На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
899 868.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, а переклад повинен бути посвідчений нотаріально. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально, або підписаний перекладачем, або учасником торгів (на розсуд учасника).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-18-001145-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 березня, 09:00 |
Дата останніх змін | 2 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 899 868.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 998.68 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 24 000.00 UAH |
Оформлення довідок, виписок, заключення лікаря (допуск до роботи)1640 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Послуги надаються на території медичного закладу Виконавця (учасника-переможця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85147000-1, Послуги у сфері медицини праці |
Мікроскопія препаратів нативного матеріалу, забарвлення за Грамом (1 вогнище)1640 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Послуги надаються на території медичного закладу Виконавця (учасника-переможця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85148000-8, Послуги з проведення медичних аналізів |
Мікрореакція преципітації з кардіоліпіновим антигеном, з інактивованою сироваткою або плазмою крові, кількісна методика ІХГ1640 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Послуги надаються на території медичного закладу Виконавця (учасника-переможця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85148000-8, Послуги з проведення медичних аналізів |
Ідентифікація ентеробактерій за культуральними властивостями1640 послуга Адреса поставки: Україна, м. Київ, Послуги надаються на території медичного закладу Виконавця (учасника-переможця) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 85148000-8, Послуги з проведення медичних аналізів |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
1.Учасником надано банківську гарантію № 1025/24-ТГе, у якій зазначено: «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): ЗАЯВА-ДОГОВІР № 1025/24-ТГе ПРО ПРИЄДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» на укладення Договору про надання банківської гарантії від «25» березня 2024 року». Однак у складі тендерної пропозиції відсутній заява-договір № 1025/24-ТГе. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка з банку, який видав надану учасником гарантію, щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. 3. У складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеного у наданій довідці відсутні документи на користування зазначеною будівлею за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 25, а саме витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника майна. Учасником надано нечинний договір суборенди нежитлового приміщення № 25/08/2020-35 від 25.08.2020 р., дія якого (строк суборенди), встановлена у відповідності до Додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 р., до 31.12.2022 року. 4. У складі тендерної пропозиції відсутнє чинне посвідчення на присвоєння кваліфікаційної вищої або першої категорії лікаря за фахом 2-х працівників, вказаних у довідці: лікаря-терапевта Шляхової Катерини Михайлівни та завідувача бактеріологічної лабораторії лікаря-лаборанта Гедз Лілії Юріївни. Також відсутні дипломи про здобуття вищої освіти фахом 3-х працівників, вказаних у довідці: завідувача бактеріологічною лабораторією лікаря-лаборанта Гедз Лілії Юріївни, завідувача клініко-діагностичною лабораторією Кагарлицької Ольги Миколаївни та лікаря-лаборанта клініко-діагностичної лабораторії Волосянко Надії Миколаївни. Необхідно надати документи, передбачені вимогами ТД, на усунення порушення. 5. На виконання вимог п.п. 3.1. п. 3 Додатку 2 до ТД учасником надано Договір № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. та Договір № 54 від 21.08.2023 р. Однак Лист-відгук Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» про виконання Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. не завірений печаткою. Наданий учасником акт здачі-прийому наданих послуг до Договору від 07.11.2018 р. № 401/ДОПТБ-18 на загальну суму 251964,50 грн. (по при загальну суму Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. 1647000,00 грн.) не підтверджує виконання договору на всю суму. Таким чином відсутні документи, що підтверджують повне виконання Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. (виконання договору на всю суму): акти надання послуг або інший аналогічний документ про прийом-передачу наданих учасником послуг. У складі пропозиції відсутній лист-відгук від контрагента, завірений печаткою, про належне виконання учасником Договору № 54 від 21.08.2023 р., наданого згідно п.п. 3.1., якісне надання послуг та відсутність претензій і спорів. 6. Учасником надано проєкт графіку проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників із зазначенням ПІБ та контактів відповідальної за проведення особи учасника, однак без зазначення посади цієї відповідальної за проведення особи учасника. 