На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма розвитку малого і середнього підприємництва на 2023-2024 роки. Закупівля здійснюється за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)/ ДК 021:2015:32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання, 32324000-0 Телевізори
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-18-012558-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 23 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 23 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 25 квітня, 09:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 495 567.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 26 березня, 14:28 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 477.83 UAH з ПДВ |
---|
Телевізори в рамках проекту «Підтримка Тернопільської міської ради для економічного відновлення шляхом реалізації місцевої ініціативи «Підприємцем бути легко» (SRER Ternopil), який співфінансується за кошти Програми розвитку Організації Об’єднаних Націй (ПРООН) в рамках проекту «Підтримка швидкого економічного відновлення українських муніципалітетів (SRER)» (номер проекту 00134284)3 одиниця Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 01.05.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 32324000-0, Телевізори |
Рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024 року, відповідно до протоколу № 119/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав (завантажив в електронну систему закупівель) лист від 03.04.2024 року за № 283/24, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із наявними об’єктивними обставинами, описаними Учасником – переможцем в листі, а саме: неможливість поставити обладнання по заявленим цінам в запропонованому об’ємі через різке підвищення цін у імпортера в зв’язку з ростом курсу долара відносно гривні. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Рішенням уповноваженої особи від 28.03.2024 року, відповідно до протоколу № 119/В, визначено Учасника-переможця переможцем Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти з ним договір про закупівлю. Відповідно до пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється. Учасник-переможець у строк, визначений для укладення договору, надав (завантажив в електронну систему закупівель) лист від 03.04.2024 року за № 283/24, у якому повідомив про відмову від підписання договору в межах даної процедури щодо Закупівлі. Договір про закупівлю не вдалось укласти у строк, визначений для укладення договору, у зв’язку із наявними об’єктивними обставинами, описаними Учасником – переможцем в листі, а саме: неможливість поставити обладнання по заявленим цінам в запропонованому об’ємі через різке підвищення цін у імпортера в зв’язку з ростом курсу долара відносно гривні. Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника-переможця підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Код ЄДРПОУ | 39689490 |
---|---|
Поштова адреса | 04214, Україна, Київська область, м.Київ, пр. Оболонський, будинок 32-Б, офіс 402 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександра Охмак |
Телефон | +380934348820 |
Ел. пошта | o.okhmak@romsat.ua |
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол від 09.04.2024 року № 93/В - кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-24, 08:34:14). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: замовник вимагає подання відповідних документів, в тому числі проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності), відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а завантажено проект договору іншого замовника – Відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника до даної закупівлі, згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику (протокол від 09.04.2024 року № 93/В - кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-04-24, 08:34:14). Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: замовник вимагає подання відповідних документів, в тому числі проекту договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 4 до тендерної документації). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано (не завантажено) проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності), відповідно до Додатку 4 до тендерної документації, а завантажено проект договору іншого замовника – Відділу освіти, молоді та спорту Маньківської селищної ради Черкаської області, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника до даної закупівлі, згідно з чим тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Код ЄДРПОУ | 3095318233 |
---|---|
Поштова адреса | м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282, Україна, м. Київ, Київ, м. Київ, вул. Тираспольська, буд. 58, кв. 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | ВОЛОШИНОВ РОМАН ВІТАЛІЙОВИЧ |
Телефон | +380933566958 |
Ел. пошта | gg917409@gmail.com |
не залучається
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36253988 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, Вулиця Дегтярівська будинок 21 офіс 206 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Базилевич Юрій Анатолійович |
Телефон | +380443777849 |
Ел. пошта | privatenergo@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41263186 |
---|---|
Поштова адреса | 61038, Україна, Харківська область, місто Харків, САЛТІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Денис Яковлев |
Телефон | +380505735689 |
Ел. пошта | corp@partnerit.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 21139340 |
---|---|
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, 46001, вул. Руська 9, м. Тернопіль |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мороченець Олег |
Телефон | 380352434301 |
Ел. пошта | OLEG@NEOTEC.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44319152 |
---|---|
Поштова адреса | 09701, Україна, Київська область, Богуслав, 09701, Київська обл., Богуславський р-н, місто Богуслав, Острів 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Василівна Михайліченко |
Телефон | 380930874636 |
Ел. пошта | tender@asanara.com.ua |
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Волошин Наталя |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr1@ukr.net |