На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
43 560 632.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-006095-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 квітня, 09:00 |
Дата останніх змін | 3 травня, 19:21 |
Очікувана вартість закупівлі | 43 560 632.80 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 16 квітня, 12:45 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 435 606.33 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 1 306 819.00 UAH |
Послуги з організації лікувального харчування хворим (Загальне відділення)235900 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 3 до 6 років)5 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 7 до 10 років)450 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 11 до 14 років)1200 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Послуги з організації лікувального харчування хворим (діти віком від 15 до 18 років)1500 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39785646 |
---|---|
Поштова адреса | 65039, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛИЦЯ СЕРЕДНЬОФОНТАНСЬКА, будинок 19-Б, офіс 263 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Юхимович Левінзон |
Телефон | +380960167020 |
Ел. пошта | odtender@fabrika.odessa.ua |
не залучається
Час публікації: 2024-05-02 18:38:36
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-03 18:38:36
Опис
Відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, з урахуванням ч. 3 ст. 12 ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо усунути наступні невідповідності: 1. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнену та підписану форму «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 1 до тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано форму «Тендерна пропозиція» з незаповненим п.1 та відсутньою інформацією щодо місця реєстрації (п.5). 2. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або копію наказу (в редакції дійсної на момент подачі тендерної пропозиції) про призначення осіб відповідальних за контроль за застосування постійно діючих процедур, що базуються на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, за ці процедури, під час виробництва та обігу харчових продуктів згідно із Законом України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Учасником на виконання цієї вимоги надано наказ про внесення змін до наказу від 25.08.2016 р., первинний наказ відсутній. 3. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, що містить пояснення щодо виконання Учасником положень п. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» зі змінами. Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку щодо виконання Учасником положень п. 2 ст. 20 Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» без урахування останніх змін, внесених до відповідного закону. 4. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку у довільній формі, яка містить опис всіх обов`язкових процедур, що реалізують усі принципи передбачені ст. 6 Закону України № 2639-VIII «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів» зі змінами. Учасником на виконання цієї вимоги надано довідку без зазначення відповідних обов’язкових процедур. 5. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 2) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати зразок 2-ох тижневого меню харчування хворих за нормою для відповідної категорії (страви виготовлюються суворо у відповідності з технологічними та калькуляційними картами за книгою-довідником «Організація лікувального харчування в закладах охорони здоров’я України», під ред. О.В.Щвеця, розробленою на виконання Наказу Міністерства охорони здоров’я України від 29.10.2013 № 931 «Про удосконалення організації лікувального харчування та роботи дієтологічної системи в Україні» (Додаток 2, Таб. 2 (за віковими групами дітей) та Таб. 1 (гіпотрофічний харчовий статус)) та калькуляційні картки на приготування комплекту харчування хворого у закладах охорони здоров’я в розрахунку на 1-ий день примірного 2-ох тижневого меню (з визначенням калорійності та обсягу (вихід) готових страв). На відміну від калькуляційних карток, наявні зразки 2-ох тижневого меню харчування хворих за нормою для відповідної категорії не містять інформації щодо макронутрієнтів (білки, жири та вуглеводи), що дозволяє детальніше вивчити та перевірити меню на відповідність встановленим нормам. 6. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан-копії документів, що підтверджують наявність власних або орендованих складських приміщень з холодильним обладнанням (з урахуванням того, що забороняється використання готової їжі більш ніж після 2 годин з часу виготовлення, і готова їжа має бути поставлена до відділення не пізніше ніж за одну годину з часу виготовлення) (документи на право власності, або договір оренди/суборенди тощо, термін дії таких документів повинен бути не меншим ніж термін надання послуг – до 31.12.2024 р.). З умов договорів оренди складських приміщень, наданих учасником, не вбачається, що склади мають холодильне обладнання. Акти прийому-передачі також не містять інформації про холодильне обладнання. 7. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 3) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати скан- копії трудових книжок (сторінка з П.І.Б. та сторінка з записом підтверджуючих працевлаштування на підприємстві або трудових договорів або наказів про призначення (кухарів (не менш 4х), кухонних робітників (не менш 4-х), робітників, які обслуговують складські приміщення, та автотранспорт (водії не менш 2-х)). В складі тендерної пропозиції відсутні скан- копії трудових книжок вказаних працівників. 8. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати лист-згоду на обробку наявних персональних даних, відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» заповнений та підписаний учасником відповідно до вимог Додатку № 8 до цієї тендерної документації. У складі тендерної пропозиції наявна лише згода директора. При цьому тендерна пропозиція містить персональні дані і інших працівників учасника, на яких відсутні відповідні згоди. 9. Відповідно до вимог тендерної документації (Додаток 10) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати електрону банківську гарантію з урахуванням вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 р. № 639 та форма забезпечення пропозиції повинна відповідати Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, та вимог тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги надано електрону банківську гарантію без урахування вимог Наказу «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 р. № 2628 із змінами, затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ, тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45210803 |
---|---|
Поштова адреса | 65091, Україна, Одеська область, Одеса, Комітетська, 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Халяпіна Антоніна Юріївна |
Телефон | +380675592748 |
Ел. пошта | smachnotakorisno@ukr.net |
Оплата ЗАМОВНИКОМ здійснюється за фактично надані послуги, підтверджені Актом надання послуг, складеному та підписаному сторонами за календарний місяць та рахунку виписаному на підставі цього Акту, протягом 10 банківських днів після підписання Акту надання послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Повна назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОДЕСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХІЧНОГО ЗДОРОВ'Я" ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ | 38644773 |
Назва організації | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОДЕСЬКА ОБЛАСНА БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00182082 |
Поштова адреса | 65045, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Буніна, 30 |
Ім'я |
Олександр Гарбуз |
Телефон | +380487376932 |
Ел. пошта | odrezerv1@ukr.net |