На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-03-21-012466-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 квітня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 квітня, 10:00 |
Дата останніх змін | 1 травня, 12:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 355 906.51 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 квітня, 12:04 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 559.07 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 10 600.00 UAH |
Тонер-картридж Konica Minolta (A3VW050/A3VW051) (або еквівалент)4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Принт - картридж Xerox WC 101R00434 (або еквівалент)4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Тонер - картридж Xerox WC 106R01413 (або еквівалент)8 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Тонер - картридж Xerox VL 106R03396 (або еквівалент)16 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Принт - картридж Xerox VL 113R00779 (або еквівалент)8 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж HP LJ 93A Black CZ192A (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж матричний WWM Tally Genicom 6215 TG.6215 (або еквівалент)7 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила блакитні (сyan) EPSON C13T06C24A (або еквівалент)10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила жовті (yellow) EPSON C13T06C44A (або еквівалент)9 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила пурпурні (мagenta) EPSON C13T06C34A (або еквівалент)7 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила чорні (вlack) EPSON C13T06C14A (або еквівалент)9 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила чорні EPSON C13T03P14A (або еквівалент)10 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила блакитні (cyan) EPSON C13T03V24A (або еквівалент)20 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила жовті (yellow) EPSON C13T03V44A (або еквівалент)17 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила пурпурні (magenta) EPSON C13T03V34A (або еквівалент)16 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Чорнила чорні (black) EPSON C13T03V14A (або еквівалент)20 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж з блакитними (cyan) чорнилами EPSON C13T693200 (або еквівалент)6 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж з жовтими (yellow) чорнилами EPSON C13T693400 (або еквівалент)5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж з пурпурними (magenta) чорнилами EPSON C13T693300 (або еквівалент)4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Картридж з чорними (black) чорнилами EPSON C13T693500 (або еквівалент)5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Ємність для відпрацьованих чорнил Epson SureColor SC-T7200 C13T619300 (або еквівалент)4 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30120000-6, Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 20028213 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 41-Б, офіс 2018 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тендерний відділЛР |
Телефон | +380444962125 |
Ел. пошта | liliya.rud@wwm.com.ua |
Час публікації: 2024-04-25 17:25:21
Кінцевий строк для усунення: 2024-04-26 17:25:21
Опис
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником), та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відповідно до пп.3.1 п.3 Додатку 1 Тендерної документації (ТД), Учасником наданий Наказ № 01/0823 від 16.08.2023 р. «Про виконання обов’язків Генерального директора», однак Протокол №41 від 15.08.2023 року, на який посилається Учасник, та який є підставою даного Наказу, у тендерній пропозиції відсутній. 1.2. Згідно пп.3.1 п.3 Додатку 1, Учасником надана Довіреність від 27.03.2024 року, відповідно до якої, ТОВ «Ворлдвайд Мануфакчурінг», в особі в.о. генерального директора Абакумова Олега Олексійовича, який діє на підставі повноважень, наданих йому Статутом Товариства та Рішення учасника Товариства від 27.03.2024 року, уповноважує заступника генерального директора з договірної роботи та публічних закупівель Хітрова Андрія Петровича вчиняти юридично значимі дії від імені Товариства. Втім, у інших документах (Відомості про учасника, Наказ №01/0823 від 16.08.2023 р. «Про виконання обов’язків Генерального директора», Банківська гарантія №G0424/4675 від 02.04.2024р., Витяг з ЄДР від 09.03.2024р.), Абакумов зазначений як Олексій Олегович. Таким чином, Довіреність, на підставі якої Хітров Андрій Петрович має право підписувати документи тендерної пропозиції Учасника, є недійсною. 1.3. Тендерна пропозиція Учасника не відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції, яка передбачена п.2 розділу ІІІ ТД. Так, Учасником надана Банківська гарантія №G0424/4675 від 02.04.2024, в якій, серед іншого, зазначено: п.3: …ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом. Між тим, у пункті 3 Форми забезпечення тендерної пропозиції (п.2 р. ІІІ ТД) передбачено: - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом. Таким чином, надана Учасником Банківська гарантія не відповідає Формі забезпечення тендерної пропозиції, яка передбачена п.2 розділу ІІІ Тендерної документації. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 2.1. п.3.1 п.3 Додаток 1 Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Для юридичних осіб Для керівника учасника - протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджуть повноваження посадової особи. Для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи)*. *( у разі надання повноважень безпосередньо керівником) - довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, терміну дії.