На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
122 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Олія соняшникова рафінована - прозора олія, без осаду, рідка, світло жовтого кольору, смак та запах повинен бути притаманний олії соняшниковій без стороннього запаху, присмаку та гіркоти. Олія вага 4,6 кг. у пляшці. Пластикові пляшки повинні бути герметично закупорені ковпачками з полімерних матеріалів, без пошкоджень упаковки. На упаковці маркування : назва продукту,адреса виробника, дата виготовлення,склад,термін придатності . 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством (ГОСТ, ДСТУ або ТУ), в тому числі Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», державними, галузевими стандартами та іншими нормативними документами. 1.2. При поставці товару копії супровідних документів, що підтверджують якість та безпечність товару надаються на кожну партію товару (посвідчення (сертифікат, тощо) якості, або декларація виробника, де вказується дата виготовлення, умови та термін зберігання, або висновки Державної санітарно-епідеміологічної служби, інші документи, що передбачені чинним законодавством України). 1.3. Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням «без ГМО». 1.4. В заклад забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув. На недоброякісний товар складається акт і він повертається. 1.5. Строк придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 80 % до загального терміну придатності до споживання. 2. Доставка і розвантаження товару здійснюється транспортом, силами Учасника по заявці Замовника. 2.1. Доставка товару здійснюється окремими партіями згідно замовлення, яке передається Учаснику будь-яким зручним для Замовника способом (поштою, електронною поштою, особисто, в телефонному режимі тощо) постачання здійснюється кожного робочого дня, за адресою Замовника у період часу з 8-00 до 14-00 години (крім вихідних днів) за погодженням згідно потреби. 2.2. Транспортування товару у закладі здійснюється автотранспортом учасника відповідно до Правил перевезення вантажів автомобільним транспортом в Україні. Постачання продукції повинно здійснюватися спеціальним автотранспортом із маркуванням «Продукти». Кузови машин всередині мають бути покриті цинковим залізом, листовим алюмінієм або іншим матеріалом, дозволеним Міністерством Охорони здоров’я України для контактування з продуктами харчування. 2.4. Товар повинен мати відповідне пакування, яке забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. 2.5. Приймання товару по якості і кількості здійснюється уповноваженими представниками обох Сторін. 2.6. У разі виявлення неякісного товару або такого, що не відповідає умовам договору, Учасник зобов’язаний замінити неякісний товар протягом однієї доби з моменту виявлення неякісного товару, без будь-якої додаткової оплати з боку Замовника. 2.7. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі і виконують вантажні – розвантажувальні роботи, повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (надати гарантійний лист). 3. Постачальник має право підвищити ціну не більше ніж на 10% (в відповідності до Закону Про публічні закупівлі) в разі коливання ціни на ринку не частіше одного разу на 60 календарних днів. Підтвердженням коливання ціни на ринку є довідка з органів статистики (допускається копія інформації з сайту органів статистики підтверджуюча коливання ціни на ринку), довідка Торгово-промислової палати котра надається в оригіналі (копії завіреною постачальником) Замовнику разом з додатковою угодою. 4. Замовник залишає за собою право у буд-який час відбирати зразки поставленої продукції для проведення досліджень на відповідність наданим документам щодо якості та безпеки в спеціальних акредитованих на це лабораторіях. Вартість проведення досліджень сплачує учасник (постачальник). У разі встановлення невідповідності товару заданим параметрам замовник залишає за собою право повернення товару учаснику (постачальнику) та в подальшому – розірвання існуючого договору на постачання (надати гарантійний лист). 5. Оплата здійснюється відповідно до вимог діючого законодавства в Україні, таким чином Замовник після отримання товару, відповідно до умов взятого бюджетного зобов'язання приймає рішення про його оплату та надає доручення на здійснення платежу, органу Казначейства України, якщо інше не передбачено бюджетним законодавством, визначеним п. 5 ч.1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України. 5.1. На підставі викладеного здійснення передплати непередбачено. 5.2.Обсяги закупівлі товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця. Примітка*** Учасник забезпечує поставку товару за адресою Замовника. Вартість товару включає всі витрати Учасника, пов’язані з його доставкою за адресою Замовника. Затрати на транспортування до місця поставки, навантаження, розвантаження та страхування товару несе Учасник. Дозволяється постачання еквіваленту товару, технічні характеристики якого повинні бути не гіршими ніж викладені вище в таблиці.
письмово відмовився від укладання договору
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
письмово відмовився від укладання договору
Код ЄДРПОУ | 3083419713 |
---|---|
Поштова адреса | 60053, Україна, Чернівецька область, Хотинський р-н,, село Білівці |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Стратійчук Сергій Анатолійович |
Телефон | 380996890990,380996088556 |
Ел. пошта | stratiichuksergiy@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2849206596 |
---|---|
Поштова адреса | 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, вул. Васильєва, буд. 48 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мокрієнко Віталій Андрійович |
Телефон | +380673723837 |
Ел. пошта | MokrienkoVitalii@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2291316389 |
---|---|
Поштова адреса | 37000, Україна, Полтавська область, Пирятин, Вул. Європейська 4 Б кв.23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кубліцька Світлана Іванівна |
Телефон | +380675311570 |
Ел. пошта | 250962@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3582508237 |
---|---|
Поштова адреса | 60031, Україна, Чернівецька область, Дністровський р-н, село Чепоноси, вул.28 червня, будинок 45 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віктор Костинюк |
Телефон | +380971912309 |
Ел. пошта | vkostinuk5@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40843573 |
---|---|
Поштова адреса | 58032, Україна, Чернівецька область, Чернівці Першотравневий район, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ ЛЕСИНА, будинок 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | БІЛЯВСЬКИЙ РОМАН БОГДАНОВИЧ |
Телефон | +380372570551 |
Ел. пошта | vadimkramskoi35@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-18-006976-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 122 100.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 21 березня, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 3 квітня, 17:25 |
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492, 1 кг2035 кілограм Адреса поставки: 59031, Україна, Чернівецька область, c.Череш, вул, Банилівська,5 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 016:2010: 20.5, Продукти хімічні, інші Профіль: Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492, 1 кг |
|
Відповідність ДСТУ 4492 | 1 |
---|---|
Дезодорована | 1 |
Виморожена | 1 |
Марка | П |
Назва організації | Черешський психоневрологічний будинок-інтернат |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190001 |
Поштова адреса | 59031, Україна, Чернівецька область, с. Череш, вул. Банилівська,5 |
Ім'я |
Holubiak Iryna |
Телефон | +380955515999 |
Ел. пошта | budintern@ukr.net |