На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 189 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-03-21-006633-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24П_112_ВО) ДК 021:2015 – 79810000-5 - Друкарські послуги (Послуги з виготовлення поліграфічної продукції) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 79810000-5 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 189 100,00 грн без ПДВ (один мільйон сто вісімдесят дев’ять тисяч сто гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29.03.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Дмитро ШАТОХІН
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-005494-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 2 травня, 15:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 189 100.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 2 квітня, 13:47 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 11 891.00 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з виготовлення поліграфічної продукції1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79810000-5, Друкарські послуги |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-18/04/24 від 18.04.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-03-21-005494-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" 6. результат розгляду : 15.04.2024 під час відхилення пропозиції система відправила учаснику повідомлення про надання обґрунтування АНЦ в зв’язку з чим технічна можливість відхилення відсутня до 17.04.2024 00:00, рішення уповноваженої особи від 15.04.2024 переоформлено повторно даним протоколом. УчасникаТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"було визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 09.04.2024. Проте, ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"не завантажено документи переможця у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає умовам Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: 1. На підтвердження відсутності підстав пп. 5, 6 і 12 п. 47Особливостей,на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі,не надано: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки МВС України (або відповідного уповноваженого органу відповідно до законодавства) або електронного документу або електронного документу відтвореного на папері або витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості".*Документ повинен бути не більшешестидесятиденноїдавнинивіддатиподання документа. 2. На підтвердження відсутності підстав пп. 3 п. 47 Особливостей, на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не надано: - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.*Документ повинен бути сформований не більшешестидесятиденноїдавнинивіддатиподання документа 3. На підтвердження відсутності підстав зазначених в абз. 14 п. 47 Особливостей учасникомне надано: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про відсутність випадків не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"відхилити на підставі абз. 3пп. 3 п. 44, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Дмитро ШАТОХІН
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Аномально низька ціна
ПРОТОКОЛ Протокол розгляду тендерних пропозицій № 1-18/04/24 від 18.04.2024 р. 1. Найменування замовника.Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника.41022900 2.1. Категорія замовника:юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» 3. Місцезнаходження замовника.--- місто Київ -- 4. унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель.UA-2024-03-21-005494-a 5. Перелік тендерних пропозицій: 1) ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД" 6. результат розгляду : 15.04.2024 під час відхилення пропозиції система відправила учаснику повідомлення про надання обґрунтування АНЦ в зв’язку з чим технічна можливість відхилення відсутня до 17.04.2024 00:00, рішення уповноваженої особи від 15.04.2024 переоформлено повторно даним протоколом. УчасникаТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"було визначено переможцем та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір 09.04.2024. Проте, ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"не завантажено документи переможця у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, що не відповідає умовам Додатку 3 до тендерної документації, зокрема: 1. На підтвердження відсутності підстав пп. 5, 6 і 12 п. 47Особливостей,на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі,не надано: - сканований файл (з оригіналу або копії) довідки МВС України (або відповідного уповноваженого органу відповідно до законодавства) або електронного документу або електронного документу відтвореного на папері або витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості".*Документ повинен бути не більшешестидесятиденноїдавнинивіддатиподання документа. 2. На підтвердження відсутності підстав пп. 3 п. 47 Особливостей, на керівника* учасника процедури закупівлі або фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не надано: - Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення з відомостями про наявність / відсутність інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення.*Документ повинен бути сформований не більшешестидесятиденноїдавнинивіддатиподання документа 3. На підтвердження відсутності підстав зазначених в абз. 14 п. 47 Особливостей учасникомне надано: Довідку в довільній формі, яка містить інформацію про відсутність випадків не виконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків — протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. ВИРІШЕНО: - пропозицію учасника ТОВ "АВГУСТ ТРЕЙД"відхилити на підставі абз. 3пп. 3 п. 44, особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості) - «не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей». Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_________________________Дмитро ШАТОХІН
Час публікації: 2024-04-15 14:16:32
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-17 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Код ЄДРПОУ | 31056949 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГОЛОСІЇВСЬКА, будинок 7, корпус 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Павлюк |
Телефон | +380682917620 |
Ел. пошта | chernenko@avgust.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-04-18 08:59:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-20 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44582647 |
---|---|
Поштова адреса | 39600, Україна, Полтавська область, місто Кременчук, пр.Свободи, будинок 2, кімната 10 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ольга Борзіна |
Телефон | +380969603035 |
Ел. пошта | flaerok.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34672440 |
---|---|
Поштова адреса | 02132, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Центральна, будинок 115, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Быкодёров |
Телефон | +380951253516 |
Ел. пошта | lisgum@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36866846 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, вул.Почайнинська, 28, літ.Б, м.Київ, 04070 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андрій Лелеченко |
Телефон | 380957251125 |
Ел. пошта | ANDREY@SPRINT-SERVICE.COM.UA |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43977041 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, вул.Куренівська, будинок 2-Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тетяна Дишкант |
Телефон | 380673873633 |
Ел. пошта | poligraf1@ukrpap.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32114278 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, Марка Вовчка, 12/14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бондар Віталій Володимирович |
Телефон | 380445816815 |
Ел. пошта | office@mega-poligraf.kiev.ua |
субпідрядник відсутній
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30106695 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський р-н, місто Івано-Франківськ, вул.Лепкого Б., будинок 29 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Онуфріїв |
Телефон | +380997095674 |
Ел. пошта | buhmistonw@gmail.com |
Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українськавідповідно до умов тендерної документації. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі –послуги - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі». Застосовані критерії оцінки - ціна. Інформація про субпідрядника/співвиконавця відповідно пропозиції учасника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шатохін Дмитро Олександрович |
Телефон | 380443097273 |
Ел. пошта | pk_inshi@uz.gov.ua |