На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Загальна вартість договору, на яку буде укладений договір з переможцем торгів, не може перевищувати 8 423 000,00 грн. (вісім мільйонів чотириста двадцять три тисячі грн. 00 коп.)
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Пропозицію учасника відхилено на підставі пп.1 п. 5 розділу V тендерної документації «пропозиція не відповідає умовам цієї документації».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Пропозицію учасника відхилено на підставі пп.1 п. 5 розділу V тендерної документації «пропозиція не відповідає умовам цієї документації».
Код ЄДРПОУ | 32108259 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЛУГОВА, будинок 1-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Бураков |
Телефон | +380674800248 |
Ел. пошта | poliprint.kiev@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2559914135 |
---|---|
Поштова адреса | 03148, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ГНАТА ЮРИ, будинок 7-В, квартира 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Нічога |
Телефон | +380503102240 |
Ел. пошта | nsprint@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42131766 |
---|---|
Поштова адреса | 03187, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ АКАДЕМІКА ГЛУШКОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Валерій Бочко |
Телефон | +380971601358 |
Ел. пошта | 9770331@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-008305-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 94 523.71 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 березня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 1 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 16:40 |
Аукціон |
2 квітня, 14:44 Переглянути |
Рекламні матеріали та друкована продукція76 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22462000-6, Рекламні матеріали |
4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом поетапної оплати Покупцем Товару. Постачальник протягом 5 (п'яти) банківських днів, з моменту отримання загальної Заявки на поставку та розподіл Товару від Покупця (центральний апарат), зобов'язаний надіслати Покупцю, за власний рахунок, засобами поштового або кур'єрського зв'язку, або передати особисто з відміткою про вручення оригінал рахунку на здійснення авансового платежу в розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від вартості Товару на підставі відповідної загальної Заявки на поставку та розподіл Товару. 4.2. Виставлений Постачальником відповідно до п.4.1. Договору рахунок на здійснення авансового платежу, Покупець сплачує протягом 5 (п'яти) банківських днів з дати його отримання. У випадку не виставлення або несвоєчасного виставлення Постачальником оригіналу рахунку на оплату Товару, відповідно до умов п.4.1. Договору, або його неналежного оформлення, Покупець не несе відповідальність за порушення строку здійснення оплати, визначеного цим Договором.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
4.3. Решта суми у розмірі 50% (п’ятдесят відсотків) від суми Заявки на поставку Товару, що Постачальник поставив Покупцю, яка (сума) визначається з урахуванням раніше сплаченої передоплати (авансового платежу), підлягає оплаті Покупцем протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної на Товар на підставі виставленого Постачальником оригіналу рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | АТ "Ощадбанк" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032129 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Ім'я |
Андрій Кравченко |
Телефон | +380442473729 |
Ел. пошта | kravchenkoaw@oschadbank.ua |