На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
435 225.00 UAH
Замовник
РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Більш детальна інформація та проект договору розміщено в тендерній документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-15-011374-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 17:00 |
Дата останніх змін | 18 квітня, 12:32 |
Очікувана вартість закупівлі | 435 225.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 352.25 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 13 056.00 UAH |
Прокладка мідна500 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Прокладка мідна 16х22500 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Прокладка мідна 12х17500 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Прокладка мідна500 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Прокладка мідна 38х50500 штука Адреса поставки: Україна, Вінницька область, Козятин Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34631000-9, Частини локомотивів чи рухомого складу |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 20573531 |
---|---|
Поштова адреса | 08623, Україна, Київська область, смт Калинівка, вулиця Індустріальна, будинок 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ Інтер-Контакт |
Телефон | 380504112074 |
Ел. пошта | ikp.p@ukr.net |
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки ТОВАРУ за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для резидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України – неплатників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 (сорок п’ятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПІВДЕННО-ЗАХІДНА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081221 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул.Лисенко, 6 |
Ім'я |
Олексій Загоруйко |
Телефон | 380443096908 |
Ел. пошта | oleksiizagoruyko@sw.uz.gov.ua |