На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
242 727.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі" з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», зі змінами та доповненнями . Технічні та якісні характеристики вказані в Додатку №2 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-15-009911-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 22 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 2 квітня, 10:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 242 727.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 213.64 UAH з ПДВ |
---|
Спеціальний продукт харчування для дітей хворих на фенілкетонурію СomidaPKUB або еквівалент, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування25 банка Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44 Строк: до 31.12.2024 15:35 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15880000-0, Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами |
Спеціальний продукт харчування для дітей хворих на фенілкетонурію СomidaPKUC або еквівалент, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 15881000-7 - Гомогенізовані продукти харчування24 банка Адреса поставки: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44 Строк: до 31.12.2024 15:35 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15880000-0, Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39086221 |
---|---|
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, вул. Шишкарівська, 15, оф. 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Прогонний Юрій Олексійович |
Телефон | +380675465316 |
Ел. пошта | tdmedsvit@gmail.com |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником отриманих Товарів на поточний рахунок Постачальника в термін 30 календарних днів після поставки Товарів Замовнику та підписання акту/накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється по факту надання чи протягом 14 календарних днів з дня надходження коштів на рахунок на вказані цілі. Бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань Усі розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38055061 |
Поштова адреса | 21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Магістратська, 44 |
Ім'я |
Бондаренко Олена Юріївна ( ) |
Телефон | +380975767042 |
Ел. пошта | kz.cpmsd2@ukr.net |