На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
47 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-18-011462-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 27 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 квітня, 16:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 47 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 квітня, 12:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 470.00 UAH з ПДВ |
---|
Стіл 750*1200*1200 мм.3 штука Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл 750*1400*900 мм.1 штука Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121100-7, Письмові столи |
Стіл дитячий 520*680*500 мм.1 штука Адреса поставки: 79017, Україна, Львівська область, Львів, Зелена,64 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39121200-8, Столи |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник 09.04.2024 р. надіслав Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 10 квітня 2024 12:10. Учасник ФОП Клімчук Дем'ян Володимирович у встановлений термін протягом 24 годин не виправив в повному обсязі невідповідності в інформації та документах, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, а саме: • На відповідність вимоги п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку Вих. № 10400 від 10 квітня 2024 р, складену у довільній формі, із зазначенням неповної інформації про учасника, а саме відсутні відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ). Отже, Учасник не виконав вимоги п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації. • На відповідність вимоги п.6 р.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію паспорту громадянина України Клімчука Д. В. не в повному обсязі, а саме: без місця проживання. Отже, Учасник не виконав вимоги п.6 р.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник 09.04.2024 р. надіслав Учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 10 квітня 2024 12:10. Учасник ФОП Клімчук Дем'ян Володимирович у встановлений термін протягом 24 годин не виправив в повному обсязі невідповідності в інформації та документах, виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій, а саме: • На відповідність вимоги п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку Вих. № 10400 від 10 квітня 2024 р, складену у довільній формі, із зазначенням неповної інформації про учасника, а саме відсутні відомості про підписанта документів тендерної пропозиції (посада, ПІБ). Отже, Учасник не виконав вимоги п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації. • На відповідність вимоги п.6 р.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію паспорту громадянина України Клімчука Д. В. не в повному обсязі, а саме: без місця проживання. Отже, Учасник не виконав вимоги п.6 р.3 Додатку 1 до тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 3354005158 |
---|---|
Поштова адреса | 30255, Україна, Хмельницька область, Міжгір'я, Зелена, 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Клімчук Дем'ян Володимирович |
Телефон | +380991586191 |
Ел. пошта | mebli.klimchuk@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-09 12:10:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-10 12:10:08
Опис
1) На відповідність вимоги п. 3.1.1. ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати фінансову звітність за 2023 рік з підтверджуючим документом про здачу звітності до єдиного вікна подання електронних документів ДФС або Держстату (квитанція №2), коли звіт здається у електронному вигляді, або відмітки оригіналів статистики або ДФС, коли звіт здається у паперовому вигляді. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав фінансову звітність та квитанцію №2 за 2023 рік (документ «КДВ звіт квитанція (1).PDF»), завірений не належним чином згідно вимог п.1 р.3 тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель фінансової звітності за 2023 рік із підтверджуючим документом про здачу звітності (квитанцією №2), завірених належним чином. 2) На відповідність вимоги п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку, складену у довільній формі, із зазначенням неповних відомостей про учасника, а саме відсутня інформація щодо: пп. 3, пп. 6, пп. 7 п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель оновленої довідки, що містить відомості про учасника із зазначенням повної інформації згідно вимог п. 1 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації. 3) На відповідність вимоги п.6 р.3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен надати копію паспорту громадянина України з оригіналу документа (сторінок 1-6 та місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, завірений належним чином ,або двосторонньою копією паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копією іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав копію паспорту громадянина України не в повному обсязі, а саме без ст.6. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель копію паспорту громадянина України з оригіналу документа (сторінок 1-6 та місце проживання), завірений належним чином, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами). 4) На відповідність вимоги п.7 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лист-згоду з основними положеннями договору Вих. № 10343 від 28 березня 2024 року, не дотримуючись форми замовника. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель оновленої довідки-погодження з проектом Договору згідно Додатку 3 Документації по формі, відповідно до вимог п. 7 р.3 Додатку 1 до тендерної документації. 5) На відповідність вимоги п.8 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав гарантійний лист про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ (документ Вих. №10354 від 28 березня 2024 р.), не дотримуючись змісту замовника. Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищезазначеного документа відповідно до вимог п.8 р. 3 Додатку 1 до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2288903735 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, Київська область, Київ, Україна, 01004, місто Київ, Вулиця Гетьмана Павла Скоропадського, буд. 6-А, 4 поверх |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борис Бондаренко |
Телефон | 380637146472 |
Ел. пошта | fopbondarenko.b@gmail.com |
не залучаємо субпідрядні організації
Час публікації: 2024-04-11 16:00:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-12 16:00:06
Опис
1) Відповідно до вимоги п.1 ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник повинен підтвердити обсяг річного доходу (виручки) за 2023 рік у розмірі не меншому, ніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі (лота). Відповідно до вимоги п.2 1 ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації: Учасники, що працюють (зареєстровані) менше одного року, мають підтвердити, що обсяг їх виручки за весь період роботи є не меншим, аніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Відповідно до вимоги п.3.1.3 ч.1 р.1 Додатку 1 до тендерної документації: Ті учасники, що працюють менше одного року подають копію балансу та звіту про фінансові результати за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав Податкову декларацію про майновий стан і доходи за 2023 рік (документ - "Податкова декларація 2023.pdf"), яка не підтверджує, що обсяг його виручки за весь період роботи є не меншим, аніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Просимо виправити невідповідність шляхом завантаження в електронну систему закупівель Податкової декларації за весь період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно) з підтверджуючим документом про подачу даної декларації (квитанцією №2), яка підтверджує, що обсяг виручки за весь період роботи є не меншим, аніж половина очікуваної вартості предмета закупівлі, поділена на 12 та помножена на кількість повних місяців роботи Учасника (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно).
Замовник сплачує Продавцеві вартість отриманого Товару впродовж 30-ти календарних днів від дати підписання Замовником видаткової накладної
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Львівське міське комунальне підприємство "Львівводоканал" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03348471 |
Поштова адреса | 79017, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, вул.Зелена,64 |
Ім'я |
Вольська Христина Ігорівна |
Телефон | 380936468772 |
Ел. пошта | khrystyna.volska@ukr.net |