8000 кілограм Адреса поставки: , Україна, Чернівецька область, Чернівці, Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 01.11.31, Ячмінь Профіль: Сир твердий 50%, без добавок, 1 кг |
|
Масова частка жиру | 50, % |
---|---|
Добавки | без добавок |
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321682 |
Поштова адреса | , Україна, Чернівецька область, Чернівці, |
Ім'я |
Солякова Ілона Генадіївна |
Телефон | 380962468240 |
Ел. пошта | ISoliakova@dpsu.gov.ua |