На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Товар в комплекті постачається однією партією у строк до 15.04.2024 року включно. Додатково додається кабель для принтера 1,8 м та Наявність картриджа, який не потребує заміни чіпів. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню, псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, а також маркування (етикування) Товару згідно із вимогами ГОСТ, ДСТУ, ТУ щодо товару такого виду та / або документів виробника. У випадку пошкодження упаковки/тари або елементів захисту до приймання Покупцем на склад, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища тощо. Обов’язок щодо пакування та / або маркування (етикування) не поширюється на товар, який за своїм характером не потребує застосування пакування та / або маркування (етикування). Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка Товару Покупцю і його розвантаження здійснюється за рахунок Продавця. При прийманні товару за кількістю і якістю сторони керуються Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за кількістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 15.06.1965 № П-6, та Інструкцією про порядок приймання товару виробничо-технічного призначення та товарів народного споживання за якістю, затвердженою постановою Держарбітражу при Раді Міністрів СРСР від 25.04.1966 № П-7 та іншими нормативними документами. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (документи на гарантію, інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують якість/відповідність товару, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості/некомплектність одиниці товару, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім цього, Покупець може пред’явити претензію Продавцю, щодо якості/комплектності отриманих товарів, - протягом 15 робочих днів після отримання таких товарів на склад від Продавця. В цих випадках, усунення недоліків здійснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термін, що не перевищує 3 (три) робочі дні з дня отримання претензії. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43120417 |
---|---|
Поштова адреса | 82472, Україна, Львівська область, Стрийський район, село Розгірче, ВУЛИЦЯ СТРИЙСЬКА, будинок 76 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ ПАВЕРТРЕЙД |
Телефон | +380732003007 |
Ел. пошта | powertradetenders@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2948314313 |
---|---|
Поштова адреса | 65049, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Генерала Швигіна, буд. 30, кв. 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Михайліченко Анна |
Телефон | +380930874636 |
Ел. пошта | sales@asanara.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1526207145 |
---|---|
Поштова адреса | 54055, Україна, Миколаївська область, місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ САДОВА будинок 15 квартира 86 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тамара Галкіна |
Телефон | +30638924523 |
Ел. пошта | tamaragalkina1410@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40175293 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, м.Київ, ВУЛИЦЯ ІВАНА МАЗЕПИ, будинок 11А, офіс 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валентина Полешко |
Телефон | +380674682239 |
Ел. пошта | vp@systematica.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-16-000089-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 144 648.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 20 березня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 25 березня, 11:24 |
Багатофункціональні пристрої12 штука Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Чернігів Строк: до 15.04.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 03.00.21-00.00, Риба свіжа чи охолоджена, морська, нерозведена Профіль: Багатофункціональні пристрої |
|
Бренд | EPSON, CANON, PANTUM, XEROX, KONICA MINOLTA, HP |
---|---|
Технологія друку | струменева, лазерна |
Тип друку | кольоровий, монохромний |
Максимальний формат паперу | A3, A4 |
Максимальний об'єм друку, сторінок на місяць | 1000 - 150000 |
Швидкість друку, стор./хв. | 11 - 55 |
Iнтерфейс мережевого підключення | 100Base-TX Ethernet, 1000Base-T Ethernet, немає |
Iнтерфейс підключення USB | , 1 |
Wi-Fi | , 1 |
Автоматичний двосторонній друк | , 1 |
Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) | , 1 |
Ємність лотку для подачі паперу | до 0, арк |
Ємність касети | до 0, арк |
Тип сканера | планшетний, АПД 2-сторонній, АПД |
Місткість АПД | до 0, арк |
Друк з мобільних пристроїв | , 1 |
Друк із USB-накопичувача | , 1 |
Панель керування | , 1 |
Факс | , 1 |
Додаткові картриджі | до 0, шт |
Гарантійний термін | 12 - 36, міс |
Назва організації | Військова частина 2253 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321765 |
Поштова адреса | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Ім'я |
Цицура Аліна Віталіївна |
Телефон | 380733102160 |
Ел. пошта | ATSytsura@dpsu.gov.ua |