26.03.2024 року замовником в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учаснику розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасником у встановлений строк не завантажено оновлених чи додаткових документів на усунення порушень, тому станом на 27.03.2024 року учасником не усунуто зазначені вище порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1.Учасником надано банківську гарантію № 1025/24-ТГе, у якій зазначено: «Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності): ЗАЯВА-ДОГОВІР № 1025/24-ТГе ПРО ПРИЄДНАННЯ (НАДАННЯ БАНКІВСЬКОЇ ГАРАНТІЇ) ДО ПУБЛІЧНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» на укладення Договору про надання банківської гарантії від «25» березня 2024 року». Однак у складі тендерної пропозиції відсутній заява-договір № 1025/24-ТГе. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка з банку, який видав надану учасником гарантію, щодо платоспроможності банку та не знаходження його у стадії ліквідації. 3. У складі тендерної пропозиції на підтвердження зазначеного у наданій довідці відсутні документи на користування зазначеною будівлею за адресою: м. Київ, вул. Кіото, 25, а саме витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно з інформацією про власника майна. Учасником надано нечинний договір суборенди нежитлового приміщення № 25/08/2020-35 від 25.08.2020 р., дія якого (строк суборенди), встановлена у відповідності до Додаткової угоди № 1 від 31.12.2021 р., до 31.12.2022 року. 4. У складі тендерної пропозиції відсутнє чинне посвідчення на присвоєння кваліфікаційної вищої або першої категорії лікаря за фахом 2-х працівників, вказаних у довідці: лікаря-терапевта Шляхової Катерини Михайлівни та завідувача бактеріологічної лабораторії лікаря-лаборанта Гедз Лілії Юріївни. Також відсутні дипломи про здобуття вищої освіти фахом 3-х працівників, вказаних у довідці: завідувача бактеріологічною лабораторією лікаря-лаборанта Гедз Лілії Юріївни, завідувача клініко-діагностичною лабораторією Кагарлицької Ольги Миколаївни та лікаря-лаборанта клініко-діагностичної лабораторії Волосянко Надії Миколаївни. Необхідно надати документи, передбачені вимогами ТД, на усунення порушення. 5. На виконання вимог п.п. 3.1. п. 3 Додатку 2 до ТД учасником надано Договір № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. та Договір № 54 від 21.08.2023 р. Однак Лист-відгук Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» про виконання Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. не завірений печаткою. Наданий учасником акт здачі-прийому наданих послуг до Договору від 07.11.2018 р. № 401/ДОПТБ-18 на загальну суму 251964,50 грн. (по при загальну суму Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. 1647000,00 грн.) не підтверджує виконання договору на всю суму. Таким чином відсутні документи, що підтверджують повне виконання Договору № 401/ДОПТБ-18 від 07.11.2018 р. (виконання договору на всю суму): акти надання послуг або інший аналогічний документ про прийом-передачу наданих учасником послуг. У складі пропозиції відсутній лист-відгук від контрагента, завірений печаткою, про належне виконання учасником Договору № 54 від 21.08.2023 р., наданого згідно п.п. 3.1., якісне надання послуг та відсутність претензій і спорів. 6. Учасником надано проєкт графіку проведення обов’язкового профілактичного медичного огляду працівників із зазначенням ПІБ та контактів відповідальної за проведення особи учасника, однак без зазначення посади цієї відповідальної за проведення особи учасника. 26.03.2024 року замовником в електронній системі закупівель у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій учаснику розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Учасником у встановлений строк не завантажено оновлених чи додаткових документів на усунення порушень, тому станом на 27.03.2024 року учасником не усунуто зазначені вище порушення. Отже, тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей, оскільки учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 35007886 |
---|---|
Поштова адреса | 02000, Україна, м. Київ, Київ, вулиця Курська, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Собкова Тетяна Яківна |
Телефон | +380974249121 |
Ел. пошта | i.blokhin2017@gmail.com |
Розрахунки здійснюються протягом 20 календарних днів після отримання послуг на підставі актів наданих послуг відповідно до ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за умови отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного фінансування послуг. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані послуги здійснюються протягом 5 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ДЕСНЯНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37501684 |
Поштова адреса | 02217, Україна, м. Київ, вулиця Закревського, будинок 15-А |
Ім'я |
Пинчук Діана |
Телефон | 380664484222 |
Ел. пошта | pynchukdiana@gmail.com |