На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
834 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-20-013134-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 25 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 28 березня, 20:10 |
Дата останніх змін | 8 травня, 12:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 834 100.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 29 березня, 15:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 8 341.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 25 023.00 UAH |
Хліб пшеничний 1 гатунку3450 кілограм Адреса поставки: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк, вул. Заводська, буд. 4 Строк: до 31.12.2024 20:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Хліб житньо-пшеничний 1 гатунку6900 кілограм Адреса поставки: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк, вул. Заводська, буд. 4 Строк: до 31.12.2024 20:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Батон пшеничний нарізний вищого гатунку3450 кілограм Адреса поставки: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк, вул. Заводська, буд. 4 Строк: до 31.12.2024 20:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15811100-7, Хліб |
Кекс100 кілограм Адреса поставки: 36372, Україна, Полтавська область, Миргородський район, с. Веприк, вул. Заводська, буд. 4 Строк: до 31.12.2024 20:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15812000-3, Хлібобулочні та кондитерські вироби |
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, відповідно до абзацу четвертому підпункту 1 пункту 44 Особливостей Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
. Учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, відповідно до абзацу четвертому підпункту 1 пункту 44 Особливостей Тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Час публікації: 2024-04-23 10:30:18
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-25 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44375369 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, вулиця Костянтинівська, будинок 64 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Наровило Дмитро |
Телефон | 0934667037 |
Ел. пошта | d.narovylo@khleb.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2445509219 |
---|---|
Поштова адреса | 84116, Україна, Донецька область, Слов'янськ, вулиця Красноармійська,108 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Садиков Казанфар Алімамедович |
Телефон | 380503479732 |
Ел. пошта | Sadykov.Kazanfar@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-30 17:05:03
Кінцевий строк для усунення: 2024-05-01 17:05:03
Опис
ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Закупівля UA-2024-03-20-013134-а, ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ САДИКОВ КАЗАНФАР АЛІМАМЕДОВИЧ Невідповідності 1.1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Переможця міститься гарантійний лист від 22.02.2024 № 51 (файл "Пропозиція по закупівлі UA-2024-03-20-013134-a.pdf" ст. 148), в якому зазначено, зокрема: "У разі визначення мене переможцем, я, Фізична особа-підприємець Садиков Казанфар Алімамедович, гарантую надати забезпечення договору у строки та на умовах, встановлених у цій тендерній пропозиції". Разом з тим, у складі Пропозиції Переможця відсутній гарантійний лист про те, що ним буде надано забезпечення виконання договору у строки та на умовах, встановлених саме у цій Документації. 1.2.Посилання на вимогу тендерної документації: Пункт 5 розділу 6 Документації - договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреної підписом, печаткою* Учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Учасник у складі Пропозиції повинен надати гарантійний лист про те, що ним буде надано забезпечення виконання договору у строки та на умовах, встановлених у цій Документації. 1.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати гарантійний лист про те, що Учасником буде надано забезпечення виконання договору у строки та на умовах, встановлених саме у цій Документації. 2.1.Перелік виявлених невідповідностей: У складі Пропозиції Переможця міститься: - атестат про акредитацію ТОВ "ФАКТУМ" від 03.11.2021 № 80095 та сфера акредитації, у якій зазначено, зокрема: "ДСТУ EN ISO 9001:2018: виробництво харчових продуктів, напоїв та тютюнових виробів оптова та роздрібна торгівля; інші послуги. ДСТУ EN ISO 22000:2019: виробництво харчових продуктів, розповсюдження, надання послуг транспортування та зберігання". Разом з тим, вищенаведений атестат про акредитацію від 03.11.2021 № 80095 не підтверджує акредитацію ТОВ "ФАКТУМ" стосовно ДСТУ EN ISO 9001:2018 у сфері надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання та відвантаження) та стосовно ДСТУ ISO 22000:2019 у сфері надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч транспортування, складування, зберігання та відвантаження. 2.2.Посилання на вимогу тендерної документації: Додаток 1 Документації містить перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону та передбачає, зокрема: 18. Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, складування, зберігання, виданий (видані) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, який(і) підтверджує(ють), що Учасник розробив, впровадив та застосовує постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) згідно із вимогами діючого законодавства. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT), виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) не перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ за результатами проведення сертифікаційного аудиту системи управління безпечністю харчових продуктів акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT). Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати всі вищезазначені види діяльності (стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, складування, зберігання та відвантаження). На підтвердження надаються завірені Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього. 19. Сканований з оригіналу сертифікат (сертифікати) по стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) системи управління якістю стосовно виробництва харчових продуктів та напоїв (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання, виданого (виданих) акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, які підтверджують, що Учасник розробив, впровадив та застосовує розроблені постійно діючі процедури системи управління якістю. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ про результати останньої перевірки сертифікованої системи управління якістю акредитованою Національним агентством з акредитації України установою, виданий не раніше ніж 12 (дванадцять) місяців відносно дати оприлюднення процедури закупівлі. У разі, якщо дата видачі сертифікату (сертифікатів) не перевищує 1 (один) рік, Учасник повинен надати сканований з оригіналу документ за результатами проведення сертифікаційного аудиту системи управління якістю акредитованою Національним агентством з акредитації України установою. Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати всі вищезазначені види діяльності (стосовно виробництва харчових продуктів та напоїв (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання та відвантаження). На підтвердження в складі тендерної пропозиції надаються завірені Учасником копій документів, що підтверджують акредитацію цієї установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього. 2.3.Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії документів, що підтверджують акредитацію установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього, яка видала Учаснику сертифікат на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018 IDT) стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, складування, зберігання). Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати всі вищезазначені види діяльності (стосовно виробництва харчових продуктів (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, складування, зберігання та відвантаження). Надати копії документів, що підтверджують акредитацію установи, а саме: атестат про акредитацію та додаток (додатки) до нього, яка видала Учаснику сертифікат по стандарту ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015,IDT; ISO 9001:2015,IDT) системи управління якістю стосовно виробництва харчових продуктів та напоїв (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання). Сфера акредитації установи, яка видала вищевказаний сертифікат (сертифікати), повинна охоплювати всі вищезазначені види діяльності (стосовно виробництва харчових продуктів та напоїв (якщо Учасник є виробником), надання послуг щодо торгівлі продуктами харчування та напоями, у т.ч. транспортування, зберігання та відвантаження).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Бахмутський психоневрологічний інтернат" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03190277 |
Поштова адреса | 84570, Україна, Донецька область, Весела Долина, вул. Зелена, 7 |
Ім'я |
Кубрак Світлана Вікторівна ( ) |
Телефон | +380990977853 |
Ел. пошта | svkubrak71@gmail.com |