На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
320 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Період оскаржень до 4 травня, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відповідно до Закону та з урахуванням п.п.2 п.50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. У зв’язку з виявленим порушенням, яке неможливо виправити, а саме: відповідно п.43 Особливостей «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» порушено строки розміщення невідповідностей – менше ніж за два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-18-013012-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 10:24 |
Очікувана вартість закупівлі | 320 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Електронний аукціон: | Аукціон вимкнено |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 0.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з технічного обслуговування систем протипожежного захисту на об’єктах комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня № 10» Одеської міської ради (будівля літерою «А», будівля літерою «Б», будівля літерою «В», будівля літерою «Д», будівля літерою «Е», будівля літерою «П» за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А та Відділення амбулаторного діалізу за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 71/1).1 послуга Адреса поставки: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-а та вул. Маршала Малиновського, 71/1 Строк: до 31.12.2024 21:41 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50413200-5, Послуги з ремонту і технічного обслуговування протипожежного обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44582390 |
---|---|
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул.Успенська, будинок 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Григорій Діногло |
Телефон | +380503088810 |
Ел. пошта | fireagency.pride@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-19 13:12:55
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-20 13:12:55
Опис
ТОВ "ПОЖЕЖНА СЛУЖБА "ПРАЙД" (ЄДРПОУ / ІПН 44582390) (далі– Учасник). ПЕРЕЛІК НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. На вимоги Замовника, зазначені у п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Учасник повинен подати довідку (зазначити ПІП, посаду, досвід роботи, кваліфікація, освіта), на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - сторінка 1 позиція 2 табличної частини зазначено посади працівника Кириленко Володимира Миколайовича, що не відповідає інформації зазначеній у файлі pdf «4.2. Накази про працівників та цив.прав.угода» сторінка 3 Наказ № 13 від 30 березня 2024 року Про прийняття на роботу Кириленко В.М. Учаснику привести у відповідність інформацію. 2. На вимоги Замовника, зазначені у п.1 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Учасник повинен подати довідку в довільній формі на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності такого бланку), та яка має бути підписана Учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток. В довідці обов’язково зазначити інформацію про найменування обладнання, матеріально – технічної бази та технологій. Матеріально-технічна база повинна відповідати Ліцензійним вимогам провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затвердженими Постановою КМУ від 23.11.2016р. № 852, тому необхідно забезпечити наявність омметра, мегомметра, пристрою для проведення перевірки системи пожежної сигналізації (імітатора тепла та диму) та інших приладів, необхідних для надання послуг за даною процедурою закупівлі.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Довідка МТБ» Довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази сторінка 1 позиція 6 табличної частини зазначено «Електронний вологомір деревини. ЕЦВ-4М. 1 одиниця», що не відповідає інформації у файлі pdf «4.1. Документи що підтверджують МТБ» сторінка 4 файлу Специфікація (6 позиція табличної частини) Договору куплі-продажу № 14-МТБ від 21 серпня 2023 року. Учаснику привести у відповідність інформацію. 3. На вимоги Замовника, зазначені у п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Учасник повинен подати довідку (зазначити ПІП, посаду, досвід роботи, кваліфікація, освіта), на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - сторінка 2 позиція 4 табличної частини зазначено посади працівника Юрченко Юрій Олексійович, що не відповідає інформації зазначеній у файлі pdf «4.2. Накази про працівників та цив.прав.угода» сторінка 5 Наказ № 28 від 07 грудня 2023 року Про прийняття на роботу Юрченко Ю.О. Учаснику привести у відповідність інформацію. 4. На вимоги Замовника, зазначені у п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Учасник повинен подати довідку (зазначити ПІП, посаду, досвід роботи, кваліфікація, освіта), на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - сторінка 2 позиція 5 табличної частини зазначено посади працівника Смирнової Марини Миколаївни, що не відповідає інформації зазначеній у файлі pdf «4.2. Накази про працівників та цив.прав.угода» сторінка 6 Цивільно-правовий договір № 10/24 від 12 лютого 2024 року. Учаснику привести у відповідність інформацію. 5. На вимоги Замовника, зазначені у п.2 Додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції «Учасник повинен подати довідку (зазначити ПІП, посаду, досвід роботи, кваліфікація, освіта), на фірмовому бланку підприємства (у разі наявності таких бланків), та яка має бути підписана учасником або його уповноваженою особою і за наявності печатки може містити її відбиток.» Невідповідність: Учасником наданий у складі тендерної пропозиції файл pdf «Довідка про працівників» Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - сторінка 2 позиція 6 табличної частини зазначено посади працівника Папук Максим Анатолійович, що не відповідає інформації зазначеній у файлі pdf «4.2. Накази про працівників та цив.прав.угода» сторінка 9 Наказ № 29-р/1 від 29 лютого 2024 року. Учаснику привести у відповідність інформацію. 6. На вимоги Замовника, зазначені у п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції: «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: інформаційною довідкою, яка містить відомості про Учасника, з зазначенням наступної інформації: повне найменування/прізвище, ім’я по батькові учасника; код ЄДРПОУ/ідентифікаційний код учасника; юридична та фактична адреса; телефон; факс; електронна адреса; форма/система оподаткування; форма власності; профілюючий вид діяльності; найменування банку, що обслуговує Учасника; розрахунковий рахунок; МФО (код банку); прізвище, ім'я, по-батькові керівника (для юридичної особи). Довідка може бути надана згідно зразка наведеного в Додатку 6 тендерної документації. Невідповідність: Учасником надано довідку «Відомості про учасника» вих. № 60 від 12.04.2024, в якій відсутня інформація щодо форми власності. Учаснику привести у відповідність інформацію. 7. На вимоги Замовника, зазначені у п.2.2 Додатку № 2 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції: «На керівника робіт та виконавців робіт, які зазначені в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідно надати: - протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з законодавчих актів з охорони праці, гігієни праці, надання домедичної допомоги потерпілим, розслідування та облік нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, Типового положення «Про порядок проведення навчання та перевірки знань з питань охорони праці» (НПАОП 0.00-4.12-05); - протокол (витяг або виписку з протоколу) та посвідчення з перевірки знань з «Правил охорони праці під час виконання робіт на висоті» (НПАОП 0.00-1.15-07) та «Правил охорони праці при роботі з інструментом і пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); - журнал протоколів перевірки знань з електробезпеки (до 1000В); - документи про медичний огляд відповідно до форми №1-ОМК, та/або медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій), та довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, протоколи психофізіологічного обстеження працівників та висновок психофізіологічної експертизи працівника про відповідність професійним вимогам до виконання робіт підвищеної небезпеки та тих, що потребують професійного добору (документи мають бути чинними); - підтверджуючі документи про проходження навчання на тему: монтаж, налаштування, введення в експлуатацію та обслуговування протипожежного обладнання (прилад приймально – контрольний пожежний), видані організацією, яка має відповідне право на проведення такого навчання». Невідповідність: Учасником в складі пропозиції серед інших документів надано: медичну довідку про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівника, картку працівника, який підлягає попередньому (періодичному) медичному огляду, довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, висновок психофізіологічної експертизи на здатність до виконання робіт підвищеної складності та небезпечності, що потребують професійного добору, протокол психофізіологічного обстеження працівника на керівника робіт та виконавців робіт. В складі пропозиції Учасника відсутні протоколи про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин щодо керівника робіт та виконавців робіт. Учаснику надати відповідний документ. 8. На вимоги Замовника, зазначені у п.20 Додатку № 3 тендерної документації Учасник повинен надати документи у складі тендерної пропозиції: «Вимоги до документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, ненадання чи виправлення яких призведе до зміни предмету закупівлі: декларація відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, зареєстровану відповідно до норм чинного законодавства.» Невідповідність: Учасником не надано в складі пропозиції декларацію відповідності матеріально – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на офісні приміщення, зареєстровану відповідно до норм чинного законодавства. Учаснику надати відповідний документ. ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 41397479 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Армійська, 8-В |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Касаткін Владислав Ігорович |
Телефон | +380504152674 |
Ел. пошта | v.kasatkin1988@gmail.com |
ТОВ "Будівельна перспектива" код ЄДРПОУ 45068069
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01999052 |
Поштова адреса | 65074, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А |
Ім'я |
Щербінова Інна Ігорівна ( ) |
Телефон | +380487059139 |
Ел. пошта | zakupkimkl10omr@gmail.com |