На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
560 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк надання послуг (виконання робіт): не більше 60 календарних днів після направлення письмової заявки від Замовника на початок виконання робіт та попередньої оплати. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-001430-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 березня, 11:00 |
Дата останніх змін | 17 квітня, 11:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 560 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 600.00 UAH без ПДВ |
---|
Капітальний ремонт реєстраторів аварійних подій з заміною зношених вузлів і деталей1 послуга Адреса поставки: 63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2, Ремонтна база Виконавця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50411000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних приладів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 13476098 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванілова Ірина |
Телефон | 380965070031 |
Ел. пошта | RECONMAIN@UKR.NET |
---
Розрахунки з Виконавцем здійснюються Замовником у національній валюті України шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця у наступному порядку: - Попередня оплата у розмірі 100% від суми Договору, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Замовником від Виконавця оригіналу належним чином оформленого рахунка на оплату та наданої Замовником заявки на початок виконання робіт. - У випадку, якщо Виконавець протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання попередньої оплати не приступив до виконання робіт, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику попередню оплату (аванс) протягом 10 банківських днів з останнього дня вищезазначеного десятиденного строку в повному обсязі. - У випадку зменшення вартості послуг за Договором, згідно Акту(ів) прийому-передачі послуг, Виконавець зобов’язаний повернути Замовнику різницю між вартістю авансу (попередньої оплати) та загальною вартістю послуг за Актом(ами) прийому-передачі послуг на розрахунковий рахунок Замовника, зазначеного в Договорі, протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання останнього Акту прийому-передачі послуг Сторонами та за умови обов’язкового дотримання вимог чинного законодавства України та внутрішніх документів ПАТ «Центренерго». Строк надання послуг (виконання робіт): не більше 60 календарних днів після направлення письмової заявки від Замовника на початок виконання робіт та попередньої оплати. Забезпечення тендерних пропозицій та забезпечення виконання договору про закупівлю, при укладанні договору з переможцем - не вимагається. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону – 1%. Тендерна пропозиція учасника, ціна якої буде вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена в оголошенні про проведення відкритих торгів буде відхилена
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Публічне акціонерне товариство «Центренерго» Зміївська теплова електрична станція |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05471247 |
Поштова адреса | 63460, Україна, Харківська область, с-ще Слобожанське, Чугуївський р-н, Балаклійське шосе, 2 |
Ім'я |
Темнохуд Андрій Іванович |
Телефон | 380504479384 |
Ел. пошта | temnokhud@zmtes.centrenergo.com |