На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
На підставі частини 5 пункту 8 Деяких питань здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 , оскільки учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не залучається
На підставі частини 5 пункту 8 Деяких питань здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 , оскільки учасник спрощеної закупівлі не виправив виявлені державним замовником після розкриття пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 3308615443 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ольга Єремчук |
Телефон | 380634708264 |
Ел. пошта | foperemchuk@gmail.com |
Час публікації: 2024-04-04 15:31:17
Ідентифікатор: 01e90ff7c46a4270a8d8d08d74332dd4
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-05 15:30:46
Опис
У процесі розгляду тендерної пропозиції Фізичної особи підприємця Єремчук Ольги Юріївни (далі – ФОП Єремчук О.Ю.) уповноваженою особою Державного бюро розслідувань було встановлено таку невідповідність. Відповідно до вимог тендерної документації ФОП Єремчук О.Ю. не надала: - протокол випробувань на готовий виріб за показниками лінійні виміри та маркування (надано протокол випробувань на виріб ЗСУ, який не відповідає лінійним вимірам та маркуванню за предметом закупівлі). - протокол випробувань (досліджень) на наступну тканину та комплектуючі: тканина плащова з поліуретановим просоченням, полотно трикотажне (сітка поліестерова), стрічка оздоблювальна, плетений шнур, стрічка еластична, мотузок текстильний еластичний, фіксатор шнура, нитки швейні. Також в поданих документах було встановлено таку невідповідність: - в пропозиції відсутня марка, модель товару (у разі відсутності марки та моделі зазначити Виробника). - довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації не містить даних про стаж роботи на займаних посадах (містить лише дані про загальний стаж). Відповідно до частини 2 пункту восьмого Особливостей у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. ВИРІШИЛА: 1. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою щодо надання ФОП Єремчук О.Ю. наступних документів: - Протокол випробувань на готовий виріб за показниками лінійні виміри та маркування. - Протокол випробувань (досліджень) на наступну тканину та комплектуючі: тканина плащова з поліуретановим просоченням, полотно трикотажне (сітка поліестерова), стрічка оздоблювальна, плетений шнур, стрічка еластична, мотузок текстильний еластичний, фіксатор шнура, нитки швейні. - Пропозицію з маркою, моделлю товару (у разі відсутності марки та моделі зазначити Виробника). - Довідка в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації яка містить дані про стаж роботи на займаних.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19255777 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ БОРИСЛАВСЬКА, будинок 54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Богдан Верещака |
Телефон | +380444973000 |
Ел. пошта | tenderastralux@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-002052-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 984 434.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 4 922.17 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 27 березня, 10:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 квітня, 00:00 |
Дата останніх змін | 10 квітня, 15:17 |
Аукціон |
3 квітня, 14:03 Переглянути |
Куртка флісова універсальна до службового однострою (ДК 021:2015- 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)638 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 23.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35810000-5, Індивідуальне обмундирування |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41760289 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Катерина Колєсова |
Телефон | +380443654098 |
Ел. пошта | k.koliesova@dbr.gov.ua |