На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
750 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Технічне завдання Послуги з сервісного обслуговування - пакет «ProSupport NBD» (далі- сервісне обслуговування) на 1 рік, серверів DELL, а саме: Dell POWEREDGE у складі: R440 (Service tag FJ2BNZ2), R740 (Service tag CF2BNZ2), VRTX (Service tag H1S9X53), M640 (Service tag F1S9X53), M640 Service tag (G1S9X53) (далі-обладнання) згідно коду ДК 021:2015 - 72250000-2 – Послуги, пов’язані із системами та підтримкою. пакет «ProSupport NBD» на 1 рік включає: - цілодобове прийняття заявок та звернень у автоматичному режимі, за телефоном та/або електронною поштою; - час реакції на заявку – наступний робочий день з дати направлення заявки уповноваженій особі Виконавця; - підтримку 24/7 (задекларовано виробником) або у робочий час (гарантовано), яка включає консультації Виконавцем по телефону або електронною поштою з питань діагностики та відновлення працездатності, експлуатації обладнання та програмного забезпечення (операційних систем та гіпервізора), яке постачалось по каналу виробника; - доступ до оновлень програмного забезпечення (далі- ПЗ) та мікрокодів (нових версій, релізів, виправлень), що випускаються виробником; - профілактичні опції підтримки виробника, а саме: звіти щодо конфігурацій та ремонтів, рекомендації щодо оновлення ПЗ та зміні конфігурацій обладнання, за умови наявності та відповідного налаштування спеціалізованого безкоштовного ПЗ для моніторингу стану обладнання; - сервісне обслуговування включає необмежену кількістю заміну запчастин (компонентів), що вийшли з ладу, яка в разі необхідності, здійснюється за місцем розташування обладнання; - після виявлення несправностей та діагностики дистанційно або за місцем розташування обладнання, сервісна служба пропонує відправку запасних частин (компонентів) для заміни; - вартість запчастин (компонентів), витрати на доставку та встановлення нових запчастин (компонентів), а також витрати пов’язані з виїздом уповноваженого працівника Виконавця входять у вартість послуг сервісного обслуговування; - строк надання послуг не може перевищувати 1 робочого дня, з дати отримання заявки від Замовника; - у разі, якщо Виконавець не може завершити надання послуг в строк, він має право продовжити термін надання послуг, попередивши про це Замовника. З моменту узгодження Сторонами терміну подовження виконання послуг, строк надання послуг вважається продовженим на необхідний термін; - запасні частини (компоненти), які Виконавець замінює чи використовує при наданні послуг повинні бути нові та сертифіковані для продажу на території України; - додаткову діагностику обладнання за адресою Замовника, з прибуттям сервісного інженера на наступний день, або через день (в залежності від розташування) за місцем розташування обладнання Замовника.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-15-007773-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 8 квітня, 14:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 750 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 750.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 15 000.00 UAH |
Документи лота |
|
---|
Послуги з сервісного обслуговування - пакет «ProSupport NBD» (далі- сервісне обслуговування) на 1 рік, серверів DELL, а саме: Dell POWEREDGE у складі: R440 (Service tag FJ2BNZ2), R740 (Service tag CF2BNZ2), VRTX (Service tag H1S9X53), M640 (Service tag F1S9X53), M640 Service tag (G1S9X53) (далі-обладнання).1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72250000-2, Послуги, пов’язані із системами та підтримкою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | tender15@it-integrator.ua |
Телефон | |
Ел. пошта | TENDER15@IT-INTEGRATOR.UA |
Оплата за сервісне обслуговування здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом банківського переказу на поточний рахунок Виконавця на підставі рахунку протягом 180 банківських днів з дати підписання Сторонами Акта приймання-передавання наданих послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВЕНЕРГОЗБУТ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42206328 |
Поштова адреса | 61037, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ПЛЕХАНІВСЬКА будинок 126 |
Ім'я |
Денис Пономарьов |
Телефон | +380996841098 |
Ел. пошта | ponomarev.denis.prat.kh@gmail.com |