На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
154 576.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. Інформація про прийняття чи неприйняття Замовником до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі: неприйняття до розгляду
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-011719-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 березня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 квітня, 14:00 |
Дата останніх змін | 24 квітня, 14:43 |
Очікувана вартість закупівлі | 154 576.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 3 квітня, 12:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 545.76 UAH з ПДВ |
---|
Стілець на рамі ISO Black19 штука Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару). Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Стілець поворотний STANDART GTP40 штука Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару). Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39112000-0, Стільці |
Крісло поворотне Classic8 штука Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару). Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39111100-4, Поворотні сидіння |
Стілець на рамі VISITOR Black40 штука Адреса поставки: 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, склад ПАТ «Запоріжжяобленерго» (адреса складу визначається покупцем у заявці на поставку Товару). Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39111100-4, Поворотні сидіння |
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Відхилити тендерну пропозицію АТ "НОВИЙ СТИЛЬ" в рамках закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла), оголошення про проведення закупівлі ID: UA-2024-03-21-011719-a на підставі абз. 1 п. 3 п.44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відхилити тендерну пропозицію АТ "НОВИЙ СТИЛЬ" в рамках закупівлі за Кодом ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (Стільці та крісла), оголошення про проведення закупівлі ID: UA-2024-03-21-011719-a на підставі абз. 1 п. 3 п.44 Особливостей (переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладання договору про закупівлю)
Код ЄДРПОУ | 32565288 |
---|---|
Поштова адреса | 61020, Україна, Харківська область, Харків, ШОСЕ ГРИГОРІВСЬКЕ, будинок 88 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Маркова Олеся |
Телефон | 380504053009 |
Ел. пошта | markova_oi@nowystyl.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42999483 |
---|---|
Поштова адреса | 27500, Україна, Кіровоградська область, Світловодськ, вулиця Дружби, будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кухар Ігор |
Телефон | 380676300452 |
Ел. пошта | svetlovodsk_mebel@meta.ua |
Час публікації: 2024-04-18 15:53:01
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-19 15:53:01
Опис
І) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно п.п.3.8. Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати «Відповідно до п.1 рішення Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 21.02.2023 №181 інформацію щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику, а саме: Російською Федерацією, Республікою Білорусь, Ісламською Республікою Іран, Корейською Народно-Демократичною Республікою. До інформації щодо наявності зав’язків з іноземними державами зони ризику належать, зокрема, наявність у емітента ділових відносин з контрагентами держави зони ризику або контрагентами, які контролюються державою зони ризику. б) Юридична особа: Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.». ІІ ) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня: Довідка згідно з п.п.3.8 Розділу ІІІ. «Інші документи» Додатку №1 тендерної документації. ІІІ) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку у довільній формі про те, що юридична особа не має реєстрації країни держави зони ризику та/або над юридичною особою не здійснюється прямий чи опосередкований контроль громадянами та/або юридичними особами, місцем реєстрації яких є іноземна держава зони ризику, а саме: Російська Федерація, Республіка Білорусь, Ісламська Республіка Іран, Корейська Народно-Демократична Республіка.»
*Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: За умови реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору, «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: «Покупець» здійснює розрахунок за кожну замовлену партію товару протягом 120 (ста двадцяти) календарних днів після підписання «Покупцем» видаткової накладної (акту приймання-передачі товару) «Постачальника» на поставку товару. Після укладення Договору за письмовим зверненням «Постачальника» можлива попередня оплата на підставі виставленого рахунку «Постачальника» протягом 15 календарних днів з дати отримання рахунка «Покупцем», за умови фінансової можливості «Покупця». Розмір передоплати, що може бути здійснена за Договором, визначається «Покупцем» в односторонньому порядку. Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Постачальник» зобов’язаний виконати зобов’язання з поставки товару (партії товару) в строк та на умовах, передбачених цим Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00130926 |
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14 |
Ім'я |
Дятченко Ганна Олександрівна |
Телефон | 380501005404 |
Ел. пошта | A.Djatchenko@zoe.com.ua |