На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
290 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-000929-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 березня, 15:00 |
Дата останніх змін | 26 квітня, 14:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 290 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 березня, 15:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 900.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з геодезичного контролю підкранових колій вантажопідіймального обладнання1 послуга Адреса поставки: Україна, Рівненська область, Вараш, Місце надання послуг: Рівненська область, м. Вараш та офісні приміщення Виконавця. Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71330000-0, Інженерні послуги різні |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 09.04.2024 року. Товариство, яке було визначено переможцем 05.04.2024 року, не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, документи передбачені підпунктами 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відсутності підстав, установлених підпунктами 3, 12 та абзаці 14 пункту 47 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, а саме: 1) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику на керівника Учасника/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. 2) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, а саме довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення згідно із законом керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. 3) Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Вирішено: Відхилити пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Розглянуто: Тендерну пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на веб-порталі Уповноваженого органу станом на 09.04.2024 року. Товариство, яке було визначено переможцем 05.04.2024 року, не надав у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель, документи передбачені підпунктами 5.5 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження відсутності підстав, установлених підпунктами 3, 12 та абзаці 14 пункту 47 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022, а саме: 1) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктами 5 або 6 та 12 пункту 47 Особливостей - витяг з інформаційно-аналітичної системи МВС «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, який виданий не раніше ніж за 90 календарних днів до дати подання документа замовнику на керівника Учасника/фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію. 2) Документ, що підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 12 пункту 47 Особливостей, а саме довідка в довільній формі на підтвердження відсутності факту притягнення згідно із законом керівника учасника процедури закупівлі, фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі, до адміністративної відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці. 3) Довідка довільної форми про відсутність фактів не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Вирішено: Відхилити пропозицію ТОВ «Солар Вейв Енерджи» на підставі абзацу 3 підпункту 3 пункту 44 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 (не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей).
Код ЄДРПОУ | 40010145 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЗООЛОГІЧНА, будинок 4-А, офіс 139 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Василівна |
Телефон | +380984677042 |
Ел. пошта | swenergy.tender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 02070855 |
---|---|
Поштова адреса | 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Добрянська |
Телефон | +380668151054 |
Ел. пошта | yulia_dobrianska@ukr.net |
Час публікації: 2024-04-25 15:04:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 15:04:08
Опис
1. Виявлені невідповідності: 1.1. У поданій в складі пропозиції учасника довідці за вих. № 50-113-05/5 від 27.03.2024 про список персоналу, який має діючі допуски до виконання особливих робіт, Івано-Франківський національний технічний університет нафти та газу не вказав назву підприємства чи організації, яка видала допуск до виконання особливих робіт ректору Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу, а також не зазначив інформацію щодо діючої категорії допуску, дати висновку органу СБУ за результатами спецперевірки, номеру та дати наказу про надання допуску керівника підприємства. 1.2. Всі документи, які подані в складі тендерної пропозиції учасника підписані власноруч ректором Івано-Франківського національного технічного університету нафти та газу (ІФНТУНГ) Чудик Ігорем Івановичем. Однак, під час подання пропозиції через електронну систему закупівель, було підписано кваліфікованим електронним підписом (КЕП) Добрянської Юлії Віталіївни, що підтверджується протоколом створення та перевірки кваліфікованого та удосконаленого електронного підпису на сайті центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify. Документів, які б підтвердили право на подання та підписання КЕПом Добрянською Юлією пропозиції від імені ІФНТУНГ у складі тендерної пропозиції відсутні. З огляду на вищевказане, Добрянська Юлія Віталіївна не уповноважена від імені ІФНТУНГ подавати та підписувати кваліфікованим електронним підписом тендерну пропозицію. Таким чином, ІФНТУНГ не виконав вимоги абзаців 8 та 9 пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 2. Посилання на вимогу ТД, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 5.2.2. пункту 5 розділу 3 ТД. 2.2. Абзац 8 та 9 пункту 1 розділу 3 ТД 3. Перелік інформації, яку повинен надати Учасник для усунення виявлених порушень: 3.1. Список персоналу, який має діючий допуск до виконання особливих робіт (із зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові, посади, діючої категорії допуску, дати висновку органу СБУ за результатами спецперевірки, номеру та дати наказу про надання допуску), отриманий згідно вимог Постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках, з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання» від 25.12.1997 № 1471, Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» і Закону України «Про фізичний захист ядерних установок, ядерних матеріалів, радіоактивних відходів, інших джерел іонізуючого випромінювання» та буде залучений до надання послуг/виконання робіт в межах зон обмеження доступу. Допуск персоналу учасника має бути наданий підприємством, що є учасником процедури закупівлі. До списку обов’язково включати керівника підприємства із зазначенням додаткової інформації про назву підприємства чи організації, якою йому надано допуск. 3.2. Учасник повинен накласти на пропозицію в цілому кваліфікований електронний підпис (КЕП) або може використати удосконалений електронний підпис (УЕП) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання забезпечення безперебійного функціонування системи надання електронних довірчих послуг» від 17.03.2022 № 300 зі змінами до неї, якою на період воєнного стану на території України та протягом шести місяців з дня його припинення чи скасування дозволяється використання
Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання актів здачі-приймання наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів здачі-приймання наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит. (виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ). У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. **абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ та аванси
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шум'янко Дмитро Анатолійович |
Телефон | 380363662686 |
Ел. пошта | Tsap@rnpp.atom.gov.ua |