На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі пропозиції вказано у Додатку 2 документації. з технічних питань: Цятковська Олександра, старший фахівець управління розвитку корпоративної культури та лідерства Департаменту персоналу Національного банку України телефон: (044) 230-16-06, (067) 739-55-63 електронна адреса: Oleksandra.Tsiatkovska@bank.gov.ua з організаційних питань: Соляннік Наталія, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель Національного банку України телефон: (044) 253-98-08, (050) 043-25-53 електронна адреса: Nataliia.Solianyk@bank.gov.ua Місце надання послуг: дистанційне навчання (онлайн формат). Строк надання послуг: Виконавець бере на себе зобов’язання надати послуги у повному обсязі у строк до 15.12.2024 року. Умови розрахунків: Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладання Договору здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від вартості відповідного курсу.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-012341-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 11:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 16:17 |
Очікувана вартість закупівлі | 45 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 15:08 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
---|
“Навчання з курсу “Маркетинг” - 80522000-9”1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 80520000-5, Навчальні засоби |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3161917163 |
---|---|
Поштова адреса | 36039, Україна, Полтавська область, Полтава, вул. Коцюбинського, будинок 13, квартира 69 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Нехай Світлана |
Телефон | 380974854945 |
Ел. пошта | svetatera27071986@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-10 18:11:09
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-11 18:11:09
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ФОП НЕХАЙ С.Е. (РНОКПП 3161917163) по закупівлі “Навчання з курсу “Маркетинг” - 80522000-9” (UA-2024-03-20-012341-a), учасником: 1. Не надано свідоцтва, та/або сертифікати, та/або дипломи тощо, викладача, пов’язаного з предметом закупівлі, що підтверджують його кваліфікацію за напрямом «Маркетинг». 2. Учасником надано довідку “Лист-довідка” щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у якій не зазначено які саме теми та/або курси за напрямом «Маркетинг» викладав викладач (перелік тем та/або курсів); та саме який практичний досвід за напрямом «Маркетинг» упродовж не менш як 3 років має викладач (перелік організацій та/або замовників, періоди роботи в зазначених організаціях). 3. Не надано Програму курсу. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.2 пункту 2 “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 2 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації, а саме: копії свідоцтв, та/або сертифікатів, та/або дипломів тощо, викладача(ів), пов’язаного(их) з предметом закупівлі, що підтверджують його(їх) кваліфікацію; (У разі надання учасником свідоцтв, сертифікатів, дипломів тощо, іноземною мовою (у т. ч. російською мовою), такі документи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою відповідно до пункту 7 “Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” розділу І “Загальні положення” документації. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника. Визначальним є текст, викладений українською мовою). 2. Підпункт 2.1 пункту 2 “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 2 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації, а саме: довідка учасника в довільній формі, з інформацією про викладача(ів), який(і) залучатиметься(уться) до викладання: -його(їх) досвід з викладання зазначених та/або аналогічних тем та/або курсів; - його(їх) практичний досвід роботи в маркетингу не менше 3 років. 3. Підпункт 4.2 пункту 4 “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” Додатку 2 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції”, а саме: Програма курсу. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Свідоцтва, та/або сертифікати, та/або дипломи тощо, викладача, пов’язаного з предметом закупівлі, що підтверджують його кваліфікацію за напрямом «Маркетинг». 2. Довідка учасника в довільній формі, з інформацією про викладача, який залучатиметься до викладання, а саме: зазначити які саме теми та/або курси за напрямом «Маркетинг» викладав викладач (перелік тем та/або курсів); та саме який практичний досвід роботи за напрямом «Маркетинг» упродовж не менш як 3 років має викладач (перелік організацій та/або замовників, періоди роботи в зазначених організаціях). 3. Програму курсу.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3399300447 |
---|---|
Поштова адреса | 16610, Україна, Чернігівська область, Ніжинський р-н, місто Ніжин, вул. Шевченка, будинок 120, квартира 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Ілляшик |
Телефон | +380675690550 |
Ел. пошта | y.movchan@web-promo.ua |
Час публікації: 2024-04-17 18:10:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-18 18:10:11
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1) Перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника ФОП ІЛЛЯШИК Ю.О. (РНОКПП 3399300447) по закупівлі “Навчання з курсу “Маркетинг” - 80522000-9” (UA-2024-03-20-012341-a), учасником: 1. Не надано свідоцтва, та/або сертифікати, та/або дипломи тощо, двох викладачів: Марії Назаренко та Антона Воронюка. 2. Документи Тендерної пропозиції учасника, які надані у формі електронного документа, не містять УЕП або КЕП на кожному документі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Підпункт 2.2 пункту 2 “Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід” Додатку 2 “Перелік документів, які учасник повинен завантажити у складі тендерної пропозиції” до тендерної документації, а саме: копії свідоцтв, та/або сертифікатів, та/або дипломів тощо, викладача(ів), пов’язаного(их) з предметом закупівлі, що підтверджують його(їх) кваліфікацію; (У разі надання учасником свідоцтв, сертифікатів, дипломів тощо, іноземною мовою (у т. ч. російською мовою), такі документи повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою відповідно до пункту 7 “Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції” розділу І “Загальні положення” документації. Переклад повинен бути засвідчений підписом учасника. Визначальним є текст, викладений українською мовою). 2. Пункт 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” Розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації, а саме: “2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо”. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Свідоцтва, та/або сертифікати, та/або дипломи тощо, двох викладачів: Марії Назаренко та Антона Воронюка. 2. Документи Тендерної пропозиції учасника, оформлені у відповідності до вимог подання пропозиції у формі електронного документа через Систему електронних закупівель, згідно пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” розділу ІІІ. “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” тендерної документації.
Умови розрахунків: Замовник протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладання Договору здійснює попередню оплату (аванс) у розмірі 100 % від вартості відповідного курсу.
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Національний Банк України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032106 |
Поштова адреса | 01601, Україна, Київська область, Київ, вул. Інститутська, 9 |
Ім'я |
Наталія Соляннік |
Телефон | +380442539808,+380500432553 |
Ел. пошта | nataliia.solianyk@bank.gov.ua |