На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
400 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-004629-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 26 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 березня, 00:00 |
Дата останніх змін | 9 квітня, 00:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 400 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерного обладнання300 послуга Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, місцеві загальні суди Хмельницької області та ТУ ДСАУ в Хмельницькій області, місцеві загальні суди Хмельницької області та ТУ ДСАУ в Хмельницькій області Строк: до 31.12.2024 11:45 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50312000-5, Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання |
21 березня 2024 року було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерного обладнання» (код ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-21-004629-a (далі — Закупівля). Розкриття пропозиції та аукціон по відкритих торгах з особливостями відбулися 29 березня 2024 року. За зазначеним предметом закупівлі подано одну тендерну пропозицію учасником ФОП Гуменюк Сергій Якович . Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника подано форму «Тендерна пропозиція», яка не відповідає розробленій Замовником формі «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: змінено назви стовпців запропонованої таблиці «Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерного обладнання», а саме: Замовником передбачено надання інформації заповненням рядків стовпця «вартість за одну послугу, грн., з або без ПДВ», а учасником внесено та заповнено стовпець «Вартість, грн., без ПДВ». Інформацію щодо вартості за одну послугу учасником не надано. Також у рядку «Всього» різняться суми вартості послуг у різних стовпцях: 386000,00 (Вартість, грн., без ПДВ) та 383000,00 (Вартість, грн., з ПДВ). 02 квітня 2024 року о 10 год. 26 хв. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Учасник ФОП Гуменюк Сергій Якович протягом наданого часу не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
21 березня 2024 року було оприлюднене оголошення про проведення відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерного обладнання» (код ДК 021:2015– 50310000-1 - «Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки»), унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-03-21-004629-a (далі — Закупівля). Розкриття пропозиції та аукціон по відкритих торгах з особливостями відбулися 29 березня 2024 року. За зазначеним предметом закупівлі подано одну тендерну пропозицію учасником ФОП Гуменюк Сергій Якович . Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: у складі тендерної пропозиції учасника подано форму «Тендерна пропозиція», яка не відповідає розробленій Замовником формі «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 1 до тендерної документації: змінено назви стовпців запропонованої таблиці «Послуги з ремонту і технічного обслуговування комп’ютерного обладнання», а саме: Замовником передбачено надання інформації заповненням рядків стовпця «вартість за одну послугу, грн., з або без ПДВ», а учасником внесено та заповнено стовпець «Вартість, грн., без ПДВ». Інформацію щодо вартості за одну послугу учасником не надано. Також у рядку «Всього» різняться суми вартості послуг у різних стовпцях: 386000,00 (Вартість, грн., без ПДВ) та 383000,00 (Вартість, грн., з ПДВ). 02 квітня 2024 року о 10 год. 26 хв. Замовник розмістив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі повинен виправити невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч. 9 ст. 26 Закону). Учасник ФОП Гуменюк Сергій Якович протягом наданого часу не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ФОП Гуменюк Сергій Якович на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
Код ЄДРПОУ | 2957305899 |
---|---|
Поштова адреса | 29015, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, Проспект Миру 44, кв.63 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Гуменюк Сергій Якович |
Телефон | +380671354732 |
Ел. пошта | sergdallas.ua@gmail.com |
субпідрядник не залучатиметься
Оплата Послуг Замовником здійснюється протягом 10 банківських днів з дати підписання належним чином оформлених Актів приймання-передачі Послуг Отримувачем
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | територіальне управління Державної судової адміністрації України в Хмельницькій області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26293548 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул.Соборна, 75 |
Ім'я |
Штанько Лариса Василівна ( ) |
Телефон | +380382658297 |
Ел. пошта | inbox@km.court.gov.ua |