На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
345 700.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Суднове обладнання за кодом ДК 021:2015 34930000-5 (Придбання скла для морського буксиру "Гайдамака" та послуги з його установки). Детальна інформація про закупівлю в Тендерній документації за предметом закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-010875-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 19 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 квітня, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 квітня, 12:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 345 700.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 728.50 UAH без ПДВ |
---|
Скло загартоване безпечне (рульова рубка)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Скло загартоване безпечне (рульова рубка)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Скло загартоване безпечне (рульова рубка)2 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Скло загартоване безпечне (рульова рубка)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Скло загартоване1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Скло загартоване1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Послуги із заміни скла1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34930000-5, Суднове обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30284125 |
---|---|
Поштова адреса | 65031, Україна, Одеська область, Одеса, ВУЛИЦЯ ПРОЦЕНКА, будинок 23/5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назаров Олександр |
Телефон | 380669475450 |
Ел. пошта | anazarov@markogroup.com |
Оплата за кожну окрему партію товару здійснюється Покупцем протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем належним чином оформленого рахунку на оплату, видаткової накладної, товаро-транспортної накладної (за потребою), належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України, а також при наявності підписаного Сторонами Акту здачі-приймання наданих послуг, в залежності від того, яка дата є більш пізньою. Розрахунки за надані Послуги здійснюються Покупцем шляхом оплати за фактично надані Послуги по Заявці Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дня підписання Сторонами Акту здачі-приймання наданих Послуг і отримання від Учасника оригіналу належним чином оформленого рахунку, належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі та зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України, в залежності від того, яка дата є більш пізньою. Детально про умови оплати викладено в Додатку 2 до Тендерної документації за предметом закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ДЕЛЬТА-ЛОЦМАН" ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728507 |
Поштова адреса | Україна, Миколаївська область, Миколаїв |
Ім'я |
Туней Світлана Миколаївна |
Телефон | 380512501184 |
Ел. пошта | svetlana.tuney@gmail.com |