** **(або інший документ про надання повноважень, який передбачений установчими документами учасника) 2.2. п.3.1 п.3 Додаток 1 Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Для юридичних осіб Для керівника учасника - протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджуть повноваження посадової особи. Для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі - документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, або інші документи, що підтверджують повноваження посадової особи)*. *( у разі надання повноважень безпосередньо керівником) - довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвіща, імені та по батькові уповноваженої особи, терміну дії.** **(або інший документ про надання повноважень, який передбачений установчими документами учасника) 2.3. п.2 Розділ ІІІ Забезпечення тендерної пропозиції ФОРМА забезпечення тендерної пропозиції ГАРАНТІЯ N ________ (назва в разі необхідності) 1. Реквізити Дата видачі; Місце складання; Повне найменування гаранта; Повне найменування принципала; Найменування бенефіціара; Сума гарантії; Назва валюти, у якій надається гарантія; Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності); Дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; Номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі; Інформація щодо тендерної документації; Відомості про договір, відповідно до якого видається гарантія банком, страховою організацією, фінансовою установою (у разі наявності). 2. Ця гарантія застосовується для цілей забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон). 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). Вимога надається бенефіціаром на поштову адресу гаранта та повинна бути отримана ним протягом строку дії гарантії. Вимога може бути передана через банк бенефіціара, який підтвердить автентичним SWIFT-повідомленням на SWIFT-адресу гаранта достовірність підписів та печатки бенефіціара (у разі наявності) на вимозі та повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу (у разі, якщо гарантом є банк). Вимога повинна супроводжуватися копіями документів, засвідчених бенефіціаром та скріплених печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджують повноваження особи (осіб), що підписала(и) вимогу. Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: -відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; -ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; -ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі), у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених цим пунктом. 4. Строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше: сплата бенефіціару суми гарантії; отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією; отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі); відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 5. У разі дострокового звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією заява бенефіціара про звільнення гаранта від зобов'язань за цією гарантією повинна бути складена в один з таких способів: на паперовому носії, підписана представником(ами) бенефіціара і скріплена печаткою бенефіціара (у разі наявності), що підтверджує повноваження особи (осіб), що підписала(и) заяву, шляхом надсилання на поштову адресу гаранта; у формі електронного документа, підписана представником(ами) бенефіціара з накладенням кваліфікованого електронного підпису представника(ів) бенефіціара та подана безпосередньо на електронну адресу гаранту разом із засвідченими кваліфікованим електронним підписом представника(ів) бенефіціара копіями документів, що підтверджують повноваження представника(ів) бенефіціара. 6. Зміни до цієї гарантії можуть бути внесені в установленому законодавством порядку, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. 7. Ця гарантія надається виключно бенефіціару і не може бути передана або переуступлена будь-кому. Відносини за цією гарантією регулюються законодавством України. Зобов'язання та відповідальність гаранта перед бенефіціаром обмежуються сумою гарантії. Цю гарантію надано в формі електронного документа та підписано шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно (зазначається в разі, якщо гарантія надається в електронній формі). Уповноважена(ні) особа(и) (у разі надання в електронній формі) (посада, підпис, прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) та кваліфікований електронний підпис). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «Ворлдвайд мануфакчурінг» надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Протокол №41 від 15.08.2023 року, який є підставою Наказу № 01/0823 від 16.08.2023 р. «Про виконання обов’язків Генерального директора». 3.2. Надати діючі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. 3.3. Надати забезпечення тендерної пропозиції, а саме Банківську гарантію відповідно до Форми забезпечення тендерної пропозиції, яка зазначена в п.2 Розділу ІІІ ТД.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 24095427 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, будинок 4/6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Єрмолович Олеся Сергіївна |
Телефон | 380503889817 |
Ел. пошта | Tender@vm.ua |
не застосовується
Покупець здійснює оплату за фактично поставлені товари шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця у розмірі 100% (сто відсотків) від вартості фактично поставлених товарів, після підписання видаткової накладної, протягом 20 календарних днів з дня отримання Покупцем належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством (у разі якщо Постачальник є платником ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон | 0487293544 |
Ел. пошта | VